Βοήθεια - Αναζήτηση - Μέλη - Ημερολόγιο
Πλήρης Εκδοση:Γυναίκα άσχετη ψάχνει φουσκωτό
Greekdivers.com: The Greek Underwater Community > Σκάφος και πλεύση > Φουσκωτά σκάφη
σελίδες: 1, 2
Νεφέλη
Γεια χάρα!
Είμαι εντελώς νέα στο forum και από φουσκωτά έχω μαύρα μεσάνυχτα. Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα περίπου 5 μέτρα αλλά έχω πολλές απορίες.
Σκοπεύω να το χρησιμοποίησω κυρίως για ψάρεμα, καταδύσεις και καμμιά βολτούλα.
Να προτιμήσω ελληνικό ή εισαγωγής; Καλές μάρκες;
Τι μηχανή να προτιμήσω; Δίχρονη ή τετράχρονη; Κι από μάρκες τι γίνεται;
Μεταχειρισμένο ή καινούργιο;
Α! κυρίως να μην ξεπεράσω τα 15.000 ευρώ.
Είναι καλή εποχή για αγορά τώρα ή να περιμένω από Οκτώβριο;
Σας έπρηξα ε;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια. :)
Nightfall
Νεφέλη καλως ήρθες και καλά ποστ.
Δεν είμαι ειδικός αλλα με το budget σου νομίζω πως οι επιλογές είναι απεριόριστες. Είμαι σίγουρος πως οι πιο ειδικοί θα σου απαντήσουν σίγουρα .
Chris Manousopoulos
μου φαίνεται πως είναι πολύ μεγάλο αυτό που θες από τη στιγμή που δεν έχεις και γνώσεις επί του θέματος. Δίπλωμα χειριστή ταχυπλόου έχεις??
Νεφέλη
Ίσως να είναι κάπως μεγάλο αυτό που θέλω αλλά προτιμώ να πάρω κάτι που να μην χρειαστεί να το πουλήσω το επόμενο καλοκαίρι για κάτι μεγαλύτερο. Δίπλωμα όχι δεν έχω αλλά βγάζω αυτές τις μέρες.
nomos
Καλώς όρισες στην παρέα μας! Ελπίζω να βρεις χρήσιμες πληροφορίες. Αλήθεια, ψαρεύεις με ελεύθερη ή ψάρεμα επιφανείας;
spearfishing_blues
Καλώς ήρθες Νεφέλη κ καλή αγορά wink1.gif

- αλήθεια, μήπως θέλεις παρέα για τις βόλτες στην θάλασσα? wink1.gif - teeth.gif

Να προσέχεις.

Φιλικά,
Θανάσης
Μίχας
ειδατε κοπελα με σκαφος και πεσατε στο καμακι ε???
timos
Με 15000 μπορεις να παρεις ενα καλο μεταχειρισμενο για καινουργιο θελεις περιπου 20-25 χιλιαδες , παντα ελληνικο.

Προσωπικα θα επερνα ελληνικο σκαφος με βαθεια γαστρα.Τα ιταλικα συνηθως εχουν ρηχες γαστρες και αυτο γιατι , αν δεν κανω λαθος,οι ιταλοι φορολογουνται με την ιπποδυμανη του κινητηρα , ετσι φτιαχνουν ρηχες γαστρες για να βαζουν και μικροτερες μηχανες.

Απο μαρκες... Τι αλλο? Evripus φυσικα ως το μεγαλυτερο σκαφος στην κατηγορια του , εχει και αλλα καλα σκαφη οπως πχ τα top line, oceanic κλπ.

Για μηχανη θα προτιμουσα 2χρονη αμεσου ψεκασμου εχει τα πλεονεκτηματα της 4χρονης αλλα φθηνοτερο service πολλα γκαζια, λιγοτερο βαρος και φυσικα ειναι και φθηνοτερη.

Αν παρεις αποφαση για evripus στειλε ενα pm ισως μπορουμε να βοηθησουμε για καλυτερη τιμη.Αν παλι θελεις μεταχειρισμενο κατι θα κανουμε , ειχα ακουσει για ενα top line 5μ 4ετιας με 14-15 χιλιαδες.
Jericho
Καλώς τη !

Εγώ σου προτείνω να βρεις ένα καλό παιδί με σκάφος ! Έτσι θα γλυτώσεις και το κόστος της αγοράς, αλλά και βενζίνες (πήγε και 1 € το λίτρο !), κόστος service, και δε συμμαζεύεται !
timos
και μια φωτο
timos
Και αλλη μια
aquatix_guru
QUOTE(timos @ Jul 13 2005, 01:04 PM)
και μια φωτο
*


Mhn anoigeis plhges!!!!!
Wraio skafos!!


YG: Timo sou stelnw pm kai den to dexetai exeis kapoio thl na se kalesw?
steile PM thnx
timos
ειναι γεματο, το αδειαζω τωρα. Τηλ 6978 487122
theo-attack
QUOTE(spearfishing_blues @ Jul 13 2005, 10:44 AM)
Καλώς ήρθες Νεφέλη κ καλή αγορά  wink1.gif

- αλήθεια, μήπως θέλεις παρέα για τις βόλτες στην θάλασσα?  wink1.gif  -  teeth.gif

Να προσέχεις.

