Βοήθεια - Αναζήτηση - Μέλη - Ημερολόγιο
Πλήρης Εκδοση:Ναυτικος Χαρτης
Greekdivers.com: The Greek Underwater Community > Σκάφος και πλεύση > Διάφορα
George_B
Γεια σε όλους και καλο καλοκαίρι να έχουμε με ασφαλείς βουτιές.Ας μπω στο θέμα όμως.

Έχω δώσει για δίπλωμα ταχύπλοου και κόπηκα στον χάρτη. Οποτε πρέπει να δώσω ξανά χάρτη και οδήγηση του σκάφους.

Θα μπορούσατε να πείτε 5-10 πράγματα βασικά να έχω μια ιδέα τι θα μου βάλουν στην οδήγηση?


κάθε πληροφορία δεκτη

μην αρχίσετε τα "πάνε σε μια σχολη" και τέτοια.. δεν παίζει κάτι τέτοιο οποτε οποιος θέλει ας γράψει 5 πράγματα για εμάς που δεν έχουμε την δυνατότητα να πάμε σε σχολη.

Ευχαριστώ πολύ

3 μερες εμειναν γιουργιααααααααα
KOSTIS027
2 πραγματα για την οδηγηση 90%
1ο τσαμαδουρι
και καλα ειναι ναυαγος το ριχνει απο το πλαι
και στριβεις απο την αλλη μη το χτηπησεις με την μηχανη
κανεις μια αναστροφη και τον μεζευεις με το πλαι χωρις ταχυτητα
2 πλαγιοδετηση παλι με ρελαντι πας στα 20 μετρα απο το σημειο
που θα σου υποδηξει με γωνια 45μοιρες
και δενεις με το πλαι
George_B
Κώστα ευχαριστώ, οποιος θέλει ας γράψει και για τον χάρτη γιατί δεν υπάρχει καμια ενημέρωση στο forum για αυτό.
KOSTASR
Τι ακριβώς εννοείς στο χάρτη?? Από όσο θυμάμαι εγώ εξετάστηκα θεωρητικά και πρακτικά!!!!!!!!
Μήπως εννοείς πώς να βγάλεις πορεία στον χάρτη?
GreekBlueAbyss
Τι σας ζητάνε, σε τι ακριβως κόπηκες;Σχεδίαση πλου; Κάνετε επιδράσεις ρεύματος, ανέμου; Οσο αφορά τον χειρισμό Ανθρώπου στην θάλασσα, στρίβεις απο την μεριά που πέφτει ο άνθρωπος.

Πες τι θες αν σου γραψω 2-3 πραγματα αργότερα αναλυτικά.
George_B
Παιδιά ευχαριστώ για την προθυμία σας.

Λοιπόν, στον χάρτη φιλε KOSTASR ρωτάνε πορείες, στίγματα, "φάρους" πορείες και γενικά οτιδήποτε λεπτομέρειες έχει πάνω ο χάρτης .Αυτά λίγο πολύ τα ξέρω πλέον.

(καλά θα ήταν να γράψουμε εδώ κάποια πράγματα για να μείνουν και για άλλους που μπορεί να τα χρειαστούν σε παρόμοιες περιπτώσεις.)

Φιλε Νίκο, κόπηκα στον χάρτη όπως είπα, ο λιμενάρχης μου φάνηκε πολύ κάπως..σε σχεση με αυτα που ακουσα απο αλλους που εχουν δωσει για διπλωμα.

1)μου έδωσε ένα στίγμα πάνω στον χάρτη να βρω συντεταγμένες
2)να βρω απόσταση ταξιδιού
3)να βρω μοίρες πορείας
4) μου έδωσε συντεταγμένες να βρω στίγμα
5) μου έδωσε μέτρο βύθισης του σκάφους και μου ζήτησε να βγάλω πορεία σε ρηχά νερά
6)με ρώτησε 3-4 φάρους και τα σύμβολα τους..
7)με ρώτησε για τα ισοβαθή και ισοϋψή σημεία.
8)για το που μπορώ να αγκυροβολήσω
9) για του απαγορεύεται η αγκυροβολιση
10)μπροστά από το λιμάνι του Πειραιά, είναι το σημείο που περνάνε τα πλοία.Κάτι σαν ένας μεγάλος "διάδρομος" για να καταλάβετε που μπαίνουν και βγαίνουν τα πλοία στο λιμάνι.
Εκεί μέσα πρέπει το ταχύπλοο σκάφος να κινείται πάντα κάθετα(χωρις να εμποδιζει τα μεγαλυτερα σκαφη) στον διάδρομο και τηρώντας την συνθήκη αποφυγής σύγκρουσης.

Ε εγω απλα δεν θυμομουν να πω αυτο το πραγμα(συνθήκη αποφυγής σύγκρουσης) και ειχα κανει λαθος προηγουμενος σε ενα στιγμα(αντι να γραψω Φ40 32' 45 Β Εγραψα Φ40 32' 75 Β). Αυτο ηταν αρκετο στο να με κοψει.

Υ.Γ. Με ρωτησε και αλλα πραγματα που αν θυμηθω θα τα γραψω και εκεινα.

