Βοήθεια - Αναζήτηση - Μέλη - Ημερολόγιο
Πλήρης Εκδοση:Γνώμες για πολυεστερικό poseidon
Greekdivers.com: The Greek Underwater Community > Ψαροτούφεκο > Διάφορα
kin
Θα ήθελα την γνώμη σας για την αγορα ενος πολυεστερικού ποσειδον 4,70τ. Με κονσόλα, yamaha 25 τεράχρονη με μίζα, χειριστήριο, ηλεκτρολογική εγκατάσταση, τρέιλερ μου βγαίνει στα 9,600€. Την βάρκα θα την χρησιμοποιώ για βόλτες και ψάρεμα από παραλία σε παραλία (όχι μεγάλες αποστάσεις) και θα ήθελα να μειώσω το κόστος της σημαντικά.
Σκέφτηκα να πάρω την 435τ με μία 20ρα δίχρονη και όλα τα υπόλοιπα να παραμείνουν ως έχει. Η 25ρα τερτραχρονη με μίζα βγαίνει στα 4.900€, μπορεί να μου πεί κανείς τι θα γλυτώσω αν βάλω την δίχρονη 20ρα; Η διαφορά 4,70 με 4,30 στην τιμή απο ότι μου είπαν δεν είναι μεγάλη αλλά ας μου το επαληθεύσει κάποιος έμπειρος αν είναι δυνατόν.

Ευχαριστώ.
kounavi
Δεν ξερω τα κιλα της βαρκας, αλλα μικρη μου φαινεται η 25αρα σε 470, πιο καλη πλευση θα εχεις με την 25αρα αν προτιμησεις την 435. Αν θες κοιτα και τις νηρευς, η 450 με 25 διχρονη yamaha +treiler 7500 χιλιαρικα, και με 8500 βγαινει με 30αρα selva (βασικα 40αρα ειναι στην πραγματικοτητα). Στα 10000 χιλιαρικα βγαινει και το olympic 400 DD , πολυ ωραιο σκαφος!! με 25αρα.
kin
H 435t είναι 250 κιλά η 470τ 300 κιλά. Μάλλον θα καταλήξω στο 435τ. Αυτό μου μου χαλάει την τιμή είναι η μηχανή (τετράχρονη 25ρα) 4.990€.
Το θέμα είναι με 20ρα δίχρονη θα πηγαίνει;

Υ.Γ.: Το nireus 450 με κονσόλα Υamaha 30 τετράχρονη με μιζα και power trim + τρειλερ μου το βγάλαν 11.000€

Και μια φωτό με την 435τ
Καρχαριας
Φιλε μου αν καταλαβα καλα,μιλαμε για μια βαρκα κομπλε.
Το να αγορασεις μια μηχανη,να πας απο 4χρονη σε 2χρονη,απο 25 σε 20,στα μετρα και το βαρος της βαρκας μαλλον.
1) Θα καταναλωνει πολυ λογο οτι θα τρωει ζορια για να φυγει.
2) Θα καταπονιστει γρηγορα.
3) Θα χαλασεις λευτα τσαμπα.
Το "μικρι βαρκα,μεγαλη μηχανη" ειναι καλητερο,στα ορια παντα που δεν θα "σπασουμε" τη βαρκα ...
Αρα ειμαι με τη γνωμη του Βασιλη "κουναβι" στα 435+25αρα.
kin
QUOTE(Καρχαριας @ Oct 18 2008, 08:09 AM) *
Φιλε μου αν καταλαβα καλα,μιλαμε για μια βαρκα κομπλε.
Το να αγορασεις μια μηχανη,να πας απο 4χρονη σε 2χρονη,απο 25 σε 20,στα μετρα και το βαρος της βαρκας μαλλον.
1) Θα καταναλωνει πολυ λογο οτι θα τρωει ζορια για να φυγει.
2) Θα καταπονιστει γρηγορα.
3) Θα χαλασεις λευτα τσαμπα.
Το "μικρι βαρκα,μεγαλη μηχανη" ειναι καλητερο,στα ορια παντα που δεν θα "σπασουμε" τη βαρκα ...
Αρα ειμαι με τη γνωμη του Βασιλη "κουναβι" στα 435+25αρα.