Φιλικά,
Θανάσης
*


Παιδιά η κοπέλα ψάχνει για φουσκωτό και όχι για "Φουσκωτό". laugh.gif

Καλές αγορές

Θ.
Στελιος.Τ
Θα σου το ματιαξουν στο τελος ρεεεε....
panagos
Ayto stin foto einai mipos 5.40??....gnostou salonikou???
Tzamenio!
timos
QUOTE(Στελιος.Τ @ Jul 13 2005, 03:06 PM)
Θα σου το ματιαξουν στο τελος ρεεεε....
*



Να βαλω και μια απο το δικο σου τοτε tounge1.gif tounge1.gif tounge1.gif
Στελιος.Τ
Tελικα εισαι μεγαλο δοχειο νυχτος.
Δεν μου φτανουν τα γεννεθλια εχω και τα βουντου σου .
Ομως δε μασαω,το εχω ψεκασει με σπρευ σκορδου
Νεφέλη
Ευχαριστώ που υπήρξατε διαφωτιστικοί!!
Μου ανοίξατε τα μάτια βρε παιδιά! teeth.gif
xrist22
QUOTE(Νεφέλη @ Jul 13 2005, 06:12 PM)
Ευχαριστώ που υπήρξατε διαφωτιστικοί!!
Μου ανοίξατε τα μάτια βρε παιδιά! teeth.gif
*


Μηπως εχεις σαν θεμα ''Δειξτε το φουσκωτο σας''.... και δεν το καταλαβα?
Τελος παντων... πιστευω οτι με τα χρηματα που ανεφερες θα βρεις καποιο μεταχειρισμενο σκαφος αλλα θελει πολυ προσοχη.. και καλο ειναι να ψαξεις μαζι ατομο που γνωριζει καποια πραγματα.
Αν βρεις κανενα (Ιταλικο) SOLEMAR 5,50 με 90-100h μηχανη ειναι πολυ καλο.
Μια τετραχρονη μηχανη σημαινει περισσοτερη οικονομια αλλα ειναι πιο ακριβη.Σε βαθος χρονου ομως τα βγαζεις τα χρηματα απο την οικονομια βενζινης.
Επισης πρεπει να ξερεις οτι το βαλε-βγαλε στη θαλασσα ειναι αρκετα δυσκολο σε αυτα τα μετρα και προυποθετει δυνατο αυτοκινητο.
Ενα αλλο που πρεπει να ξερεις ειναι οτι το φουσκωτο χρειαζεται πολυ περιποιηση και προσοχη για να κρατησει χρονια (αλοιφες,συνεχες πλυσιμο,σκεπασμα κλπ).
Θα μπορουσα να σου γραψω πολλα ακομη.......αλλα καλο ειναι να ψαξεις σε κανενα εξειδικευμενο φορουμ.
**Αφου εισαι απο Θεσ/νικη κανε μια βολτα στη Γεωργικης Σχολης μετα απο την ποδηλατουπολη αριστερα νομιζω ειναι ο αντιπροσωπος των SOLEMAR...Ισως εχει κατι σε μεταχειρισμενο.**
Νεφέλη
Σήμερα έκανα μια βόλτα στη Γ. Σχολής στη Μarinco και στο Μακρυγιαννάκη (rota) και τα μεταχειρισμένα τους με απογοήτευσαν. Κακές κολλήσεις, μπαλώματα, και εξωφρενικές τιμές για την κατασταση τους.

Στη marinco είδα ένα Gruppo mare καινούργιο 4,80 που με μια καινούργια 60hp envirude και μερικά ακόμη καλούδια, βγαίνει στα 20.000 euros. Όσο για το χώρο φύλαξης περιποίηση , δυνατότητα έλξης κ.λ.π. τα χω λυμένα .Έχω 4 στρέμματα κήπο και το αυτοκίνητο μου έχει ελκτική δύναμη για μεγαλύτερο σκάφος.

Σ΄ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια. Θα κοιτάξω και για SOLEMAR.
LittleJohn
Τα Solemar είναι βαριά με ρηχές γάστρες και δεν κάνουν για τις θαλασσές μας. Έχουν εξαιρετικό φινίρισμα και θεωρούνται ``λιμουζίνες``,αλλά ένα σκάφος δεν πρέπει να είναι μόνο του φαίνεσθαι! Έχω αρκετή εμπειρία από Solemar 7,50 (με μηχανή Mercury 225 EFI) και ξέρω κάτι λίγα. Ωραίο σκάφος με άπλετους χώρους και πολύ μούρη, αλλά σε γεμάτο 7άρι δυκολευόνταν να ακολουθήσει το δικό μου (orizon 5,80 ,150 optimax). Φύγαμε από Λέρο μαζί και εγώ μπήκα στο λιμάνι του Πυθαγορείου (Σάμος) με μία ώρα διαφορά (πιο νωρίς) και στεγνός και ό άλλος καπετάνιος και άργησε και έγινε και παπί (καθόλου στεγνή πλεύση το σκάφος)...

Νεφέλη...Με 15.000 παίρνεις καλό 5μέτρο τουλάχιστον 5-6ετίας (αν είσαι τυχερή). Μάρκες υπάρχουν αρκετές. Καλύτερα σκάφη θεωρούνται τα ελληνικά αφού έχουν μακράν τις καλύτερες γάστρες. Ψάξε για Ελληνικό. Evripus, Orizon, Fost, Predator, Olympic κτλ...
timos
QUOTE(xrist22 @ Jul 13 2005, 09:10 PM)
QUOTE(Νεφέλη @ Jul 13 2005, 06:12 PM)
Ευχαριστώ που υπήρξατε διαφωτιστικοί!!
Μου ανοίξατε τα μάτια βρε παιδιά! teeth.gif
*