ΓΙΑ ΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΓΙΑ ΠΕΙΤΕ

Κατι σαν αυτο που ειπωθηκε παραπανω :

<<Οσο αφορά τον χειρισμό Ανθρώπου στην θάλασσα, στρίβεις απο την μεριά που πέφτει ο άνθρωπος.>>
Chris Manousopoulos
φίλε σε ποιο λιμεναρχείο έδωσες??
παίζει να σε ρώτησε τόσα πολλά για ένα απλό απλούστατο λόγο. δεν πήγες με το δάσκαλο. teeth.gif
INTZ
QUOTE(Chris Manousopoulos @ May 28 2009, 01:58 PM) *
φίλε σε ποιο λιμεναρχείο έδωσες??
παίζει να σε ρώτησε τόσα πολλά για ένα απλό απλούστατο λόγο. δεν πήγες με το δάσκαλο. teeth.gif


Κατά 99% έτσι είναι.
GreekBlueAbyss
Επειδη τώρα είμαι δουλειά θα σου γράψω το απόγευμα μία αναλυτική απάντηση μαζί με βασικές αρχές ναυτιλίας.
sotdan
QUOTE(George_B @ May 28 2009, 11:54 AM) *
Κατι σαν αυτο που ειπωθηκε παραπανω :

<<Οσο αφορά τον χειρισμό Ανθρώπου στην θάλασσα, στρίβεις απο την μεριά που πέφτει ο άνθρωπος.>>


Γιώργη απλά μπαίνεις με το σκάφος σου ανάμεσα στον καιρό και στον ναυαγό.
Μετά το πολύ-πολύ να σε βάλουν να κάνεις καμμιά πλαγιόδετηση είτε δεξιά είτε αριστερή.


Σωτήρης.
GreekBlueAbyss
Ο αρχικός χειρισμός προβλέπει να στρίψεις άμμεσα το πηδάλιο προς τη μεριά που έπεσε ο άνθρωπος, ώστε να απομακρύνεις την πρύμνη σου από αυτόν. Μετά υπάρχουν δύο σχολές άλλη λένε ότι τον προσεγγίζεις από την υπήνεμη μεριά ώστε ο καιρός να στον σπρώχνει προς τα εσένα, άλλοι ότι τον προσεγγίζεις από την προσήνεμη ώστε να τον προστατεύεις. Εγώ πιστέυω ότι η πρώτη προσέγγιση είναι καλύτερη, ιδίως σε μικρά σκάφη.
ΚΩΣΤΑΣ H2O
Μην τον μπερδευεται για το τι ειναι σωστο ή οχι πειτε του τους κανονες

Μην ξεχασεις να κατεβασεις μανετα οταν ρηξει το σωσιβιο στην θαλασσα
Και οτι κανεις με πολυ μικρη ταχυτητα για να μπορεσεις να διορθοσεις
GreekBlueAbyss
Γιατι, που λέει για το θέμα αυτό, από που τον προσεγγίζεις, ποιο είναι το σωστό. Δε νομίζω ότι είναι τίποτα πολύπλοκο για να μπερδευτεί.
Manolis70
QUOTE(INTZ @ May 28 2009, 01:00 PM) *
QUOTE(Chris Manousopoulos @ May 28 2009, 01:58 PM) *
φίλε σε ποιο λιμεναρχείο έδωσες??
παίζει να σε ρώτησε τόσα πολλά για ένα απλό απλούστατο λόγο. δεν πήγες με το δάσκαλο. teeth.gif


Κατά 99% έτσι είναι.



Ρε φιλε που πας χωρις ντασκαλο εδω ειναι Ελλαντα...
GeorgeA
Εχουν αλλαξει τα πραγματα τελευταια; Δεν θυμαμαι να ειχα εξεταστει σε χαρτες και πορειες (πριν 3 χρονια).
sangel
Μην εισαι κοροιδω κ πας σε "δασκαλο" τζαμπα τα λεφτα, εγω πηγα μονος μου κ το πηρα με την πρωτη το φιλαρακη μου με την τριτη κ πληρωσαμε κ οι δυο απο 75 ευρω...
jurgenvas13
Για αρχή,δες δύο βιντεάκια που έχει γυρίσει ο Μπάμπης Κωνσταντάτος για το περιοδικό θάλασσα και ότι απορία έχεις ρώτα.

http://www.youtube.com/watch?v=gkPrhu66SMQ

http://www.youtube.com/watch?v=RUcAiDT5EwI
GreekBlueAbyss
Τα βιντεάκια για αρχή είναι καλα. Σε αυτές τις εξετάσεις σας ζητάνε να συμπεριλάβεται στην πορεία την μαγνητική παρεκτροπή; Κανονικά δε γίνεται να υπολογίσεις τηρούμενη πορεία σε σχέση με τη χαραχθείσα χωρίς αυτή, αλλά δε ξέρω κατα πόσο ζητήται για τέτοιες εξετάσεις.
George_B
ευχαριστώ πολύ όλους.

έχω το dvd από τα παραπάνω video και τα ξέρω αυτά που λέει(απλά πράγματα χωρίς πολλές λεπτομέρειες).

