Greekdivers.com: The Greek Underwater Community: ΜΙΑ ΒΑΡΚΑ ... ΜΑ ΠΟΙΑ ΒΑΡΚΑ - Greekdivers.com: The Greek Underwater Community

Jump to content

Δεοντολογία χρήσης

Οταν επικοινωνούμε μέσω του φόρουμ συνήθως απευθυνόμαστε σε άτομα που δεν γνωρίζουμε αλλά και δεν βλέπουμε! Παράλληλα χρησιμοποιούμε τον γραπτό λόγο, ο οποίος δεν έχει την αμεσότητα, τη χροιά της φωνής, αλλά και την έκφραση του προσώπου που διαθέτει ο προφορικός! Κάποιες φορές αυτό ίσως έχει ως αποτέλεσμα τις μεταξύ μας παρεξηγήσεις! Ετσι για την επικοινωνία μέσω Internet έχουν οριστεί μερικοί κανόνες που αποτελούν το Netiquette. Για να διασφαλιστεί η καλή λειτουργία του φόρουμ παραθέτουμε συνοπτικά μερικούς απο αυτούς.

Πρίν αποστείλετε ένα μήνυμα προσέξτε τα εξής:
  • Ευγένεια. Αποφύγετε τις παρεξηγήσεις!
  • Hθος. Μην λειτουργείτε με τρόπο που δεν θα επιθυμούσατε να λειτουργούν οι άλλοι απέναντί σας.
  • Εμφάνιση. Τα μηνύματα πρέπει να γράφονται με Ελληνικούς χαρακτήρες και όχι greeκlish.
  • Σεβασμός. Δημοσιεύοντας κάτι στο φόρουμ, ζητάτε απο τους άλλους (όσο παράδοξο και αν ακούγεται) λίγο χρόνο απο την ζωή τους!

Παρακαλούμε διαβάστε το πλήρες Netiquette
  • (7 Pages)
  • +
  • « First
  • 5
  • 6
  • 7
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

ΜΙΑ ΒΑΡΚΑ ... ΜΑ ΠΟΙΑ ΒΑΡΚΑ

#61 User is offline   costaspap 

  • Μέλος
  • Group: Νέο Μέλος
  • Posts: 522
  • Joined: 02-June 05
  • Ονοματεπώνυμο:παπασταυρου κωστας

Posted 08 March 2007 - 05:32 PM

Κυριακο το σκαφος σου με τι αερα το ταξιδευεις χωρις να τρως ξυλο;
Αν σε πιασει καιρος στο δρομο, το εμπιστευεσαι ή αραζεις μεχρι να περασει;
0

#62 User is offline   ΡΗΧΟΠΑΤΙΑΣ 

  • Μέλος
  • Group: Member
  • Posts: 6,542
  • Joined: 26-March 06
  • Gender:Male
  • Location:ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
  • Περιοχή:Νομός Αττικής (δυτική)
  • Ονοματεπώνυμο:ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΤΣΙΧΛΑΣ

Posted 08 March 2007 - 05:45 PM

View Postcostaspap, on Mar 8 2007, 04:42 PM, said:

Κυριακο το σκαφος σου με τι αερα το ταξιδευεις χωρις να τρως ξυλο;
Αν σε πιασει καιρος στο δρομο, το εμπιστευεσαι ή αραζεις μεχρι να περασει;


Θεμα εμπιστοσυνης δεν τιθεται Κωστα, το σκαφος ειναι extra ενισχυμενο και δεν εχει κανενα προβλημα αξιοπιστιας. Το θεμα εινα να αντεχουν οι επιβαινοντες γιατι απο 4αρι και πανω κοπαναει.
0

#63 User is offline   B.RenStorMinG 

  • Μέλος
  • Group: Νέο Μέλος
  • Posts: 375
  • Joined: 25-May 06
  • Gender:Male
  • Περιοχή:Νομός Ζακύνθου
  • Ονοματεπώνυμο:Ρένεσης Βασίλης

Posted 08 March 2007 - 06:18 PM

Attached File  060628_114253.jpg (30.62K)
Number of downloads: 246

Αυτο το Hannibal με μια MerCruiser 502 MAG MPI σε Bravo 2 ποδι με τριφτερη προπελα και τρια ατομα με εξοπλισμους επανω ποσο παει πορεια; Σε ανοιχτη θαλασσα (σα να λεμε Ζακυνθος-Στροφαδια).
0

#64 User is offline   Βασιλης 

  • Μέλος
  • Group: Member
  • Posts: 619
  • Joined: 16-August 04
  • Location:ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ
  • Περιοχή:Νομός Κορινθίας
  • Ονοματεπώνυμο:Γιαννακουλης Βασιλης

Posted 17 November 2007 - 04:49 PM

Συμφορουμίτης μου ζήτησε με ΠΜ την άποψή μου για την βάρκα μου.