Μηπως εχεις σαν θεμα ''Δειξτε το φουσκωτο σας''.... και δεν το καταλαβα?
Τελος παντων... πιστευω οτι με τα χρηματα που ανεφερες θα βρεις καποιο μεταχειρισμενο σκαφος αλλα θελει πολυ προσοχη.. και καλο ειναι να ψαξεις μαζι ατομο που γνωριζει καποια πραγματα.
Αν βρεις κανενα (Ιταλικο) SOLEMAR 5,50 με 90-100h μηχανη ειναι πολυ καλο.
Μια τετραχρονη μηχανη σημαινει περισσοτερη οικονομια αλλα ειναι πιο ακριβη.Σε βαθος χρονου ομως τα βγαζεις τα χρηματα απο την οικονομια βενζινης.
Επισης πρεπει να ξερεις οτι το βαλε-βγαλε στη θαλασσα ειναι αρκετα δυσκολο σε αυτα τα μετρα και προυποθετει δυνατο αυτοκινητο.
Ενα αλλο που πρεπει να ξερεις ειναι οτι το φουσκωτο χρειαζεται πολυ περιποιηση και προσοχη για να κρατησει χρονια (αλοιφες,συνεχες πλυσιμο,σκεπασμα κλπ).
Θα μπορουσα να σου γραψω πολλα ακομη.......αλλα καλο ειναι να ψαξεις σε κανενα εξειδικευμενο φορουμ.
**Αφου εισαι απο Θεσ/νικη κανε μια βολτα στη Γεωργικης Σχολης μετα απο την ποδηλατουπολη αριστερα νομιζω ειναι ο αντιπροσωπος των SOLEMAR...Ισως εχει κατι σε μεταχειρισμενο.**
*



Δηλαδη αν προτεινει καποιος το δοκιμασμενο δικο του σκαφος που ειναι το προβλημα?Και στο κατω κατω δεν βγηκε κανενας εκτος θεματος.

Εχουμε και λεμε, Ο Τσιρωνης με τα solemar ειναι φιλος αν πας, να βρεις τον Θεμη και να του πεις οτι σε στελνει το Τιμος.Αν θελεις παλι παρε τηλ 475382
Εχω ταξιδεψει και με Solemar σε καιρο...

Νεφελη οσα ειδες η εχεις σκοπο να δεις ειναι ξενα. Με το θεμα της μηχανης δεν συμφωνω με τον Χρηστο , δεν ξερω αν εχεις 4χρονη φιλε αλλα σε βαθος χρονου μια optimax ειναι πιο οικονομικη.Ξερεις ποσα ζητησαν απο φιλο για να κανει service 4χρονη? 800-900 ευρω. Ο τιμοκαταλογος λεει 15 ευρω ρυθμιση καθε βαλβιδας * 24 βαλβιδες.Αυτα με το "πιο οικονομικες μηχανες" δεν ισχυουν.


Η Optimax θελει 70 ευρω για το ιδιο service.

Η διαφορα ειναι μονο στα λαδια.


Στην θεσσαλονικη δεν μπορεις να δεις και πολλα καινουργια.
ΓΛΑΥΚΟΣ
Νεφέλη Καλώς ήρθες Στον θαλασσινό μας κόσμο.

Καταρχήν Συγχαρητίρια για την επιλογή σου να αγοράσεις φουσκώτό.
Μη μπερδευτέις με το θέμα της γάστρας και μπείς στη διαδικασία να ψαξεις σκάφος με βάση τη γάστρα . Το όσο ποιό βαθεία γάστρα τοσο καλήτερο στον καιρό δεν υσχίει τα Ιταλίκά σκαφη είναι αναμφίβολα τα καλήτερα σκάφη σε ποιότητα , ντισάιν , φινίρισμα βεβαια οι γαστρες τους δεν είναι τόσο βαθείες αλλά όχι σε σημείο να τα καθηστά σκυλοπνυχτες η γαστρες τους είαναι σχεδιασμένες για χοντρούς καιρούς . Εξάλου τί βαθειά τη ρυχή γαστρα σε ενα 5μετρο σκαφος με 5-6 BF θα την ακούσουν το ίδιο.

Τα ελλήνικά σκάφη είναι επίσης καλά με βαθείες γαστρες Αρα λιγότερο χτύπιμα στον καιρό όμως η ποιότητα κατασκευήσς τους όχι παντα η καλήτερη, ή εργονομία τους μέτρια και οι τιμές υψηλες σε σχέση με αυτό που προσφέρουν.

Η συμβουλή μου είναι να ψάξεις καλά μεχρι να αγοράσεις σκάφος . Να πας σε μάντρες να δείς , να δοκιμάσεις , να ρωτήσεις . Και βασικό είναι να ξέρεις τι σκάφος χρειάζεσαι ακριβώς.Και αν πάρεις μεταχειρησμένο μεγάλη προσοχή.

μιά ιδέα από Ιταλικα σκαφη μπορείς να πάρεις εδώ www.gommoniegommonauti.it/links/gommomakers.html

και ελληνικά
www.mostro.gr
www.fost.gr
www.oceanic.gr
www.orizonhellas.gr
www.waveboats.gr
www.plefsi.gr
kai 2 μαρκες ξεχωριστές www.zodiac.gr www.bat.it
timos
Edit Νεφελη ενα 480 evripus δεν μπορει αν φορεσει λιγοτερο απο 90αρα σκεψου διαφορα στην γαστρα με αυτο που ειδες στην marinco... Το 480 ειναι κανονικα 5.07 σε μηκος , ο κατασκευαστης το ελεγε 480 για φορολογικους λογους οταν απο τα 5μ και πανω ειχε τεκμηριο.
20000 ειναι παρα πολλα για αυτο το σκαφος και αν θελεις το συζηταμε.

Αν εχεις τα 15 γιατι δεν βλεπεις απο χερι?Δηλαδη ψαχνεσαι να πληρωσεις μεσιτια?


Γιωργο σε αυτα που λες εχεις εν μερη δικιο... υπαρχουν ομως ελληνικα σκαφη που εχουν φινιρισμα ιταλικου.Στα 6.5 η στα 7 μετρα μπορει και ενα ιταλικο με ρηχη γαστρα να παει καλα ομως στα 5 μετρα η διαφορα που κανει η γαστρα ειναι πολυ μεγαλη. Για την ιστορια... ταξιδευα με 640 ιταλικο για σποραδες με εκδρομη συλλογου.Στο συνολο 25 σκαφη ελληνικα και ξενα... Ο καιρος 6ρακι γεματο.Επεσα για υπνο 4 το απογευμα απο την κουραση. Πολυ χτυπημα, ακομα και τα 5μετρα μας περνουσανε σε αυτον τον καιρο.

