Greekdivers Magazino Ποτέ χωρίς ζευγάρι Ψ/Τ εμπειρίες Hall of fame Όλες οι Ενότητες Το greekdivers.com είναι η ελληνική πύλη (portal) με θεματολογία επικεντρωμένη στα θέματα θάλασσας, με μια ιδιαίτερη έμφαση στην υποβρύχια δρστηριότητα. Είναι η Πύλη για τον Υποβρύχιο Κόσμο. Είναι η Πύλη της Ελληνικής Υποβρύχιας Κοινότητας (Greek Underwater Community). Τι άλλο είναι το greekdivers.com ? Ελάτε να το ανακαλύψετε μόνοι σας ! Greekdivers.com is the greek portal focused on sea activities with special emphasis to the underwater ones. The Portal to Underwater World. Join us and discover what else greekdivers.com is! Everything about freediving, spearfishing, apnea diving and underwater sports. Τα πάντα για την ελέυθερη κατάδυση, την άπνοια και το υποβρύχιο κυνηγι και σπορ. spearfishing, diving, apnea, greece, dive news, scuba, underwater, skin diving, snorkeling, dive, rebreather, watersports, dive travel, underwater cameras, drysuit, fins, deep diving, wreck diving, freedive, sea, fish, katadisi, katadysi, ypovrixio psarema, υποβρυχιο ψαρεμα,ψαρεμα, psarema, καταδυση, θάλασσα, ψαροτούφεκο, ψαροντούφεκο, sfykth, sfikth, σφυκθ, snorkelling, breath-hold, diving equipment, spearfishing, diving gear, weightbelt, masks, scuba, spearguns, constant weight, first aid, mares, pipin, nolimit, no limit, no-limit, static apnea, dynamic apnea, video, apnea, blue, water, hunting, fin swimming, snorkeling, speargun, blue, fin, tuna, shark, yellow, spearfish, monofin blue water hunting, skin diving, underwater photography, shallow water blackout, nude, skin, divers, deep, dolphin, extreme, samba, υποξια, hypoxia, υπερκαπνια, υποκαπνια, υπεραερισμος
www.greekdivers.com

Καλώς Ηλθατε Επισκέπτη ( Log In | Εγγραφή )

> Δεοντολογία χρήσης

Οταν επικοινωνούμε μέσω του φόρουμ συνήθως απευθυνόμαστε σε άτομα που δεν γνωρίζουμε αλλά και δεν βλέπουμε! Παράλληλα χρησιμοποιούμε τον γραπτό λόγο, ο οποίος δεν έχει την αμεσότητα, τη χροιά της φωνής, αλλά και την έκφραση του προσώπου που διαθέτει ο προφορικός! Κάποιες φορές αυτό ίσως έχει ως αποτέλεσμα τις μεταξύ μας παρεξηγήσεις! Ετσι για την επικοινωνία μέσω Internet έχουν οριστεί μερικοί κανόνες που αποτελούν το Netiquette. Για να διασφαλιστεί η καλή λειτουργία του φόρουμ παραθέτουμε συνοπτικά μερικούς απο αυτούς.

Πρίν αποστείλετε ένα μήνυμα προσέξτε τα εξής:


Παρακαλούμε διαβάστε το πλήρες Netiquette

4 Σελίδες V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> ΑΡΧΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ - ΑΓΟΡΑ ΒΑΡΚΑΣ
Γιώργος Δεμέτης
δημοσίευση Feb 17 2008, 08:04 AM
Post #11


Μέλος


Group: Member
Posts: 13.897
Joined: 3-February 07
Απο: ΑΡΤΕΜΙΔΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
Αριθμός Μέλους: 4.062
Περιοχή: Νομός Αττικής (ανατολική)
Ονοματεπώνυμο:ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΜΕΤΗΣ



QUOTE(giodem @ Feb 16 2008, 12:16 PM) *
Παιδιά η διαφορά φουσκωτού με πολυεστερικό είναι τεράστια όσον αφορά επιβίωση του σκάφους σε χοντρό καιρό.
Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι όλες οι υπηρεσίες έρευνας και διάσωσης διαθέτουν μόνο φουσκωτά σκάφη σε μήκη από 7 μέτρα και κάτω.
Το πολυεστερικό μπορεί να σπάσει στα 2 αν το βρεί ένα κύμα, ή μπρουμουτίσει από την κορυφή ενός κύμματος.
Επιπλέον μπορεί να καρφώσει στη θάλασσα μετά από <<κατηφόρα>> και να μπεί πολύ νερό μέσα (αν είναι ανοιχτού τύπου) και να το δεις να έρθει ίσα βάρκα ίσα νερά.
Το φουσκωτό και με σπασμένη γάστρα μπορεί να μεταφέρει στην επιφάνεια 4 άτομα με πλήρη εξοπλισμό με πλήρη ασφάλεια. Απλώς δεν θα πλανάρει λόγω μεγαλου βάρους.
Σαν παράδειγμα σου αναφέρω ότι πριν μερικά χρόνια ταξίδευα με άλλα 3 άτομα με ένα 3,20 συμβατικό φουσκωτό και από κάρφωμα μπήκε η θάλασσα μέσα. Το νερό ήταν μέχρι τους αστραγάλους μας. Η 18άρα μηχανούλα μας ταξίδεψε 8 μίλια χωρίς πρόβλημα έως την ακτή. Εκεί όλοι είπαμε ότι δεν υπάρχει καμία σχέση μεταξύ αυτών των δύο κατηγοριών σκαφών. Ένα αντιστοίχου μήκους πολυεστερικό με στεγανά, με τέτοιο φορτίο πάνω του, θα είχε φτάσει στον πάτο.



QUOTE(profodik @ Feb 16 2008, 11:05 PM) *
Μερικά στοιχεία που ίσως σε βοηθήσουν:

Ενα χαρακτηριστικό για τη σχεδίαση και τη ποιότητα κατασκευής της γάστρας είναι οι ιπποδυνάμεις της.Μεταξύ ενός 6μετρου που δέχεται 60 έως 100 άλογα και ενός άλλου 6μετρου που δέχεται 90 - 160, θα προτιμούσα το δεύτερο.

Το κέντρο βάρους του σκάφους παίζει μεγάλο ρόλο στη συμπεριφορά του στον καιρό.Μεγάλες επιφάνειες και κατασκευές πάνω από την ίσαλο δίνουν πολλούς χώρους και ψηλοτάβανες καμπίνες αλλά και αστάθεια στον κυματισμό.

Κάθε ναυπηγείο δίνει σε διαφορετικά σημεία βάρος.Υπάρχουν για παράδειγμα:
-καλές γάστρες με μέτρια καταστρώματα και το ανάποδο,
-καταπληκτικές ποιότητες κατασκευής με ακατάλληλες γάστρες για το Αιγαίο,
-φτηνές αρχικές τιμές που απαιτούν πολλά έξτρα για να φέρεις το σκαφάκι στα μέτρα και τις ανάγκες σου,
-αξιοπρεπείς κατασκευές και σχεδιάσεις, αλλά με κακή ποιότητα κατασκευής στο κατάστρωμα, ηλεκτρικά, υδραυλικά, μοκέτες, μαξιλάρια κλπ

Συμπερασματικά, ψάχνοντας για μια αγορά "value for money", πρέπει να αξιολογήσεις τις ανάγκες σου, όσον αφορά τους χώρους ενδιαίτησης και μετά να δεις τα σκάφη από κοντά και να τα "ξεψαχνίσεις" πριν αποφασίσεις.

Μια άλλη προσέγγιση, είναι η προτίμηση σε μεταχειρισμένο. Επειδή κυκλοφορούν και καρυδότσουφλα στη κατηγορία που σε ενδιαφέρει, ένα σκάφος που έχει πέσει στο νερό, θά έχει εμφανίσει όλα τα ψιλοθεματάκια και τις "παιδικές ασθένειές" του. Τότε έχεις τη δυνατότητα να το τσεκάρεις καλύτερα (εφόσον έχεις τις γνώσεις ελέγχου) και έτσι να ξέρεις εκ των προτέρων που "πονάει" το σκάφος σου.

Σου κοπιάρησα δύο <<ΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ>> από το τόπικ με το marinello που εκεί γράψαμε και κάποια άλλα πραγματάκια εκτός από το ποιό σκάφος προτείνουμε.
Αν θέλεις περαιτέρω πληροφορίες και δεν έχεις καταλήξει εδώ είμαστε για να σου πούμε.

Αυτή η δημοσίευση επεξεργάστηκε απο τον/την giodem: Feb 17 2008, 08:06 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gofaris
δημοσίευση Feb 17 2008, 08:11 AM
Post #12


Μέλος


Group: Member
Posts: 2.948
Joined: 10-January 07
Απο: Blue planet
Αριθμός Μέλους: 3.726
Περιοχή: Άλλο-θα ενημερώσω μέσω pm τον spot



QUOTE(vasdor @ Feb 17 2008, 09:38 AM) *
OK
Thanks
Ψάχνω...ψάχνω στο Internet, κοιτάζω φωτογραφίες, διαβάζω χαρακτηριστικά, διαβάζω reviews, διαβάζω σχόλια υποψηφίων αγοραστών και ευχαριστημένων ιδιοκτητών....μάλλον μπλέκομαι περισσότερο...
Επιτρέψτε μου να σας πω σε ποιά ομάδα έχω καταλήξει.
Man 485, Nireus 490, Poseidon 510, Nikita Seastorm 495, Stagmar 480, Tsakiris 515, Καπετάνιος greco marine και marinco blue dream v47.
Μήπως θα μπορούσε κάποιος να μου πεί τι γενικά χαρακτηριστικά θα έπρεπε να κοιτάξω πρίν καταλήξω?
Ευχαριστώ