Δηλαδή η 20ρα διχρονη είναι λίγο για το 435; Όχι τίποτα αλλά για να μήν με παραμυθιάζει ο πωλητής όταν θα ρωτήσω....
Miker
Τουλαχιστον 40αρα για να πλαναρει κιολας.Την 20αρα την εχουν για φουσκωτα 3.80 οχι για πολυεστερικο 4.30!!!
Καρχαριας
QUOTE(Miker @ Oct 18 2008, 08:10 AM) *
Τουλαχιστον 40αρα για να πλαναρει κιολας.Την 20αρα την εχουν για φουσκωτα 3.80 οχι για πολυεστερικο 4.30!!!



Ο φιλος μας ειναι ξεκαθαρος οτι θελει τη Βαρκα για κοντα,αρα η ταχυτητα δεν τον ενδιαφερει και τοσο αν καταλαβα καλα.
Εγω παλια εσπασα μια Ποσειδον,δεν ειναι βαρκες για πλαναρισματα τρελα,η γαστρα δεν αντεχει πολλα-πολλα.
Απλα ειναι θεμα να εχεις και μια μικρη ανεση,και με την 20αρα (εκτος οτι ειναι και 2χρονη) δεν θα την εχεις.
Με 25αρα,θα μπορεις να τραβας και μια συρτη,να πας και μια βολτουλα χωρις να φωβασε αν φρεσκαρει πως θα γυρισω πισω κτλ.
kin
QUOTE
Με 25αρα,θα μπορεις να τραβας και μια συρτη,να πας και μια βολτουλα χωρις να φωβασε αν φρεσκαρει πως θα γυρισω πισω


-Αυτό ισχύει για το 435;

-Αν επιλέξω να μήν βάλω κονσόλα τι χρήματα θα γλυτώσω περίπου;
kounavi
QUOTE(kin @ Oct 18 2008, 09:42 AM) *
QUOTE
Με 25αρα,θα μπορεις να τραβας και μια συρτη,να πας και μια βολτουλα χωρις να φωβασε αν φρεσκαρει πως θα γυρισω πισω


-Αυτό ισχύει για το 435;

-Αν επιλέξω να μήν βάλω κονσόλα τι χρήματα θα γλυτώσω περίπου;


600 ευρω περιπου
GREEKDIVER
QUOTE(kin @ Oct 18 2008, 08:11 AM) *
QUOTE(Καρχαριας @ Oct 18 2008, 08:09 AM) *
Φιλε μου αν καταλαβα καλα,μιλαμε για μια βαρκα κομπλε.
Το να αγορασεις μια μηχανη,να πας απο 4χρονη σε 2χρονη,απο 25 σε 20,στα μετρα και το βαρος της βαρκας μαλλον.
1) Θα καταναλωνει πολυ λογο οτι θα τρωει ζορια για να φυγει.
2) Θα καταπονιστει γρηγορα.
3) Θα χαλασεις λευτα τσαμπα.
Το "μικρι βαρκα,μεγαλη μηχανη" ειναι καλητερο,στα ορια παντα που δεν θα "σπασουμε" τη βαρκα ...
Αρα ειμαι με τη γνωμη του Βασιλη "κουναβι" στα 435+25αρα.



Δηλαδή η 20ρα διχρονη είναι λίγο για το 435; Όχι τίποτα αλλά για να μήν με παραμυθιάζει ο πωλητής όταν θα ρωτήσω....


4χρονη για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.....
ΡΗΧΟΠΑΤΙΑΣ
QUOTE(GREEKDIVER @ Oct 18 2008, 02:43 PM) *
4χρονη για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.....


....ή διχρονη για να εχεις την τσεπη σου ησυχη...
tasos_argos
QUOTE(GREEKDIVER @ Oct 18 2008, 02:43 PM) *
4χρονη για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.....

που το στηριζεις αυτο;
kin
Τελικά κάτέληξα ότι μου ταιριάζει περισσότερο το poseidon 4,35 με μια δίχρονη injection 20ρα. Βγάζοντας την κονσόλα από την τιμή έφτασα στα 6.750€
Φυσικά θα κοιτάξω και κάποια μαγαζιά (Θεσσαλονίκη) για καλύτερη προσφορά, αν γνωρίζει κανείς κανένα μαγαζί με κάλές προσφορές για αυτά τα λευτά και μπορεί να μου δώσει τηλ. και διεύθυνση θα είμαι ευγνόμων (πάντα για καινούρια βάρκα).