Μελος του forum εφερε ενα zar 570 , το εδωσε μεσα στο πρωτο καλοκαιρι.

Προσωπικα θα επερνα ενα σκαφος που δεν θα γυαλιζε τοσο αρκει να ειχε χωρους και πλευση.

Σιγουρα δεν ξερω πολλα απο σκαφη και δεν εχω δοκιμασει και αρκετα.Μπορει απο τοτε να εχουν αλλαξει τα πραγματα και αν και ρηχες γαστρες να πηγαινουν καλα στο καιρο, οσα γραφω δεν ειναι απολυτα ειναι μονο προσωπικες εμπειριες και εκτιμησεις.

Παντα φιλικα

Τιμος
Νεφέλη
Παιδιά ευχαριστώ για τη βοήθεια. Τίμο, μήπως ξέρεις αν τα evripus ή τα top line έχουν αντιπροσώπους εδώ;

Σίγουρα δεν ψάχνω να πληρώσω μεσιτεία αλλά από αγγελίες δεν είδα και πολλά πράγματα. Ισως βέβαια να μην είναι και κατάλληλη αυτή η εποχή για αγορά σκάφους.

Όσο για το ελληνικό η ιταλικό αυτό που είδα είναι ότι αναμφόβολα τα ιταλικά έχουν έχουν κλασεις ανώτερο φινίρισμα, και ρηχό V. Ακόμα και στα μάτια ενός αδαούς όπως εγώ η ποιότητα κατασκευής τους υστερεί σε σχέση με τα ιταλικά. Βέβαια από ελληνικά είδα προς το παρόν μόνο τα A. Hellas και τα Mostro και ομολογώ πως απογοητεύτηκα . Όσο για τη μηχανή κλίνω στην etec envrirude.
timos
Αρθρογραφος πολυ γνωστου περιοδικου μου ειπε οτι η e-teck η 90αρα ειναι αδυναμη μηχανη, την εχει βαλει και ενας φιλος στην Αθηνα και αναγκαστηκε να βαλει 15αρα προπελα για να παει το σκαφος.Ασε που ειναι και σχετικα ακριβη...

Τα topline τα εχει ο Μαυρουδης 465025
Τα evripus αυτην την στιγμη κανενας αλλα αν θελεις να δεις καποιο , εχει η παρεα....
ΓΛΑΥΚΟΣ
QUOTE(Νεφέλη @ Jul 14 2005, 08:51 AM)
Παιδιά ευχαριστώ για τη βοήθεια. Τίμο, μήπως ξέρεις αν τα evripus ή τα top line έχουν αντιπροσώπους εδώ;

Σίγουρα δεν ψάχνω να πληρώσω μεσιτεία αλλά από αγγελίες δεν είδα και πολλά πράγματα. Ισως βέβαια να μην είναι και κατάλληλη αυτή η εποχή για αγορά σκάφους.

Όσο για το ελληνικό η ιταλικό αυτό που είδα είναι ότι αναμφόβολα τα ιταλικά έχουν έχουν κλασεις ανώτερο φινίρισμα, και ρηχό V.  Ακόμα και στα μάτια ενός αδαούς όπως εγώ η ποιότητα κατασκευής τους υστερεί σε σχέση με τα ιταλικά. Βέβαια από ελληνικά είδα προς το παρόν μόνο τα A. Hellas και τα Mostro και ομολογώ πως απογοητεύτηκα . Όσο για τη μηχανή κλίνω στην etec envrirude.
*


ΟΙ μάρκες που ίδες δεν είναι και οι καλήτερες.

Δές Evripus Oceanic & Plefsi με καλό φινίρισμα που όμως το ακριβοπληρώνεις.( σε καινούργιο)

Και όπως είπε και ο Τίμος, με αλλά λογια 'Οτι λάμπει δεν είναι χρυσός"
Νεφέλη
Θα με ενδιέφερε να δω τα evripus αφού εδώ μέσα μόνο καλά λόγια έχω διαβάσει γι αυτά. Δεν ξέρω βέβαια αν ανταποκρίνονται στη πραγματικότητα αλλά αυτό θα φανεί στο ...χειροκρότημα.
TerleMakis
Καλώς την Νεφέλη .... !!!
Οι ρηχές γάστρες δεν εχουν να κανουν με την αξοιοπιστία και την ασφάλεια ειδικά στα 5 μ σκαφος. Εχουν να κανουν μόνο με την ΑΙΣΘΗΣΗ ασφάλειας που σου παρέχουν. Ο κίνδυνος σε κακοκαιρία υφίσταται απο κύμα που θα καβαληθεί λάθος και θα φέρει το σκαφος αυτης της κατηγορίας σε τέτοια γωνία που θα κινδυνέψει να το γυρίσει ανάποδα. Οι βαθιές γαστρες εχουν πλεονέκτημα στον καιρό ότι σου επιτρέπουν (οταν χερίζεσαι καλά το σκαφος) να κινηθείς με καπως μεγαλύτερη ανεση με λιγότερους κραδασμούς και ΙΣΩΣ με λιγότερο νερο εντός σκαφους. Απο την αλλη ΣΑΦΩΣ και εχουν μειονέκτημα στον καλό καιρό καθώς λόγω μεγαλύτερης βύθισης (εκτόπισμα - τριβές) και πρόσθετου πολυστέρα απαιτούν μεγαλύτερες ιπποδυνάμης και εχουν μεγαλύτερη κατανάλωση και φυσικά μικρότερη ταχύτητα ταξιδιου (cruising speed).
Την εποχή αυτη όπου οι προγνώσεις καιρού εχουν μια σχετική ασφάλεια, και με την λογικη ότι διαφορά σε ουσιαστικό κίνδυνο δεν υφίσταται σε αυτό το μήκος θα έλεγα ενα ελαφρύ σκαφάκι με ρηχή γαστρα και αρκετή γι' αυτό ιπποδύναμη θα ήταν το ιδανικότερο. Τέλος συμφωνώ απόλυτα πως το κριτήριο αγοράς ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να είναι μόνο η το πόσο βαθιά είναι η γαστρα .... σημασία εχει κατα σειρά για εμένα
1) Η αξιοπιστία της μηχανής (εαν μας αφήσει την βαψαμε)
2) Ο χειρισμός από εμας του σκαφους (αυτο μαθαίνεται με τον καιρό ...) σε αυτό να προσθέσουμε την αναγκη να είμαστε ετοιμοι απο εξοπλισμό ανα πασα στιγμή (λαδια, νερο, σωστικά, γνώσεις κλπ)
3) η αξιοπιστία της κατασκευής (γαστρας όσο αναφορά τα ΥΛΙΚΑ και τον ΤΡΟΠΟ κατασκευής της)