Aν το βάζεις-βγάζεις μόνο από γλύστρα όλα καλά.Αν θέλεις να το βάζεις και από παραλίες,πολύ βαριά,ο ιδανικός συνδιασμός για 2 άτομα είναι αυτός που προανέφερα,4μ-15άρα 2τ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vasdor
δημοσίευση Feb 17 2008, 10:01 AM
Post #13


Μέλος


Group: Νέο Μέλος
Posts: 60
Joined: 15-February 08
Απο: ΧΑΛΑΝΔΡΙ
Αριθμός Μέλους: 6.954
Περιοχή: Νομ/κό Διαμ. Αθηνών
Ονοματεπώνυμο:ΒΑΣΙΛΗΣ ΧΑΡΤΖΟΥΛΑΚΗΣ



Ευχαριστώ πάρα πολύ παιδιά
Άρα -και επειδή προς το παρόν μόνο από γλύστρα θα μπαινοβγαίνει-στρέφομαι προς μεταχειρισμένο σκάφος ~5.00m με καινούρια μηχανή. Όταν βρώ κάτι ενδιαφέρον θα επανέλθω
Ευχαριστώ και πάλι
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yoragistri
δημοσίευση Feb 17 2008, 10:26 AM
Post #14


Μέλος


Group: Συντονιστες
Posts: 4.118
Joined: 14-January 06
Αριθμός Μέλους: 1.772
Περιοχή: Νομ/κό Διαμ. Πειραιώς
Ονοματεπώνυμο: Γιώργος A.



Αφού όπως λες θα τη χρησιμοποιείς κυρίως κοντά στο χωριό σου στην Κρήτη και τα καλοκαίρια, θα βρεις ένα καλό λιμανάκι να την έχεις εκεί και να μην έχεις συνέχεια το βάλε-βγάλε. Με το πολυεστερικό δε θα έχεις και προβλήματα συντήρησης, καμμιά σχέση με τα φουσκωτά στον τομέα αυτό. Στο τέλος της σεζόν θα το βγάζεις, θα το πλένεις και θα το περνάς μιά μοράβια και αυτό είναι όλο.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTZ
δημοσίευση Feb 17 2008, 10:30 AM
Post #15


Μέλος


Group: Member
Posts: 3.533
Joined: 25-March 06
Απο: YMHTTOS
Αριθμός Μέλους: 2.036
Περιοχή: Νομ/κό Διαμ. Αθηνών
Ονοματεπώνυμο:KOSTAS INTZOGLOY



Παντως αφου λες οτι δε γνωριζεις και πολλα πραγματα,καλο
θα ηταν και θα σε βοηθουσε να κανεις 5-6 μαθηματα σε ενα καλο
δασκαλο και να επαιρνες και το διπλωμα ταχυπλοου.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gofaris
δημοσίευση Feb 17 2008, 10:42 AM
Post #16


Μέλος


Group: Member
Posts: 2.948
Joined: 10-January 07
Απο: Blue planet
Αριθμός Μέλους: 3.726
Περιοχή: Άλλο-θα ενημερώσω μέσω pm τον spot



QUOTE(INTZ @ Feb 17 2008, 12:30 PM) *
Παντως αφου λες οτι δε γνωριζεις και πολλα πραγματα,καλο
θα ηταν και θα σε βοηθουσε να κανεις 5-6 μαθηματα σε ενα καλο
δασκαλο και να επαιρνες και το διπλωμα ταχυπλοου.


Συμφωνώ,εγώ νόμιζα ότι το δίπλωμα ταχύπλοου είναι μια τυπική εξέταση ικανοτήτων χρήστη,έμαθα όμως πολλά χρήσιμα πράγματα που δεν γνώριζα,όπως η προσέγγιση ναυαγού,η χάραξη πορείας κ.α.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arme72
δημοσίευση Feb 17 2008, 11:05 AM
Post #17


Μέλος


Group: Νέο Μέλος
Posts: 162
Joined: 5-October 07
Αριθμός Μέλους: 6.417
Περιοχή: Νομός Κέρκυρας
Ονοματεπώνυμο:αρεμενης παυλος



ΦΙΛΕ ΜΟΥ ,,ΑΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΑΠΟ ΘΑΛΑΣΣΑ ,ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ,ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΨΑΡΕΜΑ ΠΑΡΑΚΤΙΑ ΜΗΝ ΠΑΣ ΧΩΡΙΣ ΔΙΠΛΩΜΑ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΕΧΩ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΑ ΤΟΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΗΓΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΒΑΛΑ ΜΗΧΑΝΗ 100ΑΡΑ ,ΑΛΛΑ ΒΓΗΚΑ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΑ..
ΤΩΡΑ ΕΓΩ ΓΙΑ ΒΑΡΚΑ ΑΠΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΕΧΩ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΟΤΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΚΑΡΙ ΕΙΝΕ ΟΙ ΒΑΡΚΕΣ ΠΩΣΕΙΔΩΝ,ΜΕ ΤΡΙΑΝΤΑΡΑ ΜΗΧΑΝΗ ΝΟΜΙΖΩ Η 4.70 ΕΙΝΕ ΑΣΤΕΡΙ .ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΨΑΞΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ,ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΤΟ ΕΞΕΙΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ ΕΔΩ.ΟΙ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ SELVA ΕΙΝΕ ΥAMAHA ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΒΙΔΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΟΛΗΤΟ ΑΛΛΑΖΕΙ,ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ( ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ) ΕΧΕΙΣ ΕΓΓΥΗΣΗ YAMAHA 3 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΕ ΥΑΜΑΗΑ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΜΟΝΟ ΟΙ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΕΣ,ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΙΣΩ ΓΙΑΤΟ ΠΟΥ ΙΣΧΥΡΙΖΟΜΑΙ
ΚΑΛΕΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vasdor
δημοσίευση Feb 17 2008, 11:08 AM
Post #18


Μέλος


Group: Νέο Μέλος
Posts: 60
Joined: 15-February 08
Απο: ΧΑΛΑΝΔΡΙ
Αριθμός Μέλους: 6.954
Περιοχή: Νομ/κό Διαμ. Αθηνών
Ονοματεπώνυμο:ΒΑΣΙΛΗΣ ΧΑΡΤΖΟΥΛΑΚΗΣ



Ώπα?!
Τι μαθήματα είναι αυτά; Ποιός τα κάνει; Πόσο καιρό διαρκούν;
Εγώ νόμιζα ότι το δίπλωμα ταχυπλόου είναι ένα τυπικό χαρτί που δίνεται σε όλους αφού πρώτα καταθέσουν κάποια δικαιολογητικά (και αυτά ακριβώς ήθελα να αποφύγω επειδή δεν έχω χρόνο να τρέχω σε υπηρεσίες κλπ.)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTZ
δημοσίευση Feb 17 2008, 11:47 AM
Post #19


Μέλος


Group: Member
Posts: 3.533
Joined: 25-March 06
Απο: YMHTTOS
Αριθμός Μέλους: 2.036
Περιοχή: Νομ/κό Διαμ. Αθηνών
Ονοματεπώνυμο:KOSTAS INTZOGLOY



Καποια πραγματα που εμεις θεωρουμε αυτονοητα πολλοι δε τα γνωριζουν,
Βασιλη βλεπω εισαι απο Αθηνα και μαλλον θελεις τη βαρκα για την Κρητη το
καλοκαιρι.
Αν ενδιαφερεσαι για διπλωμα ταχυπλοου εχω να σου προτεινω τον
Φωντα Σιδερη στη μαρινα της Γλυφαδας,πολυ καλος δασκαλος θα σε μαθει πολλα
πραγματα χρησιμα.Ειναι καλη εποχη τωρα για μαθηματα,εξετασεις γιατι εχει ησυχια.
Το διπλωμα ταχυπλοου ειναι σαν της οδηγησης εχει εξεταση γραπτη σε θεωρεια(βιβλιαρακι
πολυ χρησιμο),και πορεια με σκαφος.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arme72
δημοσίευση Feb 17 2008, 09:35 PM
Post #20


Μέλος


Group: Νέο Μέλος
Posts: 162
Joined: 5-October 07
Αριθμός Μέλους: 6.417
Περιοχή: Νομός Κέρκυρας
Ονοματεπώνυμο:αρεμενης παυλος



ΦΙΛΕ ΝΑ ΠΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ , ΘΑ ΣΟΥ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ...
ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΩΛΕΜΒΙΕΣ SELVA ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙ ΚΑΤΙ;;;
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Σελίδες V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Εκδοση Lo-Fi


Η Ώρα είναι: 29th July 2014 - 04:55 AM

όροι χρήσης | προσωπικά δεδομένα | βοήθεια | σχετικά με μάς | διαφήμιση | επικοινωνία
- Το greekdivers.com δεν ευθύνεται για το περιεχόμενο που εμφανίζεται στις σελίδες του και προέρχεται από τα μέλη του ή από εξωτερικές πηγές -