Greekdivers Magazino Ποτέ χωρίς ζευγάρι Ψ/Τ εμπειρίες Hall of fame Όλες οι Ενότητες Το greekdivers.com είναι η ελληνική πύλη (portal) με θεματολογία επικεντρωμένη στα θέματα θάλασσας, με μια ιδιαίτερη έμφαση στην υποβρύχια δρστηριότητα. Είναι η Πύλη για τον Υποβρύχιο Κόσμο. Είναι η Πύλη της Ελληνικής Υποβρύχιας Κοινότητας (Greek Underwater Community). Τι άλλο είναι το greekdivers.com ? Ελάτε να το ανακαλύψετε μόνοι σας ! Greekdivers.com is the greek portal focused on sea activities with special emphasis to the underwater ones. The Portal to Underwater World. Join us and discover what else greekdivers.com is! Everything about freediving, spearfishing, apnea diving and underwater sports. Τα πάντα για την ελέυθερη κατάδυση, την άπνοια και το υποβρύχιο κυνηγι και σπορ. spearfishing, diving, apnea, greece, dive news, scuba, underwater, skin diving, snorkeling, dive, rebreather, watersports, dive travel, underwater cameras, drysuit, fins, deep diving, wreck diving, freedive, sea, fish, katadisi, katadysi, ypovrixio psarema, υποβρυχιο ψαρεμα,ψαρεμα, psarema, καταδυση, θάλασσα, ψαροτούφεκο, ψαροντούφεκο, sfykth, sfikth, σφυκθ, snorkelling, breath-hold, diving equipment, spearfishing, diving gear, weightbelt, masks, scuba, spearguns, constant weight, first aid, mares, pipin, nolimit, no limit, no-limit, static apnea, dynamic apnea, video, apnea, blue, water, hunting, fin swimming, snorkeling, speargun, blue, fin, tuna, shark, yellow, spearfish, monofin blue water hunting, skin diving, underwater photography, shallow water blackout, nude, skin, divers, deep, dolphin, extreme, samba, υποξια, hypoxia, υπερκαπνια, υποκαπνια, υπεραερισμος
www.greekdivers.com

Καλώς Ηλθατε Επισκέπτη ( Log In | Εγγραφή )

> Δεοντολογία χρήσης

Οταν επικοινωνούμε μέσω του φόρουμ συνήθως απευθυνόμαστε σε άτομα που δεν γνωρίζουμε αλλά και δεν βλέπουμε! Παράλληλα χρησιμοποιούμε τον γραπτό λόγο, ο οποίος δεν έχει την αμεσότητα, τη χροιά της φωνής, αλλά και την έκφραση του προσώπου που διαθέτει ο προφορικός! Κάποιες φορές αυτό ίσως έχει ως αποτέλεσμα τις μεταξύ μας παρεξηγήσεις! Ετσι για την επικοινωνία μέσω Internet έχουν οριστεί μερικοί κανόνες που αποτελούν το Netiquette. Για να διασφαλιστεί η καλή λειτουργία του φόρουμ παραθέτουμε συνοπτικά μερικούς απο αυτούς.

Πρίν αποστείλετε ένα μήνυμα προσέξτε τα εξής:


Παρακαλούμε διαβάστε το πλήρες Netiquette

8 Σελίδες V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΣΕ ΠΙΣΙΝΑ, μΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΣΕ ΠΙΣΙΝΑ;
shallowmen
δημοσίευση Mar 2 2009, 01:00 PM
Post #1


Μέλος


Group: Νέο Μέλος
Posts: 47
Joined: 13-July 08
Αριθμός Μέλους: 7.935
Περιοχή: Νομ/κό Διαμ. Αθηνών
Ονοματεπώνυμο:aggelos eirinaios



Οι επιδοσεις μας με ενα φιλο ειναι το μεγιστο 60 μετρα δυναμικη , 4 λεπτά στατική ξεκινησαμε πισινα αλλα δεν εχουμε κανενα προγραμμα συγκεκριμενο
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kounavi
δημοσίευση Mar 2 2009, 01:22 PM
Post #2