από εκεί και πέρα μπορούμε να μιλάμε για τα μπαλόνια, για τα ηλεκτρικά, για τους χώρους και πολλά αλλα.

Με 15.000 € δεν γίνεται να βρείς καινούριο στα 5 μ ... και εαν βρείς θα είναι οριακά σε ποιότητα ανοχής.

Εαν δεν κανεις μίλια πολλά και ένα 4,5 μια χαρα θα είναι ....
Τι δεν σου αρεσε στα mostro που είδες?? ... με ποιο κριτήριο καθώς δεν είσαι εμπειρή τα έκρινες??
Ελπίζω πως δεν ήταν αυτο που έχει και η δική μου η γυναίκα .... (Κρίνει τα πάντα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με το κριτήριο της αισθητικής wacko.gif wacko.gif κάτι που στο κάτω κάτω είναι ΠΟΛΥ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ !!!) Η Mostro εχει δυνατότητες να σου προσαρμόσει αρκετές απαιτήσεις προκειμένου να φτασεις σε αυτο που ζητάς ... και το οποίο πιθανόν να διαφοροποιείται αρκετα ασιθητικά αλλα κυριότερο ποιοτικά και πρακτικα απο τα στανταρ μοντέλα της ... Το ίδιο και αλλες ελληνικές κατασκευαστικές .... :)
Νεφέλη
Παιδιά μήπως ξέρετε αν τα Oceanic & Plefsi έχουν αντιπροσώπους εδώ ή πρέπει να τρέχω στην Αθήνα;
timos
Μακη καλες οι προγνωσεις αλλα αν εισαι Σκοπελο , ειναι Κυριακη και την αλλη μερα δουλευεις και με 5αρι θα επιστρεψεις και με 6αρι.
timos
Τα oceanic τα εχει ο Γκοντοσιδης τα Pleusi δεν γνωριζω.

EDIT Νεφελη η επιλογη της μηχανης ανεβαζει πολυ το κοστος του πακετου η e-tec κανει περιπου 9500
ΓΛΑΥΚΟΣ
Ρίξε μια ματια εδώ www.nautica-center.gr

Βρίσκεται στο βόλο και εμπορεύευεται σχεδόν όλες τις μάρκες .
Οτι προσφορά του ζητήσεις στη δείνει (μηχανή και σκάφος)
TerleMakis
QUOTE(timos @ Jul 14 2005, 06:24 AM)
Μακη καλες οι προγνωσεις αλλα αν εισαι Σκοπελο , ειναι Κυριακη και την αλλη μερα δουλευεις και με 5αρι θα επιστρεψεις και με 6αρι.
*


Μια χαρά θα γυρίσεις με ΚΑΘΕ αξιόπλοο σκαφος.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Αξιόπλοο δεν σημαίνει ΒΑΘΙΑ γάστρα ...
timos
QUOTE(TerleMakis @ Jul 14 2005, 10:27 AM)
QUOTE(timos @ Jul 14 2005, 06:24 AM)
Μακη καλες οι προγνωσεις αλλα αν εισαι Σκοπελο , ειναι Κυριακη και την αλλη μερα δουλευεις και με 5αρι θα επιστρεψεις και με 6αρι.
*


Μια χαρά θα γυρίσεις με ΚΑΘΕ αξιόπλοο σκαφος.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Αξιόπλοο δεν σημαίνει ΒΑΘΙΑ γάστρα ...
*




Σε ποσες ωρες? Τεσπα δεν ξερω , δεν εχω εμπειρια , πολυ πιθανον να εχεις δικιο.
Greekgod
QUOTE(TerleMakis @ Jul 14 2005, 09:27 AM)
QUOTE(timos @ Jul 14 2005, 06:24 AM)
Μακη καλες οι προγνωσεις αλλα αν εισαι Σκοπελο , ειναι Κυριακη και την αλλη μερα δουλευεις και με 5αρι θα επιστρεψεις και με 6αρι.
*


Μια χαρά θα γυρίσεις με ΚΑΘΕ αξιόπλοο σκαφος.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Αξιόπλοο δεν σημαίνει ΒΑΘΙΑ γάστρα ...
*



Pos to krineis to ajioploo diladi ????? :)
TerleMakis
QUOTE(timos @ Jul 14 2005, 06:31 AM)
QUOTE(TerleMakis @ Jul 14 2005, 10:27 AM)
QUOTE(timos @ Jul 14 2005, 06:24 AM)
Μακη καλες οι προγνωσεις αλλα αν εισαι Σκοπελο , ειναι Κυριακη και την αλλη μερα δουλευεις και με 5αρι θα επιστρεψεις και με 6αρι.
*


Μια χαρά θα γυρίσεις με ΚΑΘΕ αξιόπλοο σκαφος.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Αξιόπλοο δεν σημαίνει ΒΑΘΙΑ γάστρα ...
*




Σε ποσες ωρες? Τεσπα δεν ξερω , δεν εχω εμπειρια , πολυ πιθανον να εχεις δικιο.
*