Επίσης, με 1,200 κιβικά αυτοκίνητο το 435 θα έχω πρόβλημα να βαζω βγάζω από μια γλύστρα φυσιολογική; Η βάρκα είναι 250 κιλά.
kounavi
QUOTE(kin @ Oct 18 2008, 06:56 PM) *
Τελικά κάτέληξα ότι μου ταιριάζει περισσότερο το poseidon 4,35 με μια δίχρονη injection 20ρα. Βγάζοντας την κονσόλα από την τιμή έφτασα στα 6.750€
Φυσικά θα κοιτάξω και κάποια μαγαζιά (Θεσσαλονίκη) για καλύτερη προσφορά, αν γνωρίζει κανείς κανένα μαγαζί με κάλές προσφορές για αυτά τα λευτά και μπορεί να μου δώσει τηλ. και διεύθυνση θα είμαι ευγνόμων (πάντα για καινούρια βάρκα).

Επίσης, με 1,200 κιβικά αυτοκίνητο το 435 θα έχω πρόβλημα να βαζω βγάζω από μια γλύστρα φυσιολογική; Η βάρκα είναι 250 κιλά.


Για το αμαξι δεν ξερω, αλλα κονσολα μπορεις να βαλεις οποτε θες (η οδηγηση ενος σκαφους με τιμονι ειναι απολαυση!! cool.gif )
Καρχαριας
QUOTE(tasos_argos @ Oct 18 2008, 03:50 PM) *
QUOTE(GREEKDIVER @ Oct 18 2008, 02:43 PM) *
4χρονη για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.....

που το στηριζεις αυτο;



Εχεις δικιο,ειναι περισοτερο θεμα "μυθου" το οτι οι διχρονες ειναι κατωτερες.
Για μενα ειναι τα ιδια αλλα εχει να κανει με καταναλωση και καλητερες καυσης στης χαμηλες στροφες (η τετραχρονη παντα).
Σε μια απλη βλαβη,η τετραχρονη δεν "περνει" πολλα πολλα,ενω η διχρονη "παλευεται" ακομη και στη θαλασσα.
Στο θεμα σερβις, σιγουρα η διχρονη ειναι ποιο οικονομικη.
Γενικα ειναι ενα μεγαλο θεμα με πολλα υπερ και κατα που καποια στιγμη πρεπει να δουμε ποιο αναλυτικα.
tasos_argos
QUOTE(Καρχαριας @ Oct 18 2008, 09:25 PM) *
QUOTE(tasos_argos @ Oct 18 2008, 03:50 PM) *
QUOTE(GREEKDIVER @ Oct 18 2008, 02:43 PM) *
4χρονη για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.....

που το στηριζεις αυτο;



Εχεις δικιο,ειναι περισοτερο θεμα "μυθου" το οτι οι διχρονες ειναι κατωτερες.
Για μενα ειναι τα ιδια αλλα εχει να κανει με καταναλωση και καλητερες καυσης στης χαμηλες στροφες (η τετραχρονη παντα).
Σε μια απλη βλαβη,η τετραχρονη δεν "περνει" πολλα πολλα,ενω η διχρονη "παλευεται" ακομη και στη θαλασσα.
Στο θεμα σερβις, σιγουρα η διχρονη ειναι ποιο οικονομικη.
Γενικα ειναι ενα μεγαλο θεμα με πολλα υπερ και κατα που καποια στιγμη πρεπει να δουμε ποιο αναλυτικα.

