Βοήθεια - Αναζήτηση - Μέλη - Ημερολόγιο
Πλήρης Εκδοση:Grand Vitara η Subaru Forester
Greekdivers.com: The Greek Underwater Community > Διάφορα > Aσχετα
σελίδες: 1, 2
mimisno1
Ειμαι σε διλημα για grand vitara 5απορτο η subaru forester και τα δυο ειναι του 2000 μοντελο και τα δυο 2000 cc. το forester δεν ειναι το τουρμπο (για να εχει αργα)και τα δυο ειναι σε ας πουμε αριστη κατασταση το βιταρα 8000 και το φορεστερ 7000. το θελω να τραβαω το σκαφακι μου Ρανιερι 5,50 απο γλυστρες (το λαντρα μου δεν τα καταφερνει πια μιας και του πεφτει βαρυ ) αλλα αν τυχη και καμια αμουδα η βοτσαλο, σχετικα
ομαλες ( οχι τιποτα αγρια πραγματα. Εεε και την καθημερινη χρηση μιας και δεν μπορω να εχω δυο αυτοκινητα Τι λετε ρε παιδια, εχει καποιος ιδεα απο καταναλωσεις σερβις, οδικη συμπεριφορα? ξερω και εγω!. Οτι ξερει κανεις τελος παντων. Αν θελει ας γραψει δυο πραγματα και μια γνωμη. Ευχαριστω προκαταβολικα!
Γιώργος Δεμέτης
Κατ αρχάς πες μας σε τι διαφορά τιμής τα βρίσκεις.
Τώρα υπερ και κατά του καθενός.
Σουζούκι SUV με ψιλοκαθαρόαιμο χαρακτήρα τζιποειδούς.
Δουλεύει πολύ καλά εκτός δρόμου, αλλά εντός δρόμου ψιλοπονάει.
Στις γλύστρες υπερέχει γιατί είναι ψηλότερο και κοντύτερο από το Σουμπαρού
Στο ταξίδι υστερεί τόσο σε ταχύτητες όσο και σε κρατήματα.
Σε χωρητικότητα υστερεί γιατί το Σουμπαρού είναι σαν στέσιον βάγκον.
Σε καταναλώσεις είναι κοντά και τα δύο αυτοκίνητα αν αναλογιστεί κανείς τη χρήση. Το Σουζούκι εντός πόλης έχει πρακτικά 11-12 λίτρα στα 100 χλμ και το Σουμπαρού 10,8-12 λίτρα στα 100 χλμ. Εκτός πόλης με 120 χλμ το Σουζούκι έχει 8,5 ενώ το Σουμπαρού 9 αλλά σε ταχύτητες πάνω από 140 χλμ το Σουμπαρού υπερέχει λόγω αεροδυναμικής αντίστασης.
Δυνατότητα υγραεριοκίνησης το Σουμπαρού καλλίτερη λόγω χώρων πόρτ μπαγκάζ wink1.gif

Σέρβις Σουζούκι φθηνότερο. Παθητική ασφάλεια σε τρακάρισμα το Σουμπαρού 3 φορές περισσότερη.
Δυνατότητα μεταπώλησης το Σουζούκι καλλίτερη.
Ποιότητα κατασκευής...... Σουμπαρού μία κλάση τουλάχιστον, παραπάνω

Εγώ προσωπικά θα έπαιρνα Σουμπαρού.

Και τα δύο αυτοκίνητα τα γνωρίζω από πρώτο χέρι από φίλους που τα χρησιμοποιούμε συχνά.
kostas-sti
ΕΛΑ ΟΡΕ ΚΟΠΕΛΙ?ΠΑΝΩ-ΚΑΤΩ ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΙΠΕ ΟΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΤΖΙΠ,ΑΠΟ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΕΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΠΟΛΥ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΟΔΗΓΟΥ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ Η SUBARU ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ(ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ Μ@ΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ).ΤΟ ΑΡΓΟ ΤΟΥ ΘΑ ΤΟ ΦΧΑΡΙΣΤΙΘΕΙΣ ΠΟΛΥ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΣΕ ΒΟΥΝΑ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙΣ.ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ.ΤΟ SUZUKI ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΓΩ ΕΝΑ 5ΘΥΡΟ ΓΙΑ ΚΑΤΑΔΡΟΜΙΚΟ,ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΟΥΒΓΑΛΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΑΠΛΑ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ,ΤΟΤΕ ΠΛΕΙΑΔΕΣ(SU BARU).
Del Mare
Συμφωνω και εγω για subaru.Εμενα με αφησε το ibiza χρονους και σκεφτομαι οτι πιο οικονομικο και απλο υπαρχει,αφου δεν κανω πολλες μετακινησεις τον χρονο με το σκαφος.Ετσι ψαχνω ενα terios 1300 και θα ειμαι βασιλιας,ουτε σηματα ουτε ασφαλεις και κωλοβενζινες.θα βρω κανενα με 2-3 χιλιαρικακια και θα το εχω μαχιμο.
Κοιτα το σαν λυση για να μην πειραξεις το οικογενειακο
Καρχαριας
Πρακτικά μιλάμε για δυο απάτητα αυτοκίνητα (7 και 8 χιλιάδες KM) Τυπικά τώρα,παίρνεις αυτό που μπορεί να ανταπεξέλθει καλύτερα στις ανάγκες που το προορίζεις να εξυπηρετήσουν. Το θέμα εμπορικότητα είναι βασικό,αλλα το θέμα ασφαλειας και αξιοπιστίας ακόμη περισσότερο.
mimisno1
Καλημερα παιδια και ευχαριστω για την γρηγορη ανταποκρηση.

Συγνωμη ρε παιδια απο οτι φαινεται δεν εχω γραψει της τιμες κατανοητα και σας μπερδεψα!

7 και 8000 αντιστοιχα ειναι η τιμη! Τα χιλιομετρα που εχουν ειναι 160.000 σουμπαρου, και 80.000 το βιταρα. Σορυ εε.

Del Mare, λογο εφοριας (εχω δηλωση πολυ μικρο εισοδειμα ¨που δεν ειναι και μακρια απο την πραγματικοτητα ) και εξοδον (ασφαλειες σημα σερβις ) δεν υπαρχει δυνατοτητα για δυο αυτοκηνητα. Εδω με το ζορι μπορουμε να συντηρισουμε σωστα ενα, που και δευτερο ! Διοτι ενα αυτκινητο τον 2-3000 ευρω δεν νομιζω οτι μπορεις να εχεις και την εμπιστοσηνη οτι δεν θα σου βγαλει και καποια ζημια. Προσοπικα μκλαω παντα ετσι.
Γιώργος Δεμέτης
QUOTE(mimisno1 @ May 15 2010, 09:51 AM) *
Καλημερα παιδια και ευχαριστω για την γρηγορη ανταποκρηση.

Συγνωμη ρε παιδια απο οτι φαινεται δεν εχω γραψει της τιμες κατανοητα και σας μπερδεψα!

7 και 8000 αντιστοιχα ειναι η τιμη! Τα χιλιομετρα που εχουν ειναι 160.000 σουμπαρου, και 80.000 το βιταρα. Σορυ εε.

Del Mare, λογο εφοριας (εχω δηλωση πολυ μικρο εισοδειμα ¨που δεν ειναι και μακρια απο την πραγματικοτητα ) και εξοδον (ασφαλειες σημα σερβις ) δεν υπαρχει δυνατοτητα για δυο αυτοκηνητα. Εδω με το ζορι μπορουμε να συντηρισουμε σωστα ενα, που και δευτερο ! Διοτι ενα αυτκινητο τον 2-3000 ευρω δεν νομιζω οτι μπορεις να εχεις και την εμπιστοσηνη οτι δεν θα σου βγαλει και καποια ζημια. Προσοπικα μκλαω παντα ετσι.

