You are here1500 ναυτικά μίλια / Ημέρα 14η - Κάρπαθος, Ουνιανήσια, Αμοργός

Ημέρα 14η - Κάρπαθος, Ουνιανήσια, Αμοργός

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2009.

Επειτα από 4 μέρες αραλίκι στην όμορφη Κάρπαθο φύγαμε όχι διότι παραλίγο να παντρεύαμε τον Γιώργη... αλλά γιατί υπήρξε βασική αλλαγή στο πρόγραμμά μας. Λόγω έκτακτων επαγγελματικών υποχρεώσεων και στενότητας χρόνου του καπιτάν Γιάννη έπρεπε να πάρουμε τον δρόμο της επιστροφής με ενδιάμεσο σταθμό την Αμοργό. Οπότε το σκέλος Ρόδος-Καστελόριζο-Ρως του ταξιδιού θα πρέπει να περιμένει για άλλη ευκαιρία, όχι όμως γιά τον Περικλή ο οποίος θα πάει αεροπορικώς να μετρήσει ότι μπορεί από το Καστελόριζο.
Δυστυχώς αυτό σημαίνει ότι δεν θα μπορέσουμε να παρευρεθούμε στους αγώνες της Σκανταλόπετρας που διεξάγονται φέτος στη Λίνδο της Ρόδου, κάτι που το περιμέναμε καιρό τώρα και προετοιμαζόμασταν ανάλογα.

Οι μέρες μας στην Κάρπαθο πέρασαν ήσυχα με πολύ ξεκούραση μιας και έχουμε φάει πολύ -μα πάρα πολύ- νερό τις προηγούμενες μέρες και λίγο ψάρεμα. Να σημειώσω ότι η φιλοξενία και η φιλική διάθεση των ανθρώπων του νησιού είναι κάτι που όλοι μας έχουμε να το λέμε.

Ψαρευτικά είδαμε απίστευτους τόπους αλλά η συλλογή μας είναι σχετικά μικρή. 2 ικανοποιητικοί ροφοί και αρκετοί στρουμπουλοί σαργοί και σκάροι. Συναγρίδες δεν βρήκαμε αν και λόγω καιρού δεν καταφέραμε να πάμε στα κομμάτια που μας υπέδειξαν ότι κάνει.

Το πρωί αναχωρήσαμε γιά Αμοργό με σκοπό να κάνουμε και κάνα ψαρεματάκι στα ενδιάμεσα ξερονήσια και βραχονησίδες που ήταν πάνω στην πορεία μας. Καθυστερήσαμε όμως αρκετά με τον ανεφοδιασμό μιάς και γεμίζαμε με τεπόζιτα με αποτέλεσμα να μην έχουμε πολύ χρόνο ψαρευτικό στη διάθεσή μας.

Υπό αυτές τις συνθήκες οι βραχονησίδες Ουνιανήσια μας φάνηκαν κατάλληλες γιά μια μικρή στάση μιάς και βρίσκονταν πάνω στη ρότα μας. Μια βουτίτσα για μιά ώρα σκάρτη που προλάβαμε δεν απέφερε τίποτα αφού οι συναγριδούλες με παρέα τα φαγγράκια που εντοπίσθηκαν ήταν βαθούτσικα και ακατάδεκτα λόγω ώρας και θερμοκλινούς.

Τελικά και έπειτα από ταξίδι περίπου 130νμ με αρκετό ΒΔ καιρό και μπόλικο κοπάνημα, μπαίνουμε στα Κατάπολα της Αμοργού κατά τις 10:00 το βράδυ καταταλαιπωρημένοι και με την εξωλέμβια να καίει αναθυμιάσεις! Εκεί μας υποδέχεται ο Μπάμπης, φίλος από Αθήνα πού έχει εγκατασταθεί μόνιμα τον τελευταίο χρόνο στην Αμοργό και μας έχει κανονίσει τα πάντα. Από βενζίνες και δωμάτια έως κρέπες και ταβέρνα για να ψήσουμε τα ψάρια μας.

Αργότερα το βράδυ στην ταβέρνα, όπου τοπικοί μεζέδες έρχονταν και εξαφανίζονταν εν ριπή οφθαλμού, γνωρίσαμε και τον Βασίλη Λαδιά, φανατικός και αυτός ψαροκυνηγός ο οποίος μας έφτιαξε με  την συναγρίδα που είχε πιάσει τις προηγούμενες μέρες, εκεί δίπλα στην ταβέρνα... κολυμπητό. Ετσι λοιπόν με τον Μπάμπη και τον Βασίλη κλείσαμε ψαρευτική 6άδα για αύριο και αφού σκάσαμε γιά άλλη μια φορά στο φαγητό αποσυρθήκαμε στα δωμάτια γιά ξεκούραση, ονειρευόμενοι άλλος ροφούς, άλλος συναγρίδες και άλλος σαργούς.