H γνωμη μου ειναι οτι στα μικρα σκαφη οι διχρονες εχουν σχεδον μονο πλεονεκτηματα. Aπο βαρος, απο κοστος, ακομη και απο δυναμη, αξιοπιστία δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν. H κατανάλωση σε αυτες τις ιπποδυναμεις ειναι σχεδόν ίδια, δηλαδη και λιιιγο μεγαλυτερη να ειναι αντισταθμιζεται απο το κοστος σερβις της τετραχρονης. Nομιζω οτι ειναι μονοδρομος στα μικρα σκαφη η διχρονη! Kαι φίλε, αν προκειται για 20αρα MHN παρεις ψεκασμου (δεν ηξερα οτι υπαρχουν σε αυτες τις ιπποδυναμεις, τι μαρκα κοιτας?)ειναι τσαμπα λεφτα, βρες μια καρμπυρατερ θα σου ερθει πολυ φθηνοτερα!
s2k
Φιλος, αν δεις στο βιβλιο κατασκευαστη του αυτοκινητου σου, γραφει μεχρι ποσα κιλα μπορεις να ρυμουλκησεις κ αλλα στοιχεια σχετικα με κοτσαδορους κλπ κλπ κλπ. Παντως, 4.70 πολυεστερικη μου φαινεται λιγο ζορικη για να την ριχνεις καθε τρεις και λιγο, με 1200cc αμαξι. (Γιατι δεν κοιτας κατι σε φουσκωτο? Το διπλωμα πιστευω ειναι κατι που αργοτερα ισως σου χρειαστει και τα λεφτα δεν ειναι πολλα). Εφοσον πας για καινουργιο πακετο, θα σου προτεινα να μην παρεις διχρονη μηχανη. Οι τετραχρονες ειναι πολυ αξιοπιστες καινε λιγοτερο και εχουν πολυ πιο ''καθαρους'' κινητηρες , και αν ξερεις λιγο απο μηχανες αν σου παρουσιαστει καποιο προβλημα (εμενα στα 3 χρονια μου ετυχε 1 φορα) διορθωνεται εν πλω.
kin
QUOTE(s2k @ Oct 19 2008, 07:18 PM) *
Φιλος, αν δεις στο βιβλιο κατασκευαστη του αυτοκινητου σου, γραφει μεχρι ποσα κιλα μπορεις να ρυμουλκησεις κ αλλα στοιχεια σχετικα με κοτσαδορους κλπ κλπ κλπ. Παντως, 4.70 πολυεστερικη μου φαινεται λιγο ζορικη για να την ριχνεις καθε τρεις και λιγο, με 1200cc αμαξι. (Γιατι δεν κοιτας κατι σε φουσκωτο? Το διπλωμα πιστευω ειναι κατι που αργοτερα ισως σου χρειαστει και τα λεφτα δεν ειναι πολλα). Εφοσον πας για καινουργιο πακετο, θα σου προτεινα να μην παρεις διχρονη μηχανη. Οι τετραχρονες ειναι πολυ αξιοπιστες καινε λιγοτερο και εχουν πολυ πιο ''καθαρους'' κινητηρες , και αν ξερεις λιγο απο μηχανες αν σου παρουσιαστει καποιο προβλημα (εμενα στα 3 χρονια μου ετυχε 1 φορα) διορθωνεται εν πλω.


- Για το βάρος ρυμούλκισης πρέπει να είναι μέχρι 800 κιλά αν θυμάμαι καλά θα το ξαναδώ.
- Τελικά αποφάσισα για το 4,35 και όχι το 4,70. Είναι 50 κιλα ελαφρύτερο
- Κάποια στιγμη απο το νεο έτος η βάρκα θα μείνει μονιμα εντός λιμανιού και δεν θα μπαινοβγαίνει.
- Η δίχρονη μηχανή είναι direct injection οπότε στην κατανάλωση (ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος) είναι το ίδιο με τετράχρονη και δεν χρειάζεται λάδι στα κάυσιμα.

Ανέβηκα και σε φουσκωτά για τα λεφτά που διαθέτω αλλά όταν είδα τους χώρους απογοητεύτηκα, ενώ στην βάρκα ανοίγει η ψυχή σου..άσε που δεν είμαι ανθρωπος που θα βγάζει φουσκωτά για πλυσιμο και συντήρηση.

Όσο για πρόβλημα μέσα στην θαλασσα με την μηχανή έχω ακούσει το αντίθετο απο αυτό που αναφέρεις, δηλαδή ότι πιό εύκολα αντιμετωπίζεις την κατάσταση με μια δίχρονη παρά με τετράχρονη. Στο τελευταιο θα ήθελα και άλλες απόψεις.
Καρχαριας
Μια Direct Injection,ειναι οτι ποιο καλο υπαρχη σημερα σε μοτερ.
Ειναι καπως ποιο πολυπλοκο αλλα πολυ αξιοπιστο και οικονομικο συστημα ψεκασμου.
Μη το σκευτεσαι καθολου,στο κατω-κατω μιλαμε για ενα καινουριο μοτερ,τα πρωτα "προβληματα" θα τα βγαλει μετα απο μια πενταετια.
Αν κανεις ολα τα σερβις σωστα και εχεις το νου σου στη μηχανη,δεν θα εχεις ποτε προβλημα.
Οι μηχανες σε αφηνουν μονο αν της αφησεις εσυ.
kin
QUOTE(Καρχαριας @ Oct 19 2008, 08:56 PM) *
Μια Direct Injection,ειναι οτι ποιο καλο υπαρχη σημερα σε μοτερ.
Ειναι καπως ποιο πολυπλοκο αλλα πολυ αξιοπιστο και οικονομικο συστημα ψεκασμου.
Μη το σκευτεσαι καθολου,στο κατω-κατω μιλαμε για ενα καινουριο μοτερ,τα πρωτα "προβληματα" θα τα βγαλει μετα απο μια πενταετια.
Αν κανεις ολα τα σερβις σωστα και εχεις το νου σου στη μηχανη,δεν θα εχεις ποτε προβλημα.
Οι μηχανες σε αφηνουν μονο αν της αφησεις εσυ.