Με τα νέα δεδομένα η πλάστιγγα κλίνει ελαφρώς προς στο Σουζούκι. Αν έχει κάνει ο Σουμπαρού τα σέρβις κανονικά και έχει αντικαταστήσει τα αναλώσιμα ανταλλακτικά Λάστιχα, δίσκο, αναρτήσεις, τότε είναι στα ίσα τους σχεδόν.
geosub
QUOTE(Γιώργος Δεμέτης @ May 15 2010, 04:03 AM) *
Κατ αρχάς πες μας σε τι διαφορά τιμής τα βρίσκεις.
Τώρα υπερ και κατά του καθενός.
Σουζούκι SUV με ψιλοκαθαρόαιμο χαρακτήρα τζιποειδούς.
Δουλεύει πολύ καλά εκτός δρόμου, αλλά εντός δρόμου ψιλοπονάει.
Στις γλύστρες υπερέχει γιατί είναι ψηλότερο και κοντύτερο από το Σουμπαρού
Στο ταξίδι υστερεί τόσο σε ταχύτητες όσο και σε κρατήματα.
Σε χωρητικότητα υστερεί γιατί το Σουμπαρού είναι σαν στέσιον βάγκον.
Σε καταναλώσεις είναι κοντά και τα δύο αυτοκίνητα αν αναλογιστεί κανείς τη χρήση. Το Σουζούκι εντός πόλης έχει πρακτικά 11-12 λίτρα στα 100 χλμ και το Σουμπαρού 10,8-12 λίτρα στα 100 χλμ. Εκτός πόλης με 120 χλμ το Σουζούκι έχει 8,5 ενώ το Σουμπαρού 9 αλλά σε ταχύτητες πάνω από 140 χλμ το Σουμπαρού υπερέχει λόγω αεροδυναμικής αντίστασης.
Δυνατότητα υγραεριοκίνησης το Σουμπαρού καλλίτερη λόγω χώρων πόρτ μπαγκάζ wink1.gif

Σέρβις Σουζούκι φθηνότερο. Παθητική ασφάλεια σε τρακάρισμα το Σουμπαρού 3 φορές περισσότερη.
Δυνατότητα μεταπώλησης το Σουζούκι καλλίτερη.
Ποιότητα κατασκευής...... Σουμπαρού μία κλάση τουλάχιστον, παραπάνω

Εγώ προσωπικά θα έπαιρνα Σουμπαρού.

Και τα δύο αυτοκίνητα τα γνωρίζω από πρώτο χέρι από φίλους που τα χρησιμοποιούμε συχνά.


yes.gif yes.gif yes.gif

Σωστος ο Γιωργος σε οσα σου λεει.Ειχα το Subaru σε απλο πρωτα και μετα σε turbo( wub.gif wub.gif wub.gif )για 8 χρονια αλλα το εδωσα για να παρω καθαροαιμο 4χ4(isuzu trooper)και τελευταια πηρα ενα βιταρα 2000cc του 99.
Καλο το σουζουκι,αξιοπιστο και φτηνα ανταλακτικα αλλα το Subaru υπερεχει σε ποιοτητα.
Πολλα ομως τα μιλια του γιαυτο να το προσεξεις αρκετα.
Το σουζουκι υπερεχει λιγο περισοτερο σε πιο δυσκολες καταστασεις(4χ4)

Ps:Εγω παντος μολις μπορω(1-2 χρονια )θα παρω καινουριο Forester turbo.Για μενα ειναι το τελειο οικογενειακο οχημα.Δυναμη,ασφαλεια,χωρους,τραβηκτηρα φυσικα,και οσο καιει χαλαλι του.
kyklopas
Εγώ φίλε εάν ήμουν στην θέση σου θα έβλεπα πόσα χιλιόμετρα κάνω κατά μέσο όρο σε ένα έτος. Γιατί όπως λες το θες για κύριο αμάξι και μετά θα πολλαπλασίαζα με 10λτ/100km με 1,5e την βενζίνη για να δω πόσα θέλει για να κινηθεί ένα τέτοιο αμάξι.

Μετά βάλε τέλη κυκλοφορίας 2000κυβικών μοντελο 2000 + ασφάλιστρα για ένα έτος. Για service-ζημιές αυτές δεν στις βάζω καθόλου.

Κάνε την σούμα και δες που θα κινηθείς....γιατί μπορεί να φτάσεις να πάρεις ένα αμάξι με 7000ε-8000ε...και μετά από 2 χρόνια να έχεις δώσει άλλα τόσα!

Φαντάζομαι ότι θα τα έχεις υπολογίσει όμως για να πας προς τα εκεί.
mimisno1
Τα χιλιομετρα στο φορεστερ τα εχει κανει γυναικα και εχει βιβλιο σερβις με ολα τα σερβις ( και την παραμικρη βιδα οπως μου ειπε ) στην αντιπροσοπεια. κοτσαδορο δεν ειχε ουτε εχει, σε αντιθεση με το βιταρα που εχει.

geosub
Απο θορυβο στα πολλα χιλιομετρα (πανω απο 130 -140 ) πως ακουγεται το φορεστερ και το βιταρα?

Κανουν πολυ θορυβο ? ακουγεται πολυ στην καμπινα? και ποσα τελικη εχουν? κοντερισια στον δρομο ενοοω.?

Οχι την θεωριτικη που γραφουν τα περιοδικα.

Εσυ τα εχεις τερματιση καμια φορα να δεις μεχρι ποσο πανε ? Εστω και σε καταβαση ?

Για το ατμοσφαιρικο μιλαμε παντα ετσι.

Γενικα τα τρεχω τα αμαξια ( ευθειες και στροφιλικια ) για αυτο ρωταω.

Με το λαντρα μου, που του δινει ο κατασκευαστης καπου 190 χλμ , εχω δει και 210 στο κοντερ σε καταβαση. Και 195 - 200 αρκετα συχνα σε ευθεια (μεγαλη βεβαια ).

Με το φορεστερ αυτα γινονται, η με τιποτα. ?? Για το βιταρα ενταξει δεν το κουβεντιαζω καθολου για στροφιλικια και πολα χιλιομετρα, αλλα το φορεστερ??
JIANNIS21P
αν δεν σε προβληματίζει η μεγάλη κατανάλωση με 1.6 ευρώ το λίτρο τις βενζίνης ,αν δεν σε προβληματίζουν τα υπέρ αυξημένα τέλη κυκλοφορίας για 2.0l μηχανή??το έξτρα μπόνους φορολογίας λόγω ακριβώς του δίλιτρου ,τότες θα έλεγα σαν φοβερό 4x4 με κοντές αλλα και εμφάνιση ενός οικογενειακού suv το forester

QUOTE(Del Mare @ May 15 2010, 09:11 AM) *
Συμφωνω και εγω για subaru.Εμενα με αφησε το ibiza χρονους και σκεφτομαι οτι πιο οικονομικο και απλο υπαρχει,αφου δεν κανω πολλες μετακινησεις τον χρονο με το σκαφος.Ετσι ψαχνω ενα terios 1300 και θα ειμαι βασιλιας,ουτε σηματα ουτε ασφαλεις και κωλοβενζινες.θα βρω κανενα με 2-3 χιλιαρικακια και θα το εχω μαχιμο.
Κοιτα το σαν λυση για να μην πειραξεις το οικογενειακο

μακράν η καλύτερη λύση σήμερα laugh.gif

QUOTE(mimisno1 @ May 15 2010, 10:51 AM) *
Καλημερα παιδια και ευχαριστω για την γρηγορη ανταποκρηση.

Συγνωμη ρε παιδια απο οτι φαινεται δεν εχω γραψει της τιμες κατανοητα και σας μπερδεψα!

7 και 8000 αντιστοιχα ειναι η τιμη! Τα χιλιομετρα που εχουν ειναι 160.000 σουμπαρου, και 80.000 το βιταρα. Σορυ εε.

Del Mare, λογο εφοριας (εχω δηλωση πολυ μικρο εισοδειμα ¨που δεν ειναι και μακρια απο την πραγματικοτητα ) και εξοδον (ασφαλειες σημα σερβις ) δεν υπαρχει δυνατοτητα για δυο αυτοκηνητα. Εδω με το ζορι μπορουμε να συντηρισουμε σωστα ενα, που και δευτερο ! Διοτι ενα αυτκινητο τον 2-3000 ευρω δεν νομιζω οτι μπορεις να εχεις και την εμπιστοσηνη οτι δεν θα σου βγαλει και καποια ζημια. Προσοπικα μκλαω παντα ετσι.

mimisno1,,,,δεν μας τα γραφής καλά με την εφορία laugh.gif laugh.gif

ξέχασα με την φορολογική δήλωση που λες ότι είναι μειωμένη ??ρώτησες αν δικαιολογεί ένα 2000cc αυτοκίνητο???
mimisno1
QUOTE(kyklopas @ May 15 2010, 11:05 AM) *
Εγώ φίλε εάν ήμουν στην θέση σου θα έβλεπα πόσα χιλιόμετρα κάνω κατά μέσο όρο σε ένα έτος. Γιατί όπως λες το θες για κύριο αμάξι και μετά θα πολλαπλασίαζα με 10λτ/100km με 1,5e την βενζίνη για να δω πόσα θέλει για να κινηθεί ένα τέτοιο αμάξι.

Μετά βάλε τέλη κυκλοφορίας 2000κυβικών μοντελο 2000 + ασφάλιστρα για ένα έτος. Για service-ζημιές αυτές δεν στις βάζω καθόλου.

Κάνε την σούμα και δες που θα κινηθείς....γιατί μπορεί να φτάσεις να πάρεις ένα αμάξι με 7000ε-8000ε...και μετά από 2 χρόνια να έχεις δώσει άλλα τόσα!

Φαντάζομαι ότι θα τα έχεις υπολογίσει όμως για να πας προς τα εκεί.