Ρε συ Τίμο .... αυτο που λέω είναι ότι η βαθιά γαστρα δεν μπορεί να αποτελεί το μοναδικό κριτήριο .. όπως επίσης το 1 τέτοιο ταξίδι που θα σου τύχει στα 2 χρόνια επίσης. Αλλα και να σου τύχει επαναλαμβανω ... δεν θα κανει το βαθος της γαστρας την διαφορά στην ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ. Και εαν θες ... συμφώνησα ότι υπάρχει προσόν στον καιρο που ανέλυσα μεχρι που αυτο φτανει. Στο σύνολο όμως των κριτηρίων αγοράς προέχουν ΠΟΛΥ περισσότερα απο αυτο με σειρα προτεραιότητων πολύ σημαντικότερη. Είναι σαν να αγοράζει καπιος ενα εκτός δρόμου όχημα με δυνατότητες εκτός δρόμου ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ αλλα να κινείται σε ασφαλτο στο 90 % του χρόνου του και το υπόλοιπο 10 % να είναι χωματόδρομος που παλι θα παει αρκετα ικανοποιητικά. Το εκτός δρόμου λοιπόν εχει κόστος, εχει δυσχρηστία εντός πόλης, εχει καταναλωση, εχει μικρότερη ταχύτητα και γενικά δεν τα παει και πολύ καλα σε συνθήκες βολικές συγκριτικά παντα με ενα καλο αυτοκίνητο δρόμου. Αρα να αναλογιστούμε πραγματικα τι θέλουμε, τι χρηση θα κάνουμε και τι μας βολευει.

EDIT: δεν θεωρώ ότι αυτή ανταλλαγή απόψεων είναι εκτός θέματος ή ότι υπαρχει διαθεση αντιπαλότητας με τον Τίμο. Αντίθετα πιστέυω πως μέσα απο τα επιχειρήματα προκύπτουν και συμπερασματα χρήσιμα για τον καθε αναγνώστη. Τέλος ...ουτε εγω αλλα και σχεδόν κανείς δεν μπορει να αμφισβητήσει την αξιοπλοιία του EYRIPUS ..ειδικα του κακώς επωνομαζόμενου 480 ... δεν είναι όμως ΜΟΝΟ το βαθύ της γαστρας του που το κανει αξιόπλοο ... υπάρχουν και αλλα με βαθύτερες γάστρες και κακη ποιότητα κατασκευής. Ομως υπάρχουν λύσεις για τα μέτρα του καθενός ..και αυτα δεν είναι ίδια.
Μίχας
απο το διεθνες ναυτικο δικαιο, αξιοπλοο πλοιο/σκαφος οριζεται ως εξης:

"a vessel is considered Seaworthy when, at the begining of the voyage, can endure ordinary weather." tounge1.gif

ξερολας....
alex01
Στην ενδιαφέρουσα αυτή συζήτηση να προσθέσω και την άποψή μου ως κάτοχος ιταλικού φουσκωτού 6,50μ με σχετικά ρηχή γάστρα και μεγάλα μπαλόνια, αλλά και ευκαιριακός χρήστης / επιβάτης αρκετών φουσκωτών διαφόρων σχολών.

Η βαθειά γάστρα (Αγγλική / Ελληνική σχολή) και το σχετικά περιορισμένο πλάτος με μικρό μπαλόνι που λίγο συμμετέχει στην πλεύση είναι σχεδιασμός που ευνοεί πλεύση σε κόντρα καιρό αλλά υστερεί (α) σε χώρους και (β) σε δευτερόπριμη και πλάγια πλεύση όπου το μπαλόνι και το αυξημένο πλάτος μπαίνει στην εξίσωση.

Κρίνω λοιπόν σκόπιμο εκτός της ανάλυσης αναγκών που κάθε υποψήφιος αγοραστής πρέπει να κάνει (συμφωνώ με τον Νεοπτόλεμο) καλό θα ήταν να εξεταστεί και η παράμετρος συνήθους πορείας / διεύθυνσης ανέμων.

Έτσι για παράδειγμα ένας χρήστης με έδρα Αθήνα και συνήθεις προορισμούς στις Βόριες / Κεντρικές Κυκλάδες θα έχει ικανοποιιτική αξιοπλοοία από Ιταλικό σκάφος με την παραδοχή ότι ο βασικός (ισχυρός) άνεμος που πλέει στην περιοχή είναι βόρειος κ.ο.κ.

Αλέξανδρος
TerleMakis
QUOTE(Greekgod @ Jul 14 2005, 06:54 AM)
QUOTE(TerleMakis @ Jul 14 2005, 09:27 AM)
QUOTE(timos @ Jul 14 2005, 06:24 AM)
Μακη καλες οι προγνωσεις αλλα αν εισαι Σκοπελο , ειναι Κυριακη και την αλλη μερα δουλευεις και με 5αρι θα επιστρεψεις και με 6αρι.
*


Μια χαρά θα γυρίσεις με ΚΑΘΕ αξιόπλοο σκαφος.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Αξιόπλοο δεν σημαίνει ΒΑΘΙΑ γάστρα ...
*



Pos to krineis to ajioploo diladi ????? :)
*



Είπαμε .... απο την ΓΕΝΙΚΗ ποιότητα κατασκευής του. Αν και όπως προανέφερα και θα επαναλαβω παρακατω ... η αξιοπλοοία δεν ειναι ΜΟΝΟ ΘΕΜΑ ΣΚΑΦΟΥΣ ..αλλα θέμα πακέτου με σειρα προτεραιότητας ΜΗΧΑΝΗΣ - ΧΕΙΡΙΣΤΗ - ΣΚΑΦΟΥΣ. Μηχανή διότι εαν μας αφήσει απλα την βαψαμε, χειριστή διότι εδω υπάρχουν μεγααααλες διαφορες και "ο καλός ο καπετανιος στην φουρτουνα φαίνεται" και σκάφους (πολλοι παραγοντες καθορίζουν την αξιπλοοία του ( ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ της γαστρας και η ποιότητα κατασκευής του -ενισχύσεις, φυλλα πολυεστέρα, τυχόν πρόσθετα υλικα (kevlar), Ο ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ (συνθηκες εφαρμογής του πολυεστέρα) κλπ κλπ κλπ ....).
Είναι κατι που δεν καταλαβες Θεέ των Ελλήνων???? tounge1.gif :)
timos
Καμια αντιπαλοτητα Μακη , απλη ανταλλαγη αποψεων.Εχεις δικιο οτι δεν φτανει μονο η γαστρα ουτε λεω οτι μονο τα evripus πανε καλα στο καιρο.