Ψάχνω να την βρώ στο internet αλλά ούτε στο site της yamaha δεν μπόρεσα. Την έχει κανείς;
kin
Τελικά μάλλον έκανα λάθος δεν είναι direct injection αλλά Autolube δηλ. με ψεκασμό λαδιού.
http://www.yamaha-motor.gr/products/marine...25_30_40_50.jsp
Από ότι βλέπω δεν πρέπει να υπάρχει direct injection σε τέτοια ιπποδύναμη.
Καρχαριας
Ειναι μαλλον σωστο.
HPDI διχρονο η Yamaha βγαζει στα 150 hp. και πανω αν δεν κανω λαθος.
tasos_argos
Η μικρότερη ψεκασμού είναι αυτή

Η οποία θα είναι πανάκριβη και πραγματικά δεν υπάρχει λόγος να την πάρεις. Πάρε μια 20αρα yamaha καρμπυρατερ και δεν χρειάζεσαι τίποτα άλλο!
Καρχαριας
Στα ποσα ειναι η ποιο μικρη που εχει HPDI Τασο?
tasos_argos
QUOTE(Καρχαριας @ Oct 20 2008, 09:15 AM) *
Στα ποσα ειναι η ποιο μικρη που εχει HPDI Τασο?

Δε γνωρίζω αλλα νομίζω είναι πολλά!
Μάντης
Καλησπέρα!

Περυσι εφτιαξα ενα ποσειδον 470 με την καινουρια Suzuki DF25 V-Twin (τετραχρονη V-2). Το βαρκακι το πήρα μεταχειρισμένο ένα χρονο απο φιλο μου ο οποιος το ειχε με τη Selva 30 που ειναι 40hp. Κατ'αρχας να ξεκαθαρισουμε κατι, είτε με 25 είτε με 40 ειτε με 140 αλογα αυτο το βαρκακι ειναι απλα ενα ΒΑΡΚΑΚΙ... Προσοπικα, αν και ειναι παρα πολύ βολικό, το έχω σαν δευτερη βοηθητικη βαρκα. Εχω να σε συμβουλεψω τα εξης.

1. Παρε το 470, οχι το 430! Ειχα ακριβως το ιδιο δηλιμα και τα δοκιμασα. Το 470 εχει λιγο καλυτερη πλευση, σηκωνει το βάρος του ποιο ευκολα, και εχει μεσα πολυ περισοτερο χωρο. Τα ταμπουκια τους ειναι ακριβως τα ιδια, η διαφορα ειανι στον χωρο μέσα και ειναι μεγαλη. Δεσ'τα διπλα-διπλα και θα καταλαβεις... Οσο για τη διαφορα των 50κιλων... Σοβαρα τωρα, μισος άνθρωπος ειναι!

2. Βαλε 25 αλογακια και θα εισαι μια χαρα, παω 21knots, πλαναρω με 10... Οπως ανεφερα πριν, η ιδια ακριβως βαρκα ειχε πριν 40hp. Εγω, για να ειμαι ειληκρινης, την Suzuki 25 V-Twin την ειχα. Στα γρηγορα λοιπον, ο προηγουμενος ιδιοκτητης οταν μπηκε μεσα αφου την ειχα στρωσει και μετα το πρωτο σερβις, του αρεσε περισοτερο απο οτι με την 40αρα. Την 40 μου
ειπε δεν μπορουσε να την ανοιξει σχεδον ποτε, σπανια οταν ειχε την απολυτη λαδιά η οταν ειχε μεσα πολυ βαρος. Το συγκεκριμένο μηχανάκι, εχε υπ'οψη σου, ειναι πολυ ιδιαιτερο. Εχει πολυ ροπη για τετραχρονο λογο της διαταξης (V-2). Ως αποτέλεσμα έχει καλύτερη ισοροπια απο οτι με τη μεγαλυτερη μηχανη, καλυτερη πλευση, καλυτερη οικονομια, και αν βαλεις μεσα 4ατομα παει οκ. Αν θα κουβαλάς ΣΥΧΝΑ περισσοτερο βαρος τα 25 δεν φτανουν, πας 40. Ή 25 διχρονα αλογα που δεν θα εβαζα ποτε σε τοσο μικρη βάρκα λόγω θορύβου και βρομας (ειναι διπλα σου), αλλα και κοστους (λαδι, ακριβα μπουζι, πολυ βενζινη).