Εχεις δικιο τα εχω σκεφτει, αλλα το αμαξι το περνω σαν εργαλειο. Δεν κανω την δουλεια μου με μικροτερο. Θελω να εχει χωρους (του βιταρα 5πορτο ειναι αρκετοι και του σουμπαρου κατι παραπανω) και σε μια διαδρομη μεγαλη, με το σκαφος απο πισω, σε αναβασεις να μην << κρεμαει >> το μοτερ πολυ . Δεν κανω και πολλα χλμ τον χρονο. 5 αντε 6000. Το πολυ πολυ αργοτερα αν με χαλαει πολυ, το πουλαω και περνω κατι αλλο. Μια δοκιμη πιστευω θα με πειση. teeth.gif
Gofaris
SUBARU μόνο με TURBO!!!!
Είμαι ευτυχής κάτοχος Forester xt 2000 και impreza wrx 2000(2005 και τα δύο,μετά άλλαξε το μοντέλο σε 2,5) και γα..νε κανονικά!!!!
Γιώργος Δεμέτης
QUOTE(mimisno1 @ May 15 2010, 11:18 AM) *
Τα χιλιομετρα στο φορεστερ τα εχει κανει γυναικα και εχει βιβλιο σερβις με ολα τα σερβις ( και την παραμικρη βιδα οπως μου ειπε ) στην αντιπροσοπεια. κοτσαδορο δεν ειχε ουτε εχει, σε αντιθεση με το βιταρα που εχει.

geosub
Απο θορυβο στα πολλα χιλιομετρα (πανω απο 130 -140 ) πως ακουγεται το φορεστερ και το βιταρα?

Κανουν πολυ θορυβο ? ακουγεται πολυ στην καμπινα? και ποσα τελικη εχουν? κοντερισια στον δρομο ενοοω.?

Οχι την θεωριτικη που γραφουν τα περιοδικα.

Εσυ τα εχεις τερματιση καμια φορα να δεις μεχρι ποσο πανε ? Εστω και σε καταβαση ?

Για το ατμοσφαιρικο μιλαμε παντα ετσι.

Γενικα τα τρεχω τα αμαξια ( ευθειες και στροφιλικια ) για αυτο ρωταω.

Με το λαντρα μου, που του δινει ο κατασκευαστης καπου 190 χλμ , εχω δει και 210 στο κοντερ σε καταβαση. Και 195 - 200 αρκετα συχνα σε ευθεια (μεγαλη βεβαια ).

Με το φορεστερ αυτα γινονται, η με τιποτα. ?? Για το βιταρα ενταξει δεν το κουβεντιαζω καθολου για στροφιλικια και πολα χιλιομετρα, αλλα το φορεστερ??

Το Λάντρα σου μπροστά στο Φόρεστερ για τέτοια είναι ψωφίμι αν το φόρεστερ είναι τουρμπίσιο. Σε κρατήματα που λες θα πάθεις απλά..... π λ ά κ α.....Τα Σουμπαρού έχουν την καλλλιτερη μόνιμη τετρακίνηση στον κόσμο εσύ τι λες τυχαία παίρνουν τα ράλλυ κάθε τόσο?
kostas-sti
ΚΟΙΤΑΞΕ ΔΗΜΗΤΡΗ.ΕΠΕΙΔΗ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΑΠΟ ΤΟ 1600 ΤΟ IMPREZA,ΜΕΤΑ ΤΟ WRX ΚΑΙ ΤΩΡΑΤΟ STI ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΣΠΟΡ ΟΔΗΓΗΣΗ,ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΑ ΕΞΗΣ.ΤΟ FORESTER ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΑ ΤΖΙΠΟΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΦΙΧΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ,ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ.ΑΡΑ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΤΙΣ ΚΛΙΣΕΙΣ ΣΟΥ.ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ FORESTER ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΟΔΗΓΟ.ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΘΕΙΕΣ ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΑΜΕ.Α ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΞΕΧΑΣΑ ΤΟ FORESTER ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΡΙΘΜΥΖΟΜΕΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΛΙΣΗ . ΑΛΛΙΩΣ ΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΔΩΣΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ wub.gif lol.gif
tdrackos
το "αργο" ειναι μεγαλο πραγμα στο βαλε-βγαλε της βαρκας !

Θα ψηφιζα Σουζουκι δαγκωτο , αλλα ειπες οτι σ αρεσει να τρεχεις...

Το σουζουκι ειναι να πηγαινεις αργααα... δεν κραταει μετα.

Αλλα το "αργο" του θα σε βοηθησει πολυ στη δουλεια.

Εσυ διαλεγεις..

Οδική συμπεριφορά , ή , εύκολο ρίξιμο-βγάλσιμο?
Γιώργος Δεμέτης
QUOTE(tdrackos @ May 15 2010, 08:20 PM) *
το "αργο" ειναι μεγαλο πραγμα στο βαλε-βγαλε της βαρκας !

Θα ψηφιζα Σουζουκι δαγκωτο , αλλα ειπες οτι σ αρεσει να τρεχεις...

Το σουζουκι ειναι να πηγαινεις αργααα... δεν κραταει μετα.

Αλλα το "αργο" του θα σε βοηθησει πολυ στη δουλεια.

Εσυ διαλεγεις..

Οδική συμπεριφορά , ή , εύκολο ρίξιμο-βγάλσιμο?

Αργό έχει και το Σουμπαρού βρε. huh.gif
mimisno1
QUOTE(Γιώργος Δεμέτης @ May 15 2010, 02:47 PM) *
QUOTE(mimisno1 @ May 15 2010, 11:18 AM) *
Τα χιλιομετρα στο φορεστερ τα εχει κανει γυναικα και εχει βιβλιο σερβις με ολα τα σερβις ( και την παραμικρη βιδα οπως μου ειπε ) στην αντιπροσοπεια. κοτσαδορο δεν ειχε ουτε εχει, σε αντιθεση με το βιταρα που εχει.

geosub
Απο θορυβο στα πολλα χιλιομετρα (πανω απο 130 -140 ) πως ακουγεται το φορεστερ και το βιταρα?

Κανουν πολυ θορυβο ? ακουγεται πολυ στην καμπινα? και ποσα τελικη εχουν? κοντερισια στον δρομο ενοοω.?

Οχι την θεωριτικη που γραφουν τα περιοδικα.

Εσυ τα εχεις τερματιση καμια φορα να δεις μεχρι ποσο πανε ? Εστω και σε καταβαση ?

Για το ατμοσφαιρικο μιλαμε παντα ετσι.

Γενικα τα τρεχω τα αμαξια ( ευθειες και στροφιλικια ) για αυτο ρωταω.

Με το λαντρα μου, που του δινει ο κατασκευαστης καπου 190 χλμ , εχω δει και 210 στο κοντερ σε καταβαση. Και 195 - 200 αρκετα συχνα σε ευθεια (μεγαλη βεβαια ).

Με το φορεστερ αυτα γινονται, η με τιποτα. ?? Για το βιταρα ενταξει δεν το κουβεντιαζω καθολου για στροφιλικια και πολα χιλιομετρα, αλλα το φορεστερ??

Το Λάντρα σου μπροστά στο Φόρεστερ για τέτοια είναι ψωφίμι αν το φόρεστερ είναι τουρμπίσιο. Σε κρατήματα που λες θα πάθεις απλά..... π λ ά κ α.....Τα Σουμπαρού έχουν την καλλλιτερη μόνιμη τετρακίνηση στον κόσμο εσύ τι λες τυχαία παίρνουν τα ράλλυ κάθε τόσο?


Γιωργο, ειπαμε οτι μιλαμε για το ατμοσφαιρικο και οχι το τουρμπο που δεν εχει αργα ! Για αυτο ρωταω πως παει.

Για το τουρμπο χαιρω πολυ, ενταξει. Αλοιμονο να συγκρινα το λαντρα μου με ενα τουρμπο ! Εεε δεν τα εχω χασει τοσο,! τουλαχιστον οχι ακομα. Αν και το λαντρα παει σφαιρα. wink1.gif
JIANNIS21P
QUOTE(Γιώργος Δεμέτης @ May 15 2010, 09:23 PM) *
QUOTE(tdrackos @ May 15 2010, 08:20 PM) *
το "αργο" ειναι μεγαλο πραγμα στο βαλε-βγαλε της βαρκας !

Θα ψηφιζα Σουζουκι δαγκωτο , αλλα ειπες οτι σ αρεσει να τρεχεις...

Το σουζουκι ειναι να πηγαινεις αργααα... δεν κραταει μετα.

Αλλα το "αργο" του θα σε βοηθησει πολυ στη δουλεια.

Εσυ διαλεγεις..

Οδική συμπεριφορά , ή , εύκολο ρίξιμο-βγάλσιμο?

Αργό έχει και το Σουμπαρού βρε. huh.gif



έλα ντε teeth.gif
tdrackos
παιδια, δεν εχει το συγκεκριμενο μοντελο που λεει ο Μιμης.
Διαφορετικα δεν θα το συζηταγαμε.

Το αργο στις κωλογλυστρες που εχουμε και στις παραλιες tounge1.gif ειναι πολυ σημαντικο!
Γιώργος Δεμέτης
QUOTE(tdrackos @ May 16 2010, 01:22 AM) *
παιδια, δεν εχει το συγκεκριμενο μοντελο που λεει ο Μιμης.
Διαφορετικα δεν θα το συζηταγαμε.

Το αργο στις κωλογλυστρες που εχουμε και στις παραλιες tounge1.gif ειναι πολυ σημαντικο!

Πάντως εγώ με το RAVάκι μου που δεν έχει αργό αλλά μόνιμη τετρακίνηση και τραβάω 5,50 σκάφος με συνολικό βάρος πάνω από τόνο, δεν είχα πρόβλημα σε καμία γλύστρα έως τώρα.
Επειδή η συμπεριφορά του στο δρόμο είναι πάρα πολύ καλή και κάνω πολλά ταξίδια, δεν έχω σαν κριτήριο σημαντικό μόνο το πιο άνετο βάλε βγάλε στη γλύστρα.
Σίγουρα το αργό είναι πλεονέκτημα αλλά αν όλο το πακέτο του Φόρεστερ έχει πλεονεκτήματα δεν χάθηκε ο κόσμος που δεν έχει αργά το αυτοκίνητο.
mimisno1
QUOTE(Γιώργος Δεμέτης @ May 16 2010, 08:03 AM) *
QUOTE(tdrackos @ May 16 2010, 01:22 AM) *
παιδια, δεν εχει το συγκεκριμενο μοντελο που λεει ο Μιμης.
Διαφορετικα δεν θα το συζηταγαμε.

Το αργο στις κωλογλυστρες που εχουμε και στις παραλιες tounge1.gif ειναι πολυ σημαντικο!

Πάντως εγώ με το RAVάκι μου που δεν έχει αργό αλλά μόνιμη τετρακίνηση και τραβάω 5,50 σκάφος με συνολικό βάρος πάνω από τόνο, δεν είχα πρόβλημα σε καμία γλύστρα έως τώρα.
Επειδή η συμπεριφορά του στο δρόμο είναι πάρα πολύ καλή και κάνω πολλά ταξίδια, δεν έχω σαν κριτήριο σημαντικό μόνο το πιο άνετο βάλε βγάλε στη γλύστρα.
Σίγουρα το αργό είναι πλεονέκτημα αλλά αν όλο το πακέτο του Φόρεστερ έχει πλεονεκτήματα δεν χάθηκε ο κόσμος που δεν έχει αργά το αυτοκίνητο.


Καλημέρα Γιώργο.
Ο κόσμος δεν χάθηκε. Αλλά αν για παράδειγμα, κοτσάρεις το σκαφακι σου, ( Και ιδιαίτερα αν αυτό γίνεται συχνά ) και πας σε ένα μέρος που δεν γνωρίζεις, και δεν υπάρχει, η δεν ξέρεις που υπάρχει γλίστρα, και ψάχνεις να την βρεις ,ώστε να την βρεις έχασες την μέρα από το ψάρεμα.
Ενώ με τα αργά το ρίχνεις και από μια αμμούδα, και το τραβάς κιολας. Χωρίς φόβο μην πας για δίσκο μετά από μερικά βαλε βγάλε!

Υπάρχουν πάρα πολλές περιπτώσεις που το αργό είναι τρομερή βοήθεια, και σε βγάζει από δύσκολες καταστάσεις , (μην κάτσω τώρα να γράφω καταστάσεις και περιπτώσεις ) που χωρίς αυτό δεν τα βγάζεις πέρα !

Και ειδικά αν κάποιος τραβά σκάφος και κυκλοφορεί με αυτό συχνά. Προσωπικά για εμένα δεν νοείτε τετρακίνητο χωρίς αργά !

Το τέλειο για μένα θα ήταν ένα τούρμπο με αργά στην ίδια τιμή! Χαχαχα ! Αστεία λέω εεε.teeth.gif

edit by tdrackos: O.K.!!
Γιώργος Δεμέτης
QUOTE(mimisno1 @ May 16 2010, 09:11 AM) *
QUOTE(Γιώργος Δεμέτης @ May 16 2010, 08:03 AM) *
QUOTE(tdrackos @ May 16 2010, 01:22 AM) *
παιδια, δεν εχει το συγκεκριμενο μοντελο που λεει ο Μιμης.
Διαφορετικα δεν θα το συζηταγαμε.

Το αργο στις κωλογλυστρες που εχουμε και στις παραλιες tounge1.gif ειναι πολυ σημαντικο!

Πάντως εγώ με το RAVάκι μου που δεν έχει αργό αλλά μόνιμη τετρακίνηση και τραβάω 5,50 σκάφος με συνολικό βάρος πάνω από τόνο, δεν είχα πρόβλημα σε καμία γλύστρα έως τώρα.
Επειδή η συμπεριφορά του στο δρόμο είναι πάρα πολύ καλή και κάνω πολλά ταξίδια, δεν έχω σαν κριτήριο σημαντικό μόνο το πιο άνετο βάλε βγάλε στη γλύστρα.
Σίγουρα το αργό είναι πλεονέκτημα αλλά αν όλο το πακέτο του Φόρεστερ έχει πλεονεκτήματα δεν χάθηκε ο κόσμος που δεν έχει αργά το αυτοκίνητο.


Καλημέρα Γιώργο.
Ο κόσμος δεν χάθηκε. Αλλά αν για παράδειγμα, κοτσάρεις το σκαφακι σου, ( Και ιδιαίτερα αν αυτό γίνεται συχνά ) και πας σε ένα μέρος που δεν γνωρίζεις, και δεν υπάρχει, η δεν ξέρεις που υπάρχει γλίστρα, και ψάχνεις να την βρεις ,ώστε να την βρεις έχασες την μέρα από το ψάρεμα.
Ενώ με τα αργά το ρίχνεις και από μια αμμούδα, και το τραβάς κιολας. Χωρίς φόβο μην πας για δίσκο μετά από μερικά βαλε βγάλε!

Υπάρχουν πάρα πολλές περιπτώσεις που το αργό είναι τρομερή βοήθεια, και σε βγάζει από δύσκολες καταστάσεις , (μην κάτσω τώρα να γράφω καταστάσεις και περιπτώσεις ) που χωρίς αυτό δεν τα βγάζεις πέρα !

Και ειδικά αν κάποιος τραβά σκάφος και κυκλοφορεί με αυτό συχνά. Προσωπικά για εμένα δεν νοείτε τετρακίνητο χωρίς αργά !

Το τέλειο για μένα θα ήταν ένα τούρμπο με αργά στην ίδια τιμή! Χαχαχα ! Αστεία λέω εεε.teeth.gif


Δημήτρη το σκαφάκι μου κάθε φορά που θα πάω για ψάρεμα θα μπει και θα βγεί στο νερό. Δεν αφήνω ποτέ το σκάφος λιμενισμένο, γιατί μέσα έχω όλο τον εξοπλισμό, οπότε πάει σε φυλαγμένο χώρο το σκάφος πάνω στο τρέϊλερ του. Επειδή είναι το 7 σκάφος κατά σειρά που έχω και έχει πολύ βαθύ V γιατί θέλω ένα πολεμικό εργαλείο να αντιμετωπίζω καιρούς έως και 7 μποφόρ, δεν πέφτει εκτός γλύστρας δυστυχώς. Μία φορά μόνο έπεσε σε άμμο στην Νάξο που η περιοχή έχει τέτοιο βάθος που μπορεί να φύγει το σκάφος χωρίς να βρει κάτω η καρίνα στην καθέλκυση.
Επιπλέον δεν διανοούμαι πια να ανεβάσω το σκάφος στο τρέϊλερ χωρίς την υποβοήθηση της εξωλεμβίου μέσα στο νερό.
Προτιμώ να κάνω ακόμα και 10 μίλια παραπάνω προκειμένου να έχω ασφαλή και άνετη καθέλκυση- ανέλκυση στη θάλασσα. Άλλωστε ένα 5,50 σκάφος δεν έχει πρόβλημα ταχύτητος (ταξιδεύει με 22-25 ναυτικά μιλάκια) ώστε να με απασχολήσει ο παραπάνω χρόνος ταξιδίου μέχρι την γλύστρα.
mimisno1
Αν θυμαμαι καλα και δεν κανω λαθος. εχεις ενα αλφα ελλας. Καπου το θυμαμαι με πολλες κυριες επανω. teeth.gif


Γιωργο υπαρχουν καποια πραγματα και καποιοι λογοι που δεν μπωρο να σου εξειγησω εδω τωρα, γιατι καποιες φορες θελω να τραβαω απο αμουδα η βοτσαλο. Ακομα και εαν υπαρχει γλυστρα Ισως καποια στιγμη οταν καπου καποτε συναντηθουμε. Με την ευκαιρια, αντε διοργανοστε καμια συναντυση για κανενα καφε τωρα που ειμαι και εγω αθηνα.