Ειμαι καμενος απο ρηχες γαστρες για αυτο ειμαι υπερμαχος της βαθειας.

Εχουμε κλαψει απο το χτυπημα , και αντε εμεις το αντεχαμε σκεψου να βαλεις και αμαχους μεσα...


Σωστος και ο Αλεξανδρος αλλα θα ελεγα οτι τα ελληνικα σκαφη εχουν κοινο με τα αγγλικα μονο τις βαθειες γαστρες και τους μικρους σε διαμετρο αεροθαλαμους, κατα τα αλλα εχουν σαφως , τα περισσοτερα, φαρδυτερες γαστρες και συνεπως ευρυχωρια.
Νεφέλη
Η συζήτηση αναψε για τα καλα! Άνοιξα τους ασκούς του αιόλου και μάλλον οι βαθυγαστράτοι θα την βγάλουν καθαρή! teeth.gif

Πολυ κατατοπιστικά τα όσα γράφετε περί θαλάμων ποιότητας κατασκευής της γάστρας κ.λ.π. Με τη μεταπώληση τι γίνεται όμως; Τι λέει η εμπειρία σας; Τελικά ποιά σκάφη παρουσιάζουν υψηλότερες πωλήσεις;

Τώρα βέβαια θα μου πείτε "ακόμη δεν το πήρες σκέφτεσαι τη μεταπώληση;"

Των φρονίμων τα παιδιά κ.λ.π.

Δεν έχω βλέψεις για ταξίδια τουλάχιστον όχι προς το παρόν αλλά αν ακόμη και στη μικρή βόλτα με πιάσει καιρός θα θελα το σκάφος να μπορεί να ανταπεξέλθει. Δεν έχω καταλάβει τι είναι αυτό που διαφοροποιεί τη στεγνή πλεύση από τη βρεγμένη. Η γάστρα;

Και τελικά ποιό είναι το βασικότερο κριτήριο για την επιλογή ενός σκάφους;
Greekgod
QUOTE(TerleMakis @ Jul 14 2005, 10:20 AM)
QUOTE(Greekgod @ Jul 14 2005, 06:54 AM)
QUOTE(TerleMakis @ Jul 14 2005, 09:27 AM)
QUOTE(timos @ Jul 14 2005, 06:24 AM)
Μακη καλες οι προγνωσεις αλλα αν εισαι Σκοπελο , ειναι Κυριακη και την αλλη μερα δουλευεις και με 5αρι θα επιστρεψεις και με 6αρι.
*


Μια χαρά θα γυρίσεις με ΚΑΘΕ αξιόπλοο σκαφος.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Αξιόπλοο δεν σημαίνει ΒΑΘΙΑ γάστρα ...
*



Pos to krineis to ajioploo diladi ????? :)
*



Είπαμε .... απο την ΓΕΝΙΚΗ ποιότητα κατασκευής του. Αν και όπως προανέφερα και θα επαναλαβω παρακατω ... η αξιοπλοοία δεν ειναι ΜΟΝΟ ΘΕΜΑ ΣΚΑΦΟΥΣ ..αλλα θέμα πακέτου με σειρα προτεραιότητας ΜΗΧΑΝΗΣ - ΧΕΙΡΙΣΤΗ - ΣΚΑΦΟΥΣ. Μηχανή διότι εαν μας αφήσει απλα την βαψαμε, χειριστή διότι εδω υπάρχουν μεγααααλες διαφορες και "ο καλός ο καπετανιος στην φουρτουνα φαίνεται" και σκάφους (πολλοι παραγοντες καθορίζουν την αξιπλοοία του ( ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ της γαστρας και η ποιότητα κατασκευής του -ενισχύσεις, φυλλα πολυεστέρα, τυχόν πρόσθετα υλικα (kevlar), Ο ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ (συνθηκες εφαρμογής του πολυεστέρα) κλπ κλπ κλπ ....).
Είναι κατι που δεν καταλαβες Θεέ των Ελλήνων???? tounge1.gif :)
*



Ola ta katalaba....
o logos poy se rotisa einai apla gia na doseis pio polles leptomereies.... :)
ΓΛΑΥΚΟΣ
QUOTE(Νεφέλη @ Jul 14 2005, 10:45 AM)
Δεν έχω βλέψεις για ταξίδια τουλάχιστον όχι προς το παρόν αλλά αν ακόμη και στη μικρή βόλτα με πιάσει καιρός θα θελα το σκάφος να μπορεί να ανταπεξέλθει. Δεν έχω καταλάβει τι είναι αυτό που διαφοροποιεί  τη στεγνή πλεύση από τη βρεγμένη. Η γάστρα;