την δημοσιεύω και εδώ.






Καλημέρα Δημήτρη

Η βάρκα μου (ΝΗΡΕΑΣ 460 V) είναι η ίδια με αυτή που ονομάζει τώρα ΝΗΡΕΑΣ 465

Δυστυχώς φωτογραφία και δεν έχω και δεν ξέρω να ανεβάζω.

Την πήρα μέσα από το εργοστάσιο τον Φεβρουάριο που μας πέρασε γύρω στα 9.000 όλα μαζί βάρκα συν μηχανή συν τρέιλερ.

Οι εντυπώσεις μου είναι οι εξής.


Στα συν της (που γι αυτό την επέλεξα).

- Άπλετοι χώροι (που χρειαζόμαστε στο ψαροντούφεκο)
- Καλή πλεύση στον καιρό. Το πόσο καλή … θα έλεγα πολύ ανώτερη από την πλεύση μιας απλής βάρκας. Αυτό οφείλεται μάλλον από το V που έχει και γενικά από την γάστρα της. (Όταν λέμε για καιρό μιλάμε σε λογικά πλαίσια)
- Η μικρή σχετικά ιπποδύναμη που χρειάζεται αν σκεφθείς το μήκος της και την ύπαρξη γάστρας τύπου V. Ο κατασκευαστής της δίνει ιπποδύναμη από 30 έως 50 HP και συνιστά τους 30
- Η τιμή της (που στην ουσία είναι ότι πληρώνεις παίρνεις δηλ. γυμνή)

Στα μείον της.

Δυστυχώς ο ΝΗΡΕΑΣ μάλλον έχει ρίξει την ποιότητά του για τον ανταγωνισμό πράγματα που τα διαπίστωσα δυστυχώς μετά και δεν μπορούσα να κάνω τίποτα..

Δηλαδή

Τα σοβαρά
- Η 30αρα ΜΑΡΙΝΕΡ (δίχρονη) δεν της «πέφτει» σωστά και την έβαλαν σχεδόν με πατέντα (και ψηλότερα και στραβά) ευτυχώς δεν έχει σοβαρό πρόβλημα
- ανοξείδωτα κάγκελα (της κονσόλας και το μπροστινό) πέταξαν σκουριά

Τα Ψιλά
βίδα στην δέστρα που βγαίνει με το χέρι (από το πολύ βίδωμα της χάλασαν οι βόλτες), … στραβοβαλμένα (πως τα λένε) αυτά που ασφαλίζουν τα καπάκια στα ταμπούκια (δουλεύουν σωστά όμως), τέντα που κλειστή πέφτει πάνω στην μηχανή και την εμποδίζει, … προστατευτικό λάστιχο στο ταμπούκι της άγκυρας που ξεκόλλησε στο πρώτο ψάρεμα ...

Από την βάρκα είμαι ευχαριστημένος. Από αυτά που της έχουν κάνει επάνω της δεν είμαι.

Η πλεύση της με 30άρα έχει ως εξής.

Με ένα άτομο πάει πολύ καλά. Με δύο άτομα συν σάκους, ψαροντούφεκα πάει καλά. Δεν έχω GPS να την μετρήσω υπολογίζω όμως γύρω στα 20 μίλια.
Με τρία άτομα όμως δεν πηγαίνει. Δεν πλανάρει. Κάθεται όλη με την κοιλία μέσα στο νερό και δεν βγάζει αξιοπρεπή ταχύτητα.
Αυτό φυσικά καταλαβαίνεις ότι συμβαίνει από το V που έχει. Ενώ την βοηθάει στην πλεύση με καιρό, αντίθετα στο πλανάρισμα οι V θέλουν μεγαλύτερη ιπποδύναμη.

Δυστυχώς δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα. Πιστεύω ότι εκεί θέλει μηχανή με μεγαλύτερη ιπποδύναμη.

Αυτά. Ελπίζω να βοήθησα
0

Share this topic:


  • (7 Pages)
  • +
  • « First
  • 5
  • 6
  • 7
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users