Μέλος


Group: Member
Posts: 2.283
Joined: 5-July 05
Απο: Newcastle-UK
Αριθμός Μέλους: 1.269
Περιοχή: Ευρώπη-Europe
Ονοματεπώνυμο:Βασιλης Γέρμανος



Αφου ξεκινατε τωρα πρωτα απ'ολα πρεπει να φτιαξετε την αντοχη σας. Πανω σε αυτην στηνονται τα υπολοιπα. Αρα σημαινει αρκετο κολυμπι. Δεν ξερω το επιπεδο σας. Για αρχη κολυμπηστε 5 250αρια ελευθερο χωρις πεδιλα. Με διαλειματα αναμεσα 1μιση ή 2 λεπτα αναλογα. Μετα απο 5 προπονησεις μειωστε το διαλειμα απο 2 λεπτα σε 1 λεπτο. Αφου ολοκληρωσετε αλλες 5 προπονησεις τωρα θα κανετε 4 500αρια με 1μιση λεπτο διαλειμα, μετα απο 5 προπονησεις μειωστε το διαλειμα στο 1 λεπτο.

Προπονηση το λιγοτερο 3 φορες την εβδομαδα. Ξερω δεν εχει μακροβουτια και τετοια, αλλα χωρις αντοχη δεν παμε πουθενα. Μονο με την προπονηση αντοχης θα δεις σε κανα 2μηνο διαφορα στη θαλασσα. Αργοτερα θα δουλεψεις στην δυναμη + μαζι με αντοχη και μετα εδω ειμαστε γαι την συνεχεια.
Η προπονηση ειναι μακροχρονια υποθεση δεν υπαρχει φορμουλα να σου απογειωθουν οι επιδοσεις σε ενα μηνα.

Αφου αποφασισατε να γυμναστειτε πρωτα να κανετε ενα τσεκ απ σε καρδιολογο και γενικες εξετασεις αιματος. Παντα να πινετε ΠΟΛΥ νερο, να κανετε ΔΙΑΤΑΣΕΙΣ, και να ΚΟΙΜΑΣΤΕ ΑΡΚΕΤΑ!!


Τα παραπανω ειναι ενας γενικος μπουσουλας που μπορει να βασιστει καποιος που ξεκιναει τωρα.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nemo
δημοσίευση Mar 2 2009, 11:34 PM
Post #3


Μέλος


Group: Member
Posts: 418
Joined: 26-July 04
Αριθμός Μέλους: 559
Περιοχή: Νομ/κό Διαμ. Αθηνών
Ονοματεπώνυμο:Χρίστος Ζαμανάκης



QUOTE(shallowmen @ Mar 2 2009, 01:00 PM) *
Οι επιδοσεις μας με ενα φιλο ειναι το μεγιστο 60 μετρα δυναμικη , 4 λεπτά στατική ξεκινησαμε πισινα αλλα δεν εχουμε κανενα προγραμμα συγκεκριμενο


Γειά χαρά, σε ποια πισίνα αν επιτρέπεται;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Γιώργος Δεμέτης
δημοσίευση Mar 3 2009, 07:41 AM
Post #4


Μέλος


Group: Member
Posts: 13.750
Joined: 3-February 07
Απο: ΑΡΤΕΜΙΔΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
Αριθμός Μέλους: 4.062
Περιοχή: Νομός Αττικής (ανατολική)
Ονοματεπώνυμο:ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΜΕΤΗΣ



QUOTE(kounavi @ Mar 2 2009, 01:22 PM) *
Αφου ξεκινατε τωρα πρωτα απ'ολα πρεπει να φτιαξετε την αντοχη σας. Πανω σε αυτην στηνονται τα υπολοιπα. Αρα σημαινει αρκετο κολυμπι. Δεν ξερω το επιπεδο σας. Για αρχη κολυμπηστε 5 250αρια ελευθερο χωρις πεδιλα. Με διαλειματα αναμεσα 1μιση ή 2 λεπτα αναλογα. Μετα απο 5 προπονησεις μειωστε το διαλειμα απο 2 λεπτα σε 1 λεπτο. Αφου ολοκληρωσετε αλλες 5 προπονησεις τωρα θα κανετε 4 500αρια με 1μιση λεπτο διαλειμα, μετα απο 5 προπονησεις μειωστε το διαλειμα στο 1 λεπτο.