Το θεμα τωρα ειναι πιο να παρω? το βιταρα η το φορεστερ ? Με βλεπω μαλον για το φορεστερ !
geosub
QUOTE(mimisno1 @ May 15 2010, 11:18 AM) *
Τα χιλιομετρα στο φορεστερ τα εχει κανει γυναικα και εχει βιβλιο σερβις με ολα τα σερβις ( και την παραμικρη βιδα οπως μου ειπε ) στην αντιπροσοπεια. κοτσαδορο δεν ειχε ουτε εχει, σε αντιθεση με το βιταρα που εχει.

geosub
Απο θορυβο στα πολλα χιλιομετρα (πανω απο 130 -140 ) πως ακουγεται το φορεστερ και το βιταρα?

Κανουν πολυ θορυβο ? ακουγεται πολυ στην καμπινα? και ποσα τελικη εχουν? κοντερισια στον δρομο ενοοω.?

Οχι την θεωριτικη που γραφουν τα περιοδικα.

Εσυ τα εχεις τερματιση καμια φορα να δεις μεχρι ποσο πανε ? Εστω και σε καταβαση ?

Για το ατμοσφαιρικο μιλαμε παντα ετσι.

Γενικα τα τρεχω τα αμαξια ( ευθειες και στροφιλικια ) για αυτο ρωταω.

Με το λαντρα μου, που του δινει ο κατασκευαστης καπου 190 χλμ , εχω δει και 210 στο κοντερ σε καταβαση. Και 195 - 200 αρκετα συχνα σε ευθεια (μεγαλη βεβαια ).

Με το φορεστερ αυτα γινονται, η με τιποτα. ?? Για το βιταρα ενταξει δεν το κουβεντιαζω καθολου για στροφιλικια και πολα χιλιομετρα, αλλα το φορεστερ??


Λοιπον,το Forester δεν συγκρινεται με το βιταρα στο δρομο,το ατμοσφαιρα το πηγα μεχρι190(κοφτης-γιαπωνεζικο εισαγωγη)ενω το βιταρα στα 170 το φοβηθηκα.Και το σουμπαρου εχει πολυ καλυτερο κρατημα στις στροφες.Παντα ομως μιλαμε για αυτοκινητα suv type και οχι σπορ.το τουρμπο εβγαλα τον κοφτη και μετρησα με rsm 233(δε μας βλεπει κανα μπατσονι ετσι?)Απο θορυβο σχεδον τα ιδια,εξαρταται και πολυ απο τα ελαστικα που θα βαλεις.Φυσικα για καταναλωση και συντηρηση το Forester εχει πολυ περισσοτερα εξοδα.Το τουρμπο δεν εχει αργα γιατι πολυ απλα δεν τα χρειαζεται.

Παντως σε κοβω πολυ του δικου μου στυλ οποτε ισως ενα τουρμπο να σε ικανοποιουσε περισοτερο.Φυσικα αλαζει και η καταναλωση/συντηρηση,τα αλλα ειναι τα ιδια.
Γιώργος Δεμέτης
QUOTE(mimisno1 @ May 16 2010, 10:04 AM) *
Αν θυμαμαι καλα και δεν κανω λαθος. εχεις ενα αλφα ελλας. Καπου το θυμαμαι με πολλες κυριες επανω. teeth.gif


Γιωργο υπαρχουν καποια πραγματα και καποιοι λογοι που δεν μπωρο να σου εξειγησω εδω τωρα, γιατι καποιες φορες θελω να τραβαω απο αμουδα η βοτσαλο. Ακομα και εαν υπαρχει γλυστρα Ισως καποια στιγμη οταν καπου καποτε συναντηθουμε. Με την ευκαιρια, αντε διοργανωστε καμια συναντηση για κανενα καφε τωρα που ειμαι και εγω Αθηνα.

Το θεμα τωρα ειναι πιο να παρω? το βιταρα η το φορεστερ ? Με βλεπω μαλον για το φορεστερ !

Έχεις Π.Μ.
mimisno1
QUOTE(geosub @ May 16 2010, 10:13 AM) *
QUOTE(mimisno1 @ May 15 2010, 11:18 AM) *
Τα χιλιομετρα στο φορεστερ τα εχει κανει γυναικα και εχει βιβλιο σερβις με ολα τα σερβις ( και την παραμικρη βιδα οπως μου ειπε ) στην αντιπροσοπεια. κοτσαδορο δεν ειχε ουτε εχει, σε αντιθεση με το βιταρα που εχει.

geosub
Απο θορυβο στα πολλα χιλιομετρα (πανω απο 130 -140 ) πως ακουγεται το φορεστερ και το βιταρα?

Κανουν πολυ θορυβο ? ακουγεται πολυ στην καμπινα? και ποσα τελικη εχουν? κοντερισια στον δρομο ενοοω.?

Οχι την θεωριτικη που γραφουν τα περιοδικα.

Εσυ τα εχεις τερματιση καμια φορα να δεις μεχρι ποσο πανε ? Εστω και σε καταβαση ?

Για το ατμοσφαιρικο μιλαμε παντα ετσι.

Γενικα τα τρεχω τα αμαξια ( ευθειες και στροφιλικια ) για αυτο ρωταω.

Με το λαντρα μου, που του δινει ο κατασκευαστης καπου 190 χλμ , εχω δει και 210 στο κοντερ σε καταβαση. Και 195 - 200 αρκετα συχνα σε ευθεια (μεγαλη βεβαια ).

Με το φορεστερ αυτα γινονται, η με τιποτα. ?? Για το βιταρα ενταξει δεν το κουβεντιαζω καθολου για στροφιλικια και πολα χιλιομετρα, αλλα το φορεστερ??


Λοιπον,το Forester δεν συγκρινεται με το βιταρα στο δρομο,το ατμοσφαιρα το πηγα μεχρι190(κοφτης-γιαπωνεζικο εισαγωγη)ενω το βιταρα στα 170 το φοβηθηκα.Και το σουμπαρου εχει πολυ καλυτερο κρατημα στις στροφες.Παντα ομως μιλαμε για αυτοκινητα suv type και οχι σπορ.το τουρμπο εβγαλα τον κοφτη και μετρησα με rsm 233(δε μας βλεπει κανα μπατσονι ετσι?)Απο θορυβο σχεδον τα ιδια,εξαρταται και πολυ απο τα ελαστικα που θα βαλεις.Φυσικα για καταναλωση και συντηρηση το Forester εχει πολυ περισσοτερα εξοδα.Το τουρμπο δεν εχει αργα γιατι πολυ απλα δεν τα χρειαζεται.

Παντως σε κοβω πολυ του δικου μου στυλ οποτε ισως ενα τουρμπο να σε ικανοποιουσε περισοτερο.Φυσικα αλαζει και η καταναλωση/συντηρηση,τα αλλα ειναι τα ιδια.

geosub Ευχαριστώ για το μήνυμα. αν θες για πες, τι εννοείς συντήρηση έχει πιο πολύ το φορεστερ ? καταλαβαίνω ότι επειδή είναι τετρακίνητο έχει κάποια θέλω παραπάνω από ένα μπροστά κίνηση αλλά ιδικά το φορεστερ τι ζηταει στα σερβις ? και παρουσιάζει τίποτα φθορές ? μετά από κάποια χλμ? ας πούμε 160.000 που είναι και αυτό που με ενδιαφέρει? έτσι για να ξέρω τι να κοιτάξω πριν το πάρω. Αν ξέρεις κάτι και θέλεις για πες σε παρακαλώ. Και αν εννοείς του δικού σου στυλ το γρήγορος, η της κόντρας εεε ναι έχω μάλλον απωθημένα, teeth.gif είμαι του δικού σου στυλ η εσύ του δικού μου, μιας και είμαι μάλλον πιο μεγάλος 45. teeth.gif
Χρηστάκος
QUOTE(mimisno1 @ May 15 2010, 02:11 AM) *
Ειμαι σε διλημα για grand vitara 5απορτο η subaru forester και τα δυο ειναι του 2000 μοντελο και τα δυο 2000 cc. το forester δεν ειναι το τουρμπο (για να εχει αργα)και τα δυο ειναι σε ας πουμε αριστη κατασταση το βιταρα 8000 και το φορεστερ 7000. το θελω να τραβαω το σκαφακι μου Ρανιερι 5,50 απο γλυστρες (το λαντρα μου δεν τα καταφερνει πια μιας και του πεφτει βαρυ ) αλλα αν τυχη και καμια αμουδα η βοτσαλο, σχετικα
ομαλες ( οχι τιποτα αγρια πραγματα. Εεε και την καθημερινη χρηση μιας και δεν μπορω να εχω δυο αυτοκινητα Τι λετε ρε παιδια, εχει καποιος ιδεα απο καταναλωσεις σερβις, οδικη συμπεριφορα? ξερω και εγω!. Οτι ξερει κανεις τελος παντων. Αν θελει ας γραψει δυο πραγματα και μια γνωμη. Ευχαριστω προκαταβολικα!



Καλημέρα Δημήτρη.
Συγκρίνεις 2 αυτοκίνητα, που μηχανολογικά, η Subaru είναι έτη φωτός μπροστά.
Εχω το 2litro Impreza, που έχει ακριβώς την ίδια σχέση υποπολαπλασιασμού στα κοντά με το Forester. Το σκάφος που έχω ζυγίζει κενο 600κιλά. Ρυμουλώ συνολικό βάρος πάνω από 1 τόνο και δεν είχα ποτέ πρόβλημα κατά την ανέλκυση ακόμη και σε φρικτές γλυστρες. Πρόβλημα αντιμετώπισα μόνο όταν προσπάθησα να το ρίξω από πολύ μαλακή άμμο. Η φιλοσοφία της 4κίνησης της Subaru θα σου φανεί πολλές μα πολλές περισσότερες φορές περισσότερο χρήσιμη από ότι του Vitara. Και αυτό διότι στο Vitara, για να χρησιμοποιήσεις τα αργά, πρέπει να σταματήσεις το αυτοκίνητο και να μην ξεπεράσεις τα 30-40χλμ. Η ροπή του είναι πράγματι μεγαλύτερη από αυτήν του forester, αλλά θα σου φανεί χρήσιμη -μόνο- σε πολύ ειδικές περιπτώσεις.
Αντίθετα, οι κοντές στα Subaru, εκτός από το γεγονός οτι θα σου βγάζουν το σκάφος σου για πλάκα, θα μπορείς να τις ενεργοποιείς "εν κινήσει" και να ταξιδεύεις -με οτι ταχύτητα γουστάρεις- . Εντάξει..υπάρχει και ο νόμος που πρέπει να τηρούμε, για την ασφάλεια όλων μας.
Πάμε τώρα στις καταναλώσεις:
Αν αφήσουμε για λίγο την γενική (αλλά σωστή) αρχή οτι "τα πάντα εξαρτώνται από το πόδι"
το impreza, οταν ρυμουλκώ το σκάφος (σημείωσε οτι πάντα έχω ενεργοποιμένες τις κοντές οταν ρυμουλκώ, από την αρχή μέχρι το τέλος της διαδρομής μου) μου δίνει κατανάλωση από 10 με 12 lit/100khm.
Θα ήταν κατάτι οικονομικότερη αν δεν τις χρησιμοποιούσα, αλλά με τις κοντές ο κινητήρας ζορίζεται πολύ λιγότερο.
Οταν δεν ρυμουλκώ, το εύρος κατανάλωσης είναι...όσο γουσταρεις!
Από 7+ μέχρι... (μάρτυράς μου ο Τίμος για όσους δεν πιστεύουν)
Το Forester τώρα, θα ΄"τσιμπάει" λίγο περισσότερο στην κατανάλωση λόγω μεγαλύτερης επιφάνειας.
Σε κάθε περίπτωση για μένα ΔΑΓΚΩΤΟ subaru.

χρήστος παπάζογλου
geosub
[/quote]
geosub Ευχαριστώ για το μήνυμα. αν θες για πες, τι εννοείς συντήρηση έχει πιο πολύ το φορεστερ ? καταλαβαίνω ότι επειδή είναι τετρακίνητο έχει κάποια θέλω παραπάνω από ένα μπροστά κίνηση αλλά ιδικά το φορεστερ τι ζηταει στα σερβις ? και παρουσιάζει τίποτα φθορές ? μετά από κάποια χλμ? ας πούμε 160.000 που είναι και αυτό που με ενδιαφέρει? έτσι για να ξέρω τι να κοιτάξω πριν το πάρω. Αν ξέρεις κάτι και θέλεις για πες σε παρακαλώ. Και αν εννοείς του δικού σου στυλ το γρήγορος, η της κόντρας εεε ναι έχω μάλλον απωθημένα, teeth.gif είμαι του δικού σου στυλ η εσύ του δικού μου, μιας και είμαι μάλλον πιο μεγάλος 45. teeth.gif
[/quote]

Το σουμπαρου απλα εχει λιγο ψηλοτερες τιμες στα εξαρτηματα και σερβις γενικα,οσο για τα χιλιομετρα,160.000 ειναι ενα σημειο οπου συνηθως πολλα αυτοκινητα αρχιζουν να βγαζουν τα πολλα τους προβληματα.Τρομπες νερου,βενζινης,ρουλεμαν,ισως κανενα μπεκ,πραγματα τα οποια δινουν πολυ λιγα σημαδια.Δεν υπαρχει ομως κατι ιδιαιτερο αφου κανεις σωστα την συντηρηση που χρειαζεται.Ισως να ηταν καλυτερα να εδινες κατι παραπανω και να εβρισκες ενα με ποιο λιγα χλμ.
Παντως και παλι Subaru.
tasos_argos
Αναλόγως πάντα τη συντήρηση και τη χρηση, 160.000 χλμ δεν ειναι πολλά. Μη σε αγχώνουν. Τώρα αν αλλάξεις και μια τρομπα νερου η ενα θερμοστατη, αναλώσιμα είναι αυτά. Μπορεί να τα βγάλει στις 50, μπορεί και στις 300.000 χλμ.
Αν η συντήρηση είναι καλή, έχει άλλες δυο φορές τόση ζωή το αμάξι, και λίγη λέω.
giorgos.p
QUOTE(mimisno1 @ May 16 2010, 10:31 AM) *
geosub Ευχαριστώ για το μήνυμα. αν θες για πες, τι εννοείς συντήρηση έχει πιο πολύ το φορεστερ ? καταλαβαίνω ότι επειδή είναι τετρακίνητο έχει κάποια θέλω παραπάνω από ένα μπροστά κίνηση αλλά ιδικά το φορεστερ τι ζηταει στα σερβις ? και παρουσιάζει τίποτα φθορές ? μετά από κάποια χλμ? ας πούμε 160.000 που είναι και αυτό που με ενδιαφέρει? έτσι για να ξέρω τι να κοιτάξω πριν το πάρω. Αν ξέρεις κάτι και θέλεις για πες σε παρακαλώ. Και αν εννοείς του δικού σου στυλ το γρήγορος, η της κόντρας εεε ναι έχω μάλλον απωθημένα, teeth.gif είμαι του δικού σου στυλ η εσύ του δικού μου, μιας και είμαι μάλλον πιο μεγάλος 45. teeth.gif


Θα βγάλετε κάνα μάτι μωρέ διαόλοι μην τρέχετε! lol_2.gif (Πλάκα κάνω ε!! lol_2.gif )

Πάντως Δημήτρη μάλλον για το Subaru σε κόβω σύμφωνα με τα λεγόμενα τα δικά σου και των υπολοίπων! yes.gif

Και μιας και πας για subaru δεν ρίχνεις και μια ματιά και στο impresa sti; (άντε ας είναι το wrx). Θα σου αρέσει standard και άσε που δεν παρουσιάζει δυσκολίες και στη ρυμούλκηση.....! wink1.gif

Sorry για το offtopic.gif teeth.gif
Giorgos K.
QUOTE(Γιώργος Δεμέτης @ May 16 2010, 09:03 AM) *
Πάντως εγώ με το RAVάκι μου που δεν έχει αργό αλλά μόνιμη τετρακίνηση και τραβάω 5,50 σκάφος με συνολικό βάρος πάνω από τόνο, δεν είχα πρόβλημα σε καμία γλύστρα έως τώρα.

Γιώργο Δεμέτη, παλιότερα για το ίδιο θέμα είχες πεί πως με το "RAVάκι" σου είχες προβλήματα έλξης σε γλύστρες.... τι παίζει τελικά;


QUOTE(Χρηστάκος @ May 16 2010, 12:10 PM) *
το impreza, οταν ρυμουλκώ το σκάφος (σημείωσε οτι πάντα έχω ενεργοποιμένες τις κοντές οταν ρυμουλκώ, από την αρχή μέχρι το τέλος της διαδρομής μου) μου δίνει κατανάλωση από 10 με 12 lit/100khm.
Θα ήταν κατάτι οικονομικότερη αν δεν τις χρησιμοποιούσα, αλλά με τις κοντές ο κινητήρας ζορίζεται πολύ λιγότερο.

Aουτς!!! ταξίδι με αργές σχέσεις;; Με πόσα χλμ;
Στα τετρακίνητα με υποπολαπλασιασμό οι αργές σχέσεις χρησιμοποιούνται παροδικά μόνο για ξεκολλήματα και έλξη σε πολύ δύσκολες συνθήκες οπου το ζητούμενο είναι η μέγιστη ροπή στη χαμηλότερη ταχύτητα. Δεν θέλω να σκέφτομαι τί θα γίνεται στη μετάδοση και στον κινητήρα ενός αυτοκινήτου που τραβάει με αργά για ώρες ένα σκάφος.... εκτός αν το συγκεκριμένο έχει κάτι ιδιαίτερο που δεν το ξέρω, ή τα αργά της σουμπαρού δεν είναι και τόσο αργά..
Γιώργος Δεμέτης
QUOTE(Giorgos K. @ May 16 2010, 05:06 PM) *
QUOTE(Γιώργος Δεμέτης @ May 16 2010, 09:03 AM) *
Πάντως εγώ με το RAVάκι μου που δεν έχει αργό αλλά μόνιμη τετρακίνηση και τραβάω 5,50 σκάφος με συνολικό βάρος πάνω από τόνο, δεν είχα πρόβλημα σε καμία γλύστρα έως τώρα.

Γιώργο Δεμέτη, παλιότερα για το ίδιο θέμα είχες πεί πως με το "RAVάκι" σου είχες προβλήματα έλξης σε γλύστρες.... τι παίζει τελικά;


Δεν έχω κανένα πρόβλημα για το δικό μου σκάφος. Σε μεγαλύτερα ίσως να έχω. Εκεί είχα γράψει ότι το αυτόματο και πετρελαιοκίνητο δεν έχει απόλύτως κανένα πρόβλημα γιατί η πρώτη του είναι πιο κοντή από του χειροκίνητου κιβωτίου και λόγω του αυτομάτου δεν πατινάρει ο δίσκος.
Αλλά δεν έχει νόημα να συζητάμε για το "RAVάκι" αφού το Σουμπαρού το ατμοσφαιρικό έχει κοντές σχέσεις τελικά.
Giorgos K.
Οχι Γιώργο, μάλλον δε θυμάσαι τί είχες γράψει, για το δικό σου σκάφος και το δικό σου RAV εγραψες τότε:
QUOTE(giodem @ Oct 16 2007, 02:10 PM) *
Εγώ έχω το RAV4 και έχω παραπονάκια στην έλξη από τη ράμπα για το 5,50 φουσκωτό μου που δεν έχει κοντό.

To θυμάμαι γιατί παρακολουθώ λιγάκι τα σχετικά θέματα.
Γιώργος Δεμέτης
QUOTE(Giorgos K. @ May 16 2010, 05:28 PM) *
Οχι Γιώργο, μάλλον δε θυμάσαι τί είχες γράψει, για το δικό σου σκάφος και το δικό σου RAV εγραψες τότε:
QUOTE(giodem @ Oct 16 2007, 02:10 PM) *
Εγώ έχω το RAV4 και έχω παραπονάκια στην έλξη από τη ράμπα για το 5,50 φουσκωτό μου που δεν έχει κοντό.

To θυμάμαι γιατί παρακολουθώ λιγάκι τα σχετικά θέματα.

Ναι στα παραπονάκια αναφέρομαι ότι μυρίζει λιγάκι ο δίσκος. Βλέπεις το προηγούμενο μου τζιπάκι είχε κοντό και ήμουν σίγουρος.
Στις αρχές όταν πρωτοαγόρασα το αυτοκίνητο καινούριο, φοβόμουν ότι θα πρέπει να αλλάζω τακτικά δίσκο γιατί μοιραία πατινάρει στην έναρξη της έλξης. Έχω βγάλει όμως με τον ίδιο δίσκο 120.000 χλμ. οπότε δεν ανησυχώ πλέον.

Σίγουρα ρε παιδιά η ύπαρξη κοντής σχέσης έχει πλεονέκτημα τι να λέμε τώρα. Ξαναλέω όμως ότι έως τώρα δεν έχω ξεμείνει σε καμία γλύστρα με το δικό μου σκάφος χωρίς να το βγάλω έξω και να χρειάστηκα βοήθεια από κάποιο άλλο αυτοκίνητο.
JIANNIS21P
χρήστο παπάζογλου ,κανε το πιο λιάνα με το τι εννοείς ότι ρεμουλκεις το σκάφος με τις κοντές σχέσης από την αρχή μέχρι το τέλος τις διαδρομής σου???αν είναι μερικές δεκάδες η εκατονδάδες μετρα ok αλλα αν εννοείς km???με ενδιαφέρει διότι θέλω να μάθω τα πάντα μιας και αργότερα πάω για 4x4 με κοντές σχέσης βεβαίως.
mimisno1
QUOTE(giorgos.p @ May 16 2010, 04:53 PM) *
Πάντως Δημήτρη μάλλον για το Subaru σε κόβω σύμφωνα με τα λεγόμενα τα δικά σου και των υπολοίπων! yes.gif

Και μιας και πας για subaru δεν ρίχνεις και μια ματιά και στο impresa sti; (άντε ας είναι το wrx). Θα σου αρέσει standard και άσε που δεν παρουσιάζει δυσκολίες και στη ρυμούλκηση.....! wink1.gif

Sorry για το offtopic.gif teeth.gif

Μωρέ μου αρέσει και πολύ μάλιστα !
θα ήμουν ευτυχισμένος με ένα γρήγορο ιμπρεζα, άλλα δεν έχει τους χώρους που χρειάζομαι και είναι ίσως και κάπως χαμηλό.
Εντωμεταξύ το φορεστερ σαν πιο βαρύ έχει καλύτερη σταθερότητα (φαντάζομαι ) στην ρυμούλκηση με κάποια χιλιόμετρα.
Μου αρέσει σαν αυτοκίνητο για μαγκιές πολύ καλύτερα το ιμπρεζα, αλλά μιας και το θέλω και σαν εργαλείο για δουλεία, δυστυχώς καταλήγω στο φορεστερ. Και μάλιστα 10ετιας.

Πάντως ευχαριστώ όλα τα παιδία που παίρνουν μέρος στην συζήτηση
Όλα τα σχόλια, επισημάνσεις, και η προτάσεις, βοηθούν σε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα.

Με βλέπω σύντομα με ένα μπλε κουκλί φορεστερ ! teeth.gif Ας είναι και 10ετιας.

Πάντως αν κατάλαβα καλά μέχρι τώρα και από τα λεγόμενα του Γιώργου (geosub ) το φορεστερ πάει μέχρι 190 ! Ρε γαμ@τ@ μου, λίγα μου φαίνονται για 2000 κυβικά !! sad.gif
Aktios
αυτο πως σου φαινεται που θελεις και γκαζια http://www.car.gr/classifieds/cars/view/618673/
mimisno1
QUOTE(Aktios @ May 17 2010, 12:31 AM) *
αυτο πως σου φαινεται που θελεις και γκαζια http://www.car.gr/classifieds/cars/view/618673/

Ωραιο ! Αλλα γραφω πιο πανω γιατι δεν κοιταζω για ιμπρεζα και τουρμπο . Τωρα τι να σου πω... αν το ηξερα το αυτοκινητο, (συντηρηση και γενικα τι ζωη εχει πςρασει ) μιας και ειναι 12 χρονων, ισως εμπαινα στον πειρασμο και το κουβεντιαζα. Ευχαριστω παντως.
Chris Manousopoulos
forester με τα αργα. ΤΕΛΟΣ
xarisss
Αν είχαν τα ίδια χιλιόμετρα θα σου έλεγα να πάρεις το φορεστερ.
Πάρε αυτό που είναι σε καλύτερη κατάσταση. Δεν είναι καιροί για συνεργεία και ζημιές.
Χρηστάκος
QUOTE(JIANNIS21P @ May 16 2010, 07:38 PM) *
χρήστο παπάζογλου ,κανε το πιο λιάνα με το τι εννοείς ότι ρεμουλκεις το σκάφος με τις κοντές σχέσης από την αρχή μέχρι το τέλος τις διαδρομής σου???αν είναι μερικές δεκάδες η εκατονδάδες μετρα ok αλλα αν εννοείς km???με ενδιαφέρει διότι θέλω να μάθω τα πάντα μιας και αργότερα πάω για 4x4 με κοντές σχέσης βεβαίως.