Και τελικά ποιό είναι το βασικότερο κριτήριο για την επιλογή ενός σκάφους;
*


Τι τη θέλεις τη στεγνή πλεύση βρε νεφέλη Λίγη Αλμυρα στο πρόσωπό κακό δεν κάνει. teeth.gif
costaspap
Σαν μηχανολογος προτεινω τετραχρονη αβλεπι.Ειδικα αν δεν πιανουν τα χερια σου.Τα σερβις ειναι πιο τυπικα(δεν βγαζουν ξαφνικα προβληματα),οι φθορες λιγοτερες και δεν βρομας διχρονιλα!Οσοι ειχαν στα νιατα τους DT ξερουν τι λεω!Βεβαια χανεις σε νευρο αλλα κεριζεις σε ομαλοτητα λειτουργειας.Και ξεχνας την απαισια εκφραση "λαδωσε μπουζι".Οσον αφορα το σκαφος δεν ειμαι τοσο ενημερωμενος οσο οι συνφορουμιτες.Αλλα η προσωπικη μου εμπειρια λεει πως τα κριτηρια ειναι πολυ απλα.Χωροι-εργονομια!Αν κανεις καθετη-ψαροτουφεκο-καταδυση και θελει και η/ο φιλη/ος να τον τραβηξης λιγο με το σκι/σαμπρελα,ε καπου πρεπει να χωρεσουν ολα.
Τελος θεωρω τον οκτωβρη θα υπαρχουν περισσοτερες επιλογες στο μεταχειρισμενο και πιθανον καμια καλη ευκαιρια(εως και λαυρακι!).
Α,καλωσηρθες!
Spazar
Εγώ δεν έχω σκάφος (αλλά ούτε και τα φράγκα να αποκτήσω) ,αλλά είμαι και πρακτικός τύπος και θα ρίξω μια ιδέα.

Επειδή την Νεφέλη σε λίγο την βλέπω να βουτάει στο λιμάνι με όλα αυτά που ακούει γιατί δεν την βοηθάτε όλοι εσείς οι βόρειοι που έχετε αντίστοιχα σκάφη με αυτό που ψάχνει? Στείλτε της ΡΜ για να τα δει από κοντά (να την πάτε και βόλτα άμα θέλετε να βοηθήσετε) και να βγάλει μόνη της συμπέρασμα για το ποιο της αρέσει καλύτερα(ελληνικό,ιταλικό,αγγλικό,ρηχό ν, βαθύ ν, κλπ κλπ wacko.gif wacko.gif )

Με τόση θεωρία πιστεύω ότι περισσότερο θα μπερδευτεί παρά θα βοηθηθεί. Μόνο στην πράξη κολλάει το σίδερο.

Εδώ σας θέλω. Για να δούμε πόσο θέλουμε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο στα δύσκολα
georgali
Το καινούριο μου φουσκωτό στην πρώτη του βόλτα.
3.80 συμβατικό με 15άρα ΥΑΜΑΗΑ πλανάρει 4 άτομα ευκολα.
Η φωτογραφία είναι απο την Παναγιά την Κρυφτή εδώ στην Μυτιλήνη.
Θα έλεγα για πρώτο φουσκωτό κάτι τέτοιο 5 μέτρα είναι για μεγάλους καπετάνιους με πολλές ώρε μέσα στην θάλασσα.
εμένα δεν με φαντάζομαι με 5μετρο μεσα στο νερό.
αυτό ειναι το δευτερο μου φουσκωτό και θέλω να αποκτήσω και άλλη εμπειρία πρίν επιμηκύνω αυτό που οδηγάω
ΓΛΑΥΚΟΣ
QUOTE(georgali @ Jul 14 2005, 11:02 AM)
Το καινούριο μου φουσκωτό στην πρώτη του βόλτα.
3.80 συμβατικό με 15άρα ΥΑΜΑΗΑ πλανάρει 4 άτομα ευκολα.
Η φωτογραφία είναι απο την Παναγιά την Κρυφτή εδώ στην Μυτιλήνη.
Θα έλεγα για πρώτο φουσκωτό κάτι τέτοιο 5 μέτρα είναι για μεγάλους καπετάνιους με πολλές ώρε μέσα στην θάλασσα.
εμένα δεν με φαντάζομαι με 5μετρο μεσα στο νερό.
αυτό ειναι το δευτερο μου φουσκωτό και θέλω να αποκτήσω και άλλη εμπειρία πρίν επιμηκύνω αυτό που οδηγάω
*

Αλέξανδρε τα tenders Πιστεύω ότι δεν είναι σκαλοπάτι για να αποκτήσεις εμπειρία μέσα στη θάλασσα . ΟΙ δυνατότητες είναι περιορισμένες έτσι κι αλλίως .
Αλλό η Λαγουδέρα παραλία παραλία Που και καιρός να σε πιάσει βγαίνεις στην αμουδία και το τραβας έξω, και άλλο το τιμόνι με το πέρασμα ανοίγμάτων με καιρό ΠΧ με ενα 5μετρο με 70 HP περνάς ένα κανάλι με 4-5 BF
με το tender όχι. Αρά ένα 4,5 - 5 μετρα Γαστράτο με τιμονιέρα , καλή μηχανούλα , μετα τα μπουκάκια του , την αυτονομία του τη πιξιδούλα του είναι ότι πρεπει για κάποιον που θέλει να δεί για πρώτη φόρα τη θάλασσα πέρα από τα 3 ναυτικά μίλια.
nmoiras
Καλημέρα

Το βάθος της γάστρας δεν πιστεύω ότι έχει σχέση με την ασφάλεια του να ταξιδέψεις σε καιρό.

Μια βαθιά γάστρα ''ανοίγει'' τη θάλασσα με τσαμπουκά ενώ μια ρηχότερη δουλεύει πάνω στο κύμα.

Ο τσαμπουκάς στη θάλασσα όμως έχει τέλος και από εκεί και πέρα ένα σκάφος που δουλεύει καλά πάνω στο κύμα θα πάει καλύτερα.

Τι κάνεις όμως όμως το κοντό συνεχόμενο μικρής ανάπτυξης κύμα που συναντάμε συχνά λόγω νησιών;

ΤΡΩΣ ΞΥΛΟ. Αυτό δεν γλυτώνεται
Αυτή είναι μια "lo-fi" έκδοση του κύριου περιεχομένου μας. Για εμφάνιση της πλήρους έκδοσης με περισσότερες πληροφορίες, μορφοποίηση και εικόνες, παρακαλώ κάντε κλίκ εδώ.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.