Προπονηση το λιγοτερο 3 φορες την εβδομαδα. Ξερω δεν εχει μακροβουτια και τετοια, αλλα χωρις αντοχη δεν παμε πουθενα. Μονο με την προπονηση αντοχης θα δεις σε κανα 2μηνο διαφορα στη θαλασσα. Αργοτερα θα δουλεψεις στην δυναμη + μαζι με αντοχη και μετα εδω ειμαστε για την συνεχεια.
Η προπονηση ειναι μακροχρονια υποθεση δεν υπαρχει φορμουλα να σου απογειωθουν οι επιδοσεις σε ενα μηνα.

Αφου αποφασισατε να γυμναστειτε πρωτα να κανετε ενα τσεκ απ σε καρδιολογο και γενικες εξετασεις αιματος. Παντα να πινετε ΠΟΛΥ νερο, να κανετε ΔΙΑΤΑΣΕΙΣ, και να ΚΟΙΜΑΣΤΕ ΑΡΚΕΤΑ!!


Τα παραπανω ειναι ενας γενικος μπουσουλας που μπορει να βασιστει καποιος που ξεκιναει τωρα.

Βασίλη μετά από αυτά τι πρόγραμμα ακολουθείς χρησιμοποιόντας πέδιλα στην πισίνα?
Αν δεν θέλεις να το γράψεις δημόσια στείλτο με ΠΜ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
christripoli
δημοσίευση Mar 3 2009, 09:45 AM
Post #5


Μέλος


Group: Member
Posts: 1.494
Joined: 10-October 06
Αριθμός Μέλους: 2.933
Περιοχή: Νομός Αρκαδίας
Ονοματεπώνυμο:politis chris



QUOTE(kounavi @ Mar 2 2009, 01:22 PM) *
Αφου ξεκινατε τωρα πρωτα απ'ολα πρεπει να φτιαξετε την αντοχη σας. Πανω σε αυτην στηνονται τα υπολοιπα. Αρα σημαινει αρκετο κολυμπι. Δεν ξερω το επιπεδο σας. Για αρχη κολυμπηστε 5 250αρια ελευθερο χωρις πεδιλα. Με διαλειματα αναμεσα 1μιση ή 2 λεπτα αναλογα. Μετα απο 5 προπονησεις μειωστε το διαλειμα απο 2 λεπτα σε 1 λεπτο. Αφου ολοκληρωσετε αλλες 5 προπονησεις τωρα θα κανετε 4 500αρια με 1μιση λεπτο διαλειμα, μετα απο 5 προπονησεις μειωστε το διαλειμα στο 1 λεπτο.

Προπονηση το λιγοτερο 3 φορες την εβδομαδα. Ξερω δεν εχει μακροβουτια και τετοια, αλλα χωρις αντοχη δεν παμε πουθενα. Μονο με την προπονηση αντοχης θα δεις σε κανα 2μηνο διαφορα στη θαλασσα. Αργοτερα θα δουλεψεις στην δυναμη + μαζι με αντοχη και μετα εδω ειμαστε γαι την συνεχεια.
Η προπονηση ειναι μακροχρονια υποθεση δεν υπαρχει φορμουλα να σου απογειωθουν οι επιδοσεις σε ενα μηνα.

Αφου αποφασισατε να γυμναστειτε πρωτα να κανετε ενα τσεκ απ σε καρδιολογο και γενικες εξετασεις αιματος. Παντα να πινετε ΠΟΛΥ νερο, να κανετε ΔΙΑΤΑΣΕΙΣ, και να ΚΟΙΜΑΣΤΕ ΑΡΚΕΤΑ!!


Τα παραπανω ειναι ενας γενικος μπουσουλας που μπορει να βασιστει καποιος που ξεκιναει τωρα.