Ελπιζω να βοήθησα.
Καλη επιτυχία!!!
Giorgakis
QUOTE(Μάντης @ Jul 27 2010, 01:54 PM) *
Καλησπέρα!

Περυσι εφτιαξα ενα ποσειδον 470 με την καινουρια Suzuki DF25 V-Twin (τετραχρονη V-2). Το βαρκακι το πήρα μεταχειρισμένο ένα χρονο απο φιλο μου ο οποιος το ειχε με τη Selva 30 που ειναι 40hp. Κατ'αρχας να ξεκαθαρισουμε κατι, είτε με 25 είτε με 40 ειτε με 140 αλογα αυτο το βαρκακι ειναι απλα ενα ΒΑΡΚΑΚΙ... Προσοπικα, αν και ειναι παρα πολύ βολικό, το έχω σαν δευτερη βοηθητικη βαρκα. Εχω να σε συμβουλεψω τα εξης.

1. Παρε το 470, οχι το 430! Ειχα ακριβως το ιδιο δηλιμα και τα δοκιμασα. Το 470 εχει λιγο καλυτερη πλευση, σηκωνει το βάρος του ποιο ευκολα, και εχει μεσα πολυ περισοτερο χωρο. Τα ταμπουκια τους ειναι ακριβως τα ιδια, η διαφορα ειανι στον χωρο μέσα και ειναι μεγαλη. Δεσ'τα διπλα-διπλα και θα καταλαβεις... Οσο για τη διαφορα των 50κιλων... Σοβαρα τωρα, μισος άνθρωπος ειναι!

2. Βαλε 25 αλογακια και θα εισαι μια χαρα, παω 21knots, πλαναρω με 10... Οπως ανεφερα πριν, η ιδια ακριβως βαρκα ειχε πριν 40hp. Εγω, για να ειμαι ειληκρινης, την Suzuki 25 V-Twin την ειχα. Στα γρηγορα λοιπον, ο προηγουμενος ιδιοκτητης οταν μπηκε μεσα αφου την ειχα στρωσει και μετα το πρωτο σερβις, του αρεσε περισοτερο απο οτι με την 40αρα. Την 40 μου
ειπε δεν μπορουσε να την ανοιξει σχεδον ποτε, σπανια οταν ειχε την απολυτη λαδιά η οταν ειχε μεσα πολυ βαρος. Το συγκεκριμένο μηχανάκι, εχε υπ'οψη σου, ειναι πολυ ιδιαιτερο. Εχει πολυ ροπη για τετραχρονο λογο της διαταξης (V-2). Ως αποτέλεσμα έχει καλύτερη ισοροπια απο οτι με τη μεγαλυτερη μηχανη, καλυτερη πλευση, καλυτερη οικονομια, και αν βαλεις μεσα 4ατομα παει οκ. Αν θα κουβαλάς ΣΥΧΝΑ περισσοτερο βαρος τα 25 δεν φτανουν, πας 40. Ή 25 διχρονα αλογα που δεν θα εβαζα ποτε σε τοσο μικρη βάρκα λόγω θορύβου και βρομας (ειναι διπλα σου), αλλα και κοστους (λαδι, ακριβα μπουζι, πολυ βενζινη).

Ελπιζω να βοήθησα.
Καλη επιτυχία!!!


Μπορείς και πλανάρεις με 4 ατομα και την 25αρα; Νομίζω οτι είναι πολύ μικρή για 300κ βάρκα + 4 άτομα.
kin
QUOTE(Giorgakis @ Jul 27 2010, 02:18 PM) *
QUOTE(Μάντης @ Jul 27 2010, 01:54 PM) *
Καλησπέρα!

