Βοήθεια - Αναζήτηση - Μέλη - Ημερολόγιο
Πλήρης Εκδοση:Βιομοριακές ενέσεις και βαρότραυμα στο αυτί ...
Greekdivers.com: The Greek Underwater Community > Ελεύθερη Κατάδυση > Φυσιολογία και Ιατρική
jvek
Έχει κάνει κανείς θεραπεία για βαρότραυμα στο εσωτερικό του αυτίου με βιομοριακές ενέσεις ( ενδομυικές, ενδο-ωτικές unsure.gif ) και αν ναι είχε αποτέλεσμα ?

Ευχαριστώ
Γιάννης
MYLOPOTAMOS
Εγω επαθα βαροτραυμα και στα δυο αυτια και μου εδωσε η γιατρος του ΙΚΑ κατι φαρμακα.
Κανουν δουλεια απο τι λεει εχει μεινει ανα μικρο αιματομα μετα 1 μηνα περιπου.
Ψαχνω ενα καλο καλο ΓΙΑΤΡΟ να μου κανει χειρουργιο γιατι το διαφραγμα ειναι χαλια απο τι λεει αυτη.
ξερετε κανεναν ευχαριστω.
atzal
Αν και λίγο off topic η απάντησή μου γιατί αφενός δεν είμαι γιατρός, αφετέρου δεν κατέχω τίποτα για τις "βιομοριακές ενέσεις" θα σου προτείνω τα παρακάτω:
Πηγαίνεις σε ένα ή ακόμα καλύτερα δύο ΩΡΛ διασταυρώνεις τις απόψεις τους και πράτεις ανάλογα. Αν πάραυτα δεν βγάλεις άκρη γιατί υπάρχει διάσταση απόψεων πάς και σε τρίτο. Καλό θα ήταν να επισκεφτείς το κέντρο υπερβαρικής ιατρικής αν οι ΩΡΛ που έως τώρα έχεις επισκεφτεί δείχνουν ότι δεν έχουν γνώσεις για καταδύσεις κ.λ.π. συναφή θέματα. Έχε υπόψη σου ότι όπως ισχύει σε όλα τα επαγγέλματα (αν και ο γιατρός επιτελεί λειτούργημα, λέμε τώρα δηλαδή) όλοι οι γιατροί δεν έιναι σωστοί . Υπάρχουν αδιάφοροι, άσχετοι, αλλά και αυτοί που κοιτάνε το πορτοφόλι και σε υποβάλλουν σε θεραπεία πολυδάπανη και πολυέξοδη ανεξάρτητα αν θα δεις βελτίωση ή όχι. Υπάρχουν όμως και ενσυνείδητοι οι οποίοι θα ενσκύψουν πάνω από το πρόβλημά σου ιδιαίτερα εαν τους τονίσεις ότι η λύση του στυλ "κόψε τις βουτιές για πάντα" όχι μόνο δεν είναι αποδεκτή αλλά αποτελεί και υποβιβασμό της ποιότητας της ζωής σου.