ετσι και δεν εχουν κανει κολυμβηση τους βλεπω να τα φτυνουν και να παραδινουν πνευμα.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shallowmen
δημοσίευση Mar 3 2009, 03:45 PM
Post #6


Μέλος


Group: Νέο Μέλος
Posts: 47
Joined: 13-July 08
Αριθμός Μέλους: 7.935
Περιοχή: Νομ/κό Διαμ. Αθηνών
Ονοματεπώνυμο:aggelos eirinaios



Γειά χαρά, σε ποια πισίνα αν επιτρέπεται;

Ευχαριστω για το προγραμμα, δεν βλεπω να βγαινει και πολυ ανετα, να σου πω την αληθεια αφου δεν υπαρχει υποδομη σε πισινα, θα περιμενα κατι με απνοιες. Οσο για την πισινα που παμε ειναι στην ανοιξη ενα πολυ ωραιο κολυμβητηριο με 25αρα πισινα και μια μικροτερη. Γενικη φυσικη κατασταση υπαρχει αλλα μυικα παρδινουμε πνευμα μετα τα 3 πρωτα 250αρια στον κορμο Σημερα βγηκαν τα 3 χωρις πεδιλα και τα 2 με πεδιλα, 6 χερια και μετα ανασα. Ευχαριστω παντως πολυ για την βοηθεια
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GreekBlueAbyss
δημοσίευση Mar 3 2009, 03:55 PM
Post #7


Μέλος


Group: Νέο Μέλος
Posts: 446
Joined: 30-September 05
Αριθμός Μέλους: 1.503
Περιοχή: Νομ/κό Διαμ. Αθηνών
Ονοματεπώνυμο:Νίκος



QUOTE(kounavi @ Mar 2 2009, 02:22 PM) *
Αφου ξεκινατε τωρα πρωτα απ'ολα πρεπει να φτιαξετε την αντοχη σας. Πανω σε αυτην στηνονται τα υπολοιπα. Αρα σημαινει αρκετο κολυμπι. Δεν ξερω το επιπεδο σας. Για αρχη κολυμπηστε 5 250αρια ελευθερο χωρις πεδιλα. Με διαλειματα αναμεσα 1μιση ή 2 λεπτα αναλογα. Μετα απο 5 προπονησεις μειωστε το διαλειμα απο 2 λεπτα σε 1 λεπτο. Αφου ολοκληρωσετε αλλες 5 προπονησεις τωρα θα κανετε 4 500αρια με 1μιση λεπτο διαλειμα, μετα απο 5 προπονησεις μειωστε το διαλειμα στο 1 λεπτο.

Προπονηση το λιγοτερο 3 φορες την εβδομαδα. Ξερω δεν εχει μακροβουτια και τετοια, αλλα χωρις αντοχη δεν παμε πουθενα. Μονο με την προπονηση αντοχης θα δεις σε κανα 2μηνο διαφορα στη θαλασσα. Αργοτερα θα δουλεψεις στην δυναμη + μαζι με αντοχη και μετα εδω ειμαστε γαι την συνεχεια.
Η προπονηση ειναι μακροχρονια υποθεση δεν υπαρχει φορμουλα να σου απογειωθουν οι επιδοσεις σε ενα μηνα.

Αφου αποφασισατε να γυμναστειτε πρωτα να κανετε ενα τσεκ απ σε καρδιολογο και γενικες εξετασεις αιματος. Παντα να πινετε ΠΟΛΥ νερο, να κανετε ΔΙΑΤΑΣΕΙΣ, και να ΚΟΙΜΑΣΤΕ ΑΡΚΕΤΑ!!


Τα παραπανω ειναι ενας γενικος μπουσουλας που μπορει να βασιστει καποιος που ξεκιναει τωρα.