Περυσι εφτιαξα ενα ποσειδον 470 με την καινουρια Suzuki DF25 V-Twin (τετραχρονη V-2). Το βαρκακι το πήρα μεταχειρισμένο ένα χρονο απο φιλο μου ο οποιος το ειχε με τη Selva 30 που ειναι 40hp. Κατ'αρχας να ξεκαθαρισουμε κατι, είτε με 25 είτε με 40 ειτε με 140 αλογα αυτο το βαρκακι ειναι απλα ενα ΒΑΡΚΑΚΙ... Προσοπικα, αν και ειναι παρα πολύ βολικό, το έχω σαν δευτερη βοηθητικη βαρκα. Εχω να σε συμβουλεψω τα εξης.

1. Παρε το 470, οχι το 430! Ειχα ακριβως το ιδιο δηλιμα και τα δοκιμασα. Το 470 εχει λιγο καλυτερη πλευση, σηκωνει το βάρος του ποιο ευκολα, και εχει μεσα πολυ περισοτερο χωρο. Τα ταμπουκια τους ειναι ακριβως τα ιδια, η διαφορα ειανι στον χωρο μέσα και ειναι μεγαλη. Δεσ'τα διπλα-διπλα και θα καταλαβεις... Οσο για τη διαφορα των 50κιλων... Σοβαρα τωρα, μισος άνθρωπος ειναι!

2. Βαλε 25 αλογακια και θα εισαι μια χαρα, παω 21knots, πλαναρω με 10... Οπως ανεφερα πριν, η ιδια ακριβως βαρκα ειχε πριν 40hp. Εγω, για να ειμαι ειληκρινης, την Suzuki 25 V-Twin την ειχα. Στα γρηγορα λοιπον, ο προηγουμενος ιδιοκτητης οταν μπηκε μεσα αφου την ειχα στρωσει και μετα το πρωτο σερβις, του αρεσε περισοτερο απο οτι με την 40αρα. Την 40 μου
ειπε δεν μπορουσε να την ανοιξει σχεδον ποτε, σπανια οταν ειχε την απολυτη λαδιά η οταν ειχε μεσα πολυ βαρος. Το συγκεκριμένο μηχανάκι, εχε υπ'οψη σου, ειναι πολυ ιδιαιτερο. Εχει πολυ ροπη για τετραχρονο λογο της διαταξης (V-2). Ως αποτέλεσμα έχει καλύτερη ισοροπια απο οτι με τη μεγαλυτερη μηχανη, καλυτερη πλευση, καλυτερη οικονομια, και αν βαλεις μεσα 4ατομα παει οκ. Αν θα κουβαλάς ΣΥΧΝΑ περισσοτερο βαρος τα 25 δεν φτανουν, πας 40. Ή 25 διχρονα αλογα που δεν θα εβαζα ποτε σε τοσο μικρη βάρκα λόγω θορύβου και βρομας (ειναι διπλα σου), αλλα και κοστους (λαδι, ακριβα μπουζι, πολυ βενζινη).

Ελπιζω να βοήθησα.
Καλη επιτυχία!!!


Μπορείς και πλανάρεις με 4 ατομα και την 25αρα; Νομίζω οτι είναι πολύ μικρή για 300κ βάρκα + 4 άτομα.


Εγώ πλανάρω άνετα με τρία άτομα και 20ρα μηχανή με το 435 ποσειδών.
Μάντης
Και με 5 πλαναρει.
Δεν ειναι αυτο το θέμα, ειναι και πως παει.

Προς Giorgakis- 300κ βαρκα + 70κ μηχανη + κονσολα + Καυσιμα + Εργαλειοθηκη + Μπαταρια + αλυσιδα-αγκυρα +
4-5 ατομα = ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ Παρ'ολα αυτα παει, αλλα πως παει sleep_1.gif !!! Ασε που τρως τη ζωη της μηχανης.

Προς Κιν- Καλοριζικο και καλοτάξιδο. Οτι και να'ναι, αμα το χρησιμοποιείς και δεν το'χεις να καθεται ειναι καλο...
Αυτή είναι μια "lo-fi" έκδοση του κύριου περιεχομένου μας. Για εμφάνιση της πλήρους έκδοσης με περισσότερες πληροφορίες, μορφοποίηση και εικόνες, παρακαλώ κάντε κλίκ εδώ.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.