Καλημέρα Γιάννη.
Θα το πω και πάλι. Η 4κίνηση της Subaru είναι..διαστημική.
Σε αντίθεση με άλλα αυτοκίνητα που διαθέτουν κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού, στα Subaru μπορείς να τις βάλεις "εν κινήσει". Για παράδειγμα: Οδηγώ και έχω μποστά μου 2 αυτοκίνητα που..πρέπει ή κρίνω ότι πρέπει να τα προσπεράσω. Ας πούμε οτι έχω κουμπωμένη την 3η. "Γεμίζω" καλά την 3η, πατάω συμπλέκτη, βάζω κοντές βάζω στο καπάκι 4η και..διακτινίζομαι. Με κοντές κουμπωμένες μπορώ να ταξιδεύω ΄-ότι τελική ταχύτητα γουστάρω- (αναφέρεται ξεκάθαρα στο users manual) και επιβεβαιώθηκε από τους μηχανικούς της αντιπροσωπείας. Αυτό που ΔΕΝ πρέπει να κάνουμε, είναι να βάλουμε κοντές ενώ το αυτοκίνητο έχει ξεπεράσει την ταχύτητα των 80khm/h.
Πάμε τώρα στην ερώτηση που έθεσες εσύ και ο Γιώργος Καραμάνος.
Οταν ρυμουλκούμε όχι μόνο είναι καλό, αλλά επιβάλλεται να έχουμε κουμπωμένες τις κοντές σχέσεις -σε όλη τη διαδρομή μας- ακόμη και εάν αυτή είναι Θεσσαλονίκη-Κίνα
Και αυτό επίσης αναφέρεται ξεκάθαρα στο users manual, και επιβεβαιώνεται από τους μηχανικούς της αντιπροσωπείας.Ο κινητήρας, θα είναι πανευτυχής, απλά θα έχεις λίγο περισσότερο κατανάλωση.
Ας μην πω με τί ταχύτητα ανέβηκα τον δρόμο της Γαλάτιστας, ρυμουλκώντας το σκάφος (οι Θεσσαλονικείς ξέρουν την κλίση του δρόμου) με κουμπωμένη ταχύτητα και κοντές. Το έκανα για να "δω" απλά, ήμουν εντελώς μόνος στον δρόμο, ναι ήταν απαράδεκτο, και τηρώ σχολαστικά τον νόμο όταν ρυμουλκώ.
Αυτό είναι το τρομερό συγκριτικό πλεονέκτιμα των κοντών σχέσεων έναντι των υπολοίπων. Οτι μπορείς να τις χρησιμοποιείς παντού. Και για να ανελκύσεις, και για να ρυμουλκήσεις χωρίς να ΄ζορίζεις τον κινητήρα. Συμφωνώ με τα παιδιά που ανέφεραν ότι η μέγιστη ροπή που δίνει η "κοντή" στο Vitara, Niva, Jimny είναι μεγαλύτερη, αλλά αυτή η φιλοσοφία κοντών σχέσεων καλείται να δώσει λύση -αυστηρά- για περιπτώσεις ανέλκυσης. Πρέπει το ιχ να είναι σταματημένο για να τις κουμπώσεις, και επουδενί δεν μπορείς να ξεπεράσεις τα 40χλμ/ώρα διότι θα τα σπάσει όλα.
Ενα τελευταίο στοιχείο να δώσω: Στο 2litro impreza,forester 150hp, η μέγιστη ροπή είναι 190νιουτόμετρα και τα δίνει αρκετά χαμηλά, στις 3200. Αυτές οι τιμές ενοείται, χωρίς να κουμπώσουμε τα κοντά.

φιλικά
χρήστος παπάζογλου
Χρηστάκος
QUOTE(Chris Manousopoulos @ May 17 2010, 08:57 AM) *
forester με τα αργα. ΤΕΛΟΣ


Ετσι! yes.gif
profodik
Παρ'όλα αυτά, επειδή συζητάμε για 2 συγκεκριμένα μεταχειρισμένα, πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη η κατάσταση του καθενός από αυτά.

Απ'τη μια τα 160.000 χλμ είναι πάρα πολλά (για μένα), απ΄την άλλη όμως οι περισσότερες αντικαταστάσεις ακριβών ανταλλακτικών γίνονται μεταξύ 80 και 100.000 χλμ.

Εγώ θα προσπαθούσα ,
1. να προ-εκτιμήσω -όσο είναι δυνατόν - το κόστος ανταλλακτικών, ελαστικών κλπ στην επόμενα 3-5 χρόνια για το καθένα
2. να τα πάω μια βόλτα

και θα "ζύγιζα" το κόστος χρήσης της 5ετίας με την αίσθηση της οδήγησης.
Χρηστάκος
QUOTE(profodik @ May 17 2010, 11:26 AM) *
Παρ'όλα αυτά, επειδή συζητάμε για 2 συγκεκριμένα μεταχειρισμένα, πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη η κατάσταση του καθενός από αυτά.

Απ'τη μια τα 160.000 χλμ είναι πάρα πολλά (για μένα), απ΄την άλλη όμως οι περισσότερες αντικαταστάσεις ακριβών ανταλλακτικών γίνονται μεταξύ 80 και 100.000 χλμ.

Εγώ θα προσπαθούσα ,
1. να προ-εκτιμήσω -όσο είναι δυνατόν - το κόστος ανταλλακτικών, ελαστικών κλπ στην επόμενα 3-5 χρόνια για το καθένα
2. να τα πάω μια βόλτα

και θα "ζύγιζα" το κόστος χρήσης της 5ετίας με την αίσθηση της οδήγησης.

Πέτρο καλημέρα
Εχεις απόλυτο δίκιο
Προσωπικά πήρα θέση στο αρχικό topic, αγνοώντας την κατάσταση των 2 αυτοκινήτων που ανέφερε ο φίλος μας.
Giorgos K.
Αρα Χρηστο τα "αργά" του φορεστερ δεν είναι και τόσο αργά, είναι άλλο πράγμα απότι κατάλαβα.

Πάντως μετά από μερικά 4χ4 μεταξύ Βιταρα και φόρεστερ θα προτιμούσα δαγκωτά το δεύτερο.
Προσοχή στο κόστος συντήρησης!
Χρηστάκος
QUOTE(Giorgos K. @ May 17 2010, 01:33 PM) *
Αρα Χρηστο τα "αργά" του φορεστερ δεν είναι και τόσο αργά, είναι άλλο πράγμα απότι κατάλαβα.

Πάντως μετά από μερικά 4χ4 μεταξύ Βιταρα και φόρεστερ θα προτιμούσα δαγκωτά το δεύτερο.
Προσοχή στο κόστος συντήρησης!


Καλησπέρα Γιώργο.
Ακριβώς όπως το έθεσες είναι. Γι'αυτό και τις κοντές στα Subaru τις αποκαλούμε και "ψευτοκοντές". Ομως!! Μην τις υποτιμάς σε καμία περίπτωση διότι είναι overqualified για ρυμουλκούμενα μεγάλου βάρους.

φιλικά
χρήστος παπάζογλου
dom
Μιμη εγω θα σου πω 2-3 πραγματα για το βιταρα, για να συμπληρωσεις την ιδεα και για τα δυο.

1. Δεν πρεπει να βιαζεσαι!! θα σε παει παντου, ανετα, αλλα σε καμια περιπτωση γρηγορα... στην εθνικη ταχυτητες ταξιδιου χωρις να αισθανεσαι ανασφαλεια κλπ μη περιμενεις πανω απο 130-140. Απο εκει και πανω ειναι κουραστικο...

2. Τα αργα του, ειναι ΑΡΓΑ! Αυτο ειναι και καλο και κακο, μια και θα τραβηξει οτι ναναι απο οπου ναναι, αλλα δεν ειναι για να τα χρησιμοποιεις σε πορεια (αντε ισως μεχρι να ξεκορφισεις απο σφακια τις αποτομες ανηφορες με κανα τονο φορτιο απο πισω!)

3. καταναλωση υπολογιζε γυρω απο το 10λιτρα στα 100

4. το μοτερ, ειναι παλιας φουρνιας , κανει θορυβο, και δεν ειναι μετριο απο δυναμη....(130 ιπποι απο 2000 κυβικα δε θεωρειται επιτυχια ... teeth.gif )

5. ποιοτητα κατασκευης οκ, χωροι οκ, αξιοπιστια με λιγη προσοχη ειναι δεδομενη.

6. Η αντιπροσωπεια δεν ειναι η καλυτερη που εχω συναντησει (για ενα πισω τζαμι περιμενα 1 μηνα +), οι τιμες της οπως ολων των αντιπροσωπειων, καλυτερα μακρια....


Γενικως ειναι τιμιο αυτοκινητο, σιγουρα θα μπορουσε να ειναι καλυτερο, αλλα για μενα δεν εχει καποιο ελατωμα που δεν "χωνευεται"
Απο την αλλη, σαφως και δε θα με χαλαγαν τα +20 αλογα του forester και οι εξτρα χωροι. Μια και μιλαμε για μεταχειρισμενο, θα κατεληγα εκει που κατεληξαν και οι προηγουμενοι...δες τα και τα 2 και αποφασιζεις.
JIANNIS21P
THANKS ΧΡΗΣΤΑΚΟΣ
Γιώργος Δεμέτης
Παιδιά στα 4Χ4 εκτός Σουμπαρού οι κοντές σχέσεις είναι για έλξη μόνο σε ευθεία. Αν κάνεις το λάθος και τις κουμπώσεις σε ασφάλτινο δρόμο και κάνεις ταξίδι έφαγες τα μπροστινά ρουλεμάν για πλάκα.
Δυστυχώς το πάθαμε με το Σουζούκι των φίλων μου.
Το ξανα λέμε η τετρακίνηση των Σουμπαρού θεωρείται ίσως ακόμα και σήμερα από τις καλλίτερες στον κόσμο.
Αυτή είναι μια "lo-fi" έκδοση του κύριου περιεχομένου μας. Για εμφάνιση της πλήρους έκδοσης με περισσότερες πληροφορίες, μορφοποίηση και εικόνες, παρακαλώ κάντε κλίκ εδώ.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.