Μία ερώτηση, πως δίνεις ένα αρχικό πρόγραμμα με 5 250άρια!!!!μιλάμε για 1250 μέτρα, χωρίς να ξέρεις το επίπεδό τους; Πάντως με συγχωρείς αλλά διαφωνώ σαν πρόγραμμα, ιδίως για κάποιους που δεν ξέρεις.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stelios_Rjk
δημοσίευση Mar 3 2009, 05:55 PM
Post #8


Μέλος


Group: Member
Posts: 2.635
Joined: 15-September 04
Απο: Αθηνα
Αριθμός Μέλους: 681
Περιοχή: Νομ/κό Διαμ. Αθηνών
Ονοματεπώνυμο:Εντεταλμενος πρακτορ Θου Βου



Να σας πω τι κανω εγω να μου πειτε τη γνωμη σας? Απο μονος μου το εφαρμοζω χωρις να μιλησει με ειδικο.
Λοιπον πρωτα εκανα εναλλαξ ελευθερο, προσθιο 200αρια μεχρι να φτασω το χιλιομετρο. Επειτα οσα μετρα μπορουσα ελευθερο, γυρω στα 500 (το πολυ).

Πλεον αυτο που κανω ειναι απο δυο φορες 200 ελευθερο, 100 προσθιο, 200 υπτιο, 100 δελφινισμους με κοντο πεδιλο ανασκελα, 100 δελφινισμους με κοντο πεδιλο μπρουμυτα. Στο τελος ελευθερο οσα μετρα μπορεσω max 500 ή αναλογα τις διαθεσεις.

Διαλειμματα κανω μεταξυ των διαφορετικων ασκησεων και τα τελευταια μεγαλα σετ ειναι χωρις διαλειμμα.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
christripoli
δημοσίευση Mar 3 2009, 06:18 PM
Post #9


Μέλος


Group: Member
Posts: 1.494
Joined: 10-October 06
Αριθμός Μέλους: 2.933
Περιοχή: Νομός Αρκαδίας
Ονοματεπώνυμο:politis chris



παιδια αν αρχισουμε να λεμε τι κανει ο καθενας εδω δεν βγαινει ακρη.
οπως δε βγαινει ακρη να πει καποιος ενα προγραμμα και να αρχισουν μετα αρκετοι να το κανουν.
εγω οταν διαβασα το προτεινωμενο προγραμμα, επειδη τα παιδια καταλαβαινες απο αυτα που εγραφαν οτι με τη κολυμβηση λιγα πραγματα, γιαυτο ειπα αυτα που ειπα,αν και ηθελα να γραψω να δω ποτε θα πνιγει και κανεις στο κολυμβητηριο,τελος παντων.
σε οσα παιδια κανουν κατι στο κολυμβητηριο υπαρχει ενας βασικος κανονας για αεροβιο που ισχυει και στη στερια.
αν δε δουλευεις σε 130 και πανω δεν κανεις τιποτα.
δεν λεω,καλυτερευεις τη φυσικη σου κατασταση ,αλλα δεν κανεις αυτο που πρεπει και θελεις να κανεις.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stelios_Rjk
δημοσίευση Mar 3 2009, 11:44 PM
Post #10


Μέλος


Group: Member
Posts: 2.635
Joined: 15-September 04
Απο: Αθηνα
Αριθμός Μέλους: 681
Περιοχή: Νομ/κό Διαμ. Αθηνών
Ονοματεπώνυμο:Εντεταλμενος πρακτορ Θου Βου



ΟΚ καποιος μπουσουλας, 5 βασικα πραγματα για να βγαλει κανεις ενα προγραμμα και να κανει, μπορει να γραψει καποιος ή χρειαζεται κουβεντα με τον υποψηφιο ξεχωριστα?

Ή π.χ. κατι για αρχαριους, κατι για λιγο προπονημενους και κατι για δελφινια, χεχεχε..!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Σελίδες V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Εκδοση Lo-Fi


Η Ώρα είναι: 19th April 2014 - 02:08 AM

όροι χρήσης | προσωπικά δεδομένα | βοήθεια | σχετικά με μάς | διαφήμιση | επικοινωνία
- Το greekdivers.com δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο που εμφανίζεται στις σελίδες του και προέρχεται από τα μέλη του ή από εξωτερικές πηγές -