να χειρίζομαι το σκάφος πιστεύω το ξέρω..

πολύ απλά αν κάνω και μια λάθος λεπτομέρεια και θέλει μπορεί να με ξανακόψει..

μου είπαν ότι σου κάνει ερωτήσεις κατά την διάρκεια τις πρακτικής εξέτασης στο σκάφος..

πάνω κάτω αυτά αν ξέρετε θέλω να μου πείτε αυτά να μην πάω εκεί κάνω ακριβώς τα αντίθετα.
supia
Μη μου πεις....δινεις στο λιμ.ραφηνας!? bangin.gif
George_B
QUOTE(supia @ May 28 2009, 11:23 PM) *
Μη μου πεις....δινεις στο λιμ.ραφηνας!? bangin.gif


οχι καμια σχεση .. εγω ειμαι βορεια οπως μπορεις να δεις και απο τα στοιχεια μου διπλα cool.gif
japetus
Αν και απαντω μετα απο πολυ καιρο και μαλλον εχεις παρει το διπλωμα μεχρι τώρα, στο λιμεναρχειο του πορτο Λάγους όντως έχουν κόλλημα με την εξεταση στο χάρτη.
Για οποιον αλλον μπορει να του φανει χρήσιμο, ενα βιβλιαράκι που εξηγεί με απλά και κατανοητά λόγια τα περί χαρτών, πορείας και στίγματος είναι η "Ακτοπλοϊική Ναυτιλία" που μπορεί κανεις να κατεβασει ελεύθερα απο εδω:
http://digilib.eugenfound.edu.gr/awweb/mai...d=2&awdid=4
tigris
QUOTE(japetus @ Jul 8 2009, 11:07 PM) *
Αν και απαντω μετα απο πολυ καιρο και μαλλον εχεις παρει το διπλωμα μεχρι τώρα, στο λιμεναρχειο του πορτο Λάγους όντως έχουν κόλλημα με την εξεταση στο χάρτη.
Για οποιον αλλον μπορει να του φανει χρήσιμο, ενα βιβλιαράκι που εξηγεί με απλά και κατανοητά λόγια τα περί χαρτών, πορείας και στίγματος είναι η "Ακτοπλοϊική Ναυτιλία" που μπορεί κανεις να κατεβασει ελεύθερα απο εδω:
http://digilib.eugenfound.edu.gr/awweb/mai...d=2&awdid=4


Φίλε μου και εμένα με ενδιαφέρει το βιβλιαράκι αλλά η διεύθυνση που έβαλες ότι θα το βρούμε να το κατεβάσουμε δεν ανοίγει . Κάνε κάτι και αν την βρεις στύλε μου σε παρακαλώ μήνυμα. Thanks
Γιώργος Δεμέτης
QUOTE(GreekBlueAbyss @ May 28 2009, 12:54 PM) *
Ο αρχικός χειρισμός προβλέπει να στρίψεις άμμεσα το πηδάλιο προς τη μεριά που έπεσε ο άνθρωπος, ώστε να απομακρύνεις την πρύμνη σου από αυτόν. Μετά υπάρχουν δύο σχολές άλλη λένε ότι τον προσεγγίζεις από την υπήνεμη μεριά ώστε ο καιρός να στον σπρώχνει προς τα εσένα, άλλοι ότι τον προσεγγίζεις από την προσήνεμη ώστε να τον προστατεύεις. Εγώ πιστέυω ότι η πρώτη προσέγγιση είναι καλύτερη, ιδίως σε μικρά σκάφη.

Το εγχειρίδιο που διαβάζετε για να δώσετε εξετάσεις υποστηρίζει την τεχνική να παρεμβάλλεται το σκάφος μεταξύ ναυαγού και κύμματος. Δηλαδή να βάζουμε τον ναυαγό στην υπήνεμη πλευρά του σκάφους για να μην τραυματιστεί με τον κυμματισμό πάνω στην σκληρή επιφάνεια της γάστρας.
Στην πραγματικότητα αν το σκάφος είναι φουσκωτό ισχύει το αντίθετο γιατί διευκολύνεται με αυτό τον τρόπο η άνοδος του ναυαγού στο σκάφος και δεν κινδυνεύει να τραυματιστεί πάνω στο μαλακό μπαλόνι αν ακουμπήσει το κεφάλι του.
Αν πεις έτσι στον εξεταστή θα σε περάσει.

Τώρα όλα τα άλλα που έγραψες για την εύρεση στιγμάτων, υπολογισμό πορείας, και γενικά χρήση ναυτικών χαρτών, περιγράφονται θαυμάσια στα εγχειρίδια:
1. Κυβερνήτης σκαφών αναψυχής, Α. Δημαράκη, Χ. Ντούνη
2. Ιστιοπλοΐα και ναυτική τέχνη, Παναγιώτης Γ. Στρούζας, 960-86830-0-9
Αυτή είναι μια "lo-fi" έκδοση του κύριου περιεχομένου μας. Για εμφάνιση της πλήρους έκδοσης με περισσότερες πληροφορίες, μορφοποίηση και εικόνες, παρακαλώ κάντε κλίκ